קרואטיה וסלובניה

KAHAT

New member
קרואטיה וסלובניה

אשמח לעצת מי שכבר טייל באזור..
החברה הקרואטית מציעה טיסה לזאגרב ואפשרות חזרה מדוברובניק.
מחיר לא זול 620$. (קיץ 2018)
השאלה היא האם לטוס לבודפשט או וינה , לשכור רכב ולהגיע לזאגרב או דוברובניק שווה את הפרש המחיר כי אז אצטרך גם להחזיר את הרכב בחזור מבודפשט, וזה בעצם בזבוז של ימי טיול, במיוחד כשאין לי כל כוונה לטייל בבודפשט או וינה זה רק עניין של הוזלת עלויות בטיסות.
לחילופין אשמח לדעת אופ' טיסה נוספות לאזור.
 
נקודה למחשבה

כדאי גם לשים לב שכדי להעביר את הרכב בין מדינות דרוש רכב עם ביטוח לכל המדינות הללו, מה שיכול להוסיף עוד עלות להשכרה. גם שווה בכלל לבדוק האם השכרה מבודפשט או מוינה לא יקרה יותר מאשר השכרה מקרואטיה, מה שבכלל יהפוך את כל הסיבוב ללא משתלם - ככה זה, הטיסה ליעד לא קשור אולי נראית זולה יותר, אבל ברגע שצריך להוסיף עלויות נוספות (דלק, זמן טיול, לינה ואוכל בזמן הזה וכו') זה לא בהכרח משתלם, ובטיול קצר גם מקצר אותו עוד יותר.

יש יותר מחברה אחת שטסה לקרואטיה, גם אם לא ישירות (לדעתי לזגרב יש אפילו טיסות ישירות עם אל על). תחפשו דרך מנוע חיפוש טיסות וכך תראו יותר אפשרויות.
 

Faria

New member
כנראה ששווה ללכת על החברה הקרואטית

אם יש לך כוונה להגיע לדוברובניק בטיול, והיא בהחלט אחת הערים היפות בעולם, שווה בהחלט למצוא טיסה שנוחתת בזאגרב (או לובליאנה) ויוצאת משם. טיילנו בפסח האחרון לשבועיים בסלובניה/קרואטיה, הטיסות היו רק ללובליאנה, ובהחלט היה יום שהרגיש קצת "מפוספס" כי נאלצנו לנסוע את כל הדרך מאגמי פליטוויצה לדוברובניק, ויומיים אח"כ לעשות את הדרך דוברובניק-ספליט.
בנוסף, המרחק של בודפשט/וינה לאזורים שלך הוא גם זמן נסיעה לא קטן. אז כנראה שמה שתחסכי במחיר של טיסה, תפסידי בהוצאה על דלק / זמן טיול יקר.
 

cleveland brown

New member
קרואטיה

לפני5-6 שנים טיילתי בקרואטיה ובאמת התחלתי מבודפשט (אצלי זה היה עקב אילוץ). הנסיעה לזאגרז לא כל כך ארוכה לפי מה שאני זוכר ואפילו עצרתנו לטייל באיזה טירה צפונית לזאגרב.
ככה גם תוכל להרוויח טיול בבודפשט אם תרצה.

אגב בחזור נסעתי ביום אחד מדוברובניק לבודפשט ומשם לאגר (130 קמ מבודפשט) יצא לי איזה 1100 קמ מהבוקר עד הערב.....
 

Faria

New member
מעדיף להוציא עוד 100-200 דולר

מלנסוע מדוברובניק לבודפשט.
ואין לי בעיה מיוחדת עם נסיעות ארוכות. בטיול לסלובניה-קרואטיה נהגתי 2500 ק"מ בשבועיים בכיף.
 
כן. בקיץ ארקיע מוציאה טיסות ישירות ללובליאנה
אנחנו טסנו איתם לפני 4 או 5 שנים, והיה בסדר גמור. שכרנו רכב בלובליאנה, עשינו סיבוב בסלובניה וגיחה לקרואטיה (רק לפליטוויצה). החזרנו את הרכב בלובליאנה כמובן. היה ממש בסדר.
הסיבה שאין הרבה טיסות ישירות לשם היא ששדה התעופה הבינ"ל הוא קטן, ולא ערוך לקבל מטוסים גדולים.
 

KAHAT

New member
קרואטה סלובינה

אשמח למי שיש מסלול ל10 ימים טיול משפחתי, המלצות על מסלול/לינה/רכב וכל מה שצריך...
 
למעלה