קרדיט סקור בישראל יתקבל בארהב?

Molie

New member
קרדיט סקור בישראל יתקבל בארהב?

מצאתי באינטרנט את האתר הזה: http://www.creditscore.org.il/Default.aspx שמציע להוציא דו"ח קרדיט סקור לישראלי על סמך ההיסטוריה בארץ. מישהו מכיר ויודע אם זה יתקבל בארהב?
 

eladts

New member
יתקבל על ידי מי בדיוק?

כשאתה מבקש אשראי, נותן האשראי עושה בדיקה בלשכות האשראי, הוא לא מבקש ממך את דו״ח האשראי.
 

Molie

New member
בעל בית- בשכירת דירה

גם מושך עצמאית? לא מבקש ממני?
סליחה על הבורות זה הכל חדש לי מאד
 

eladts

New member
כן. כל מה שיבקשו ממך זה את ה-SSN

לחתיכת הנייר נזו מישראל אין שום משמעות בארה״ב (וכנראה שגם לא בישראל).
 

Molie

New member
אין לי עדיין SSN

אני מנסה לשכור דירה מראש, מהארץ, לפני הנסיעה
 
מה שאנחנו עשינו בזמנו

ואני יודעת שלא מומלץ כאן ע"י חברי הפורום, הוא לתת דיפוזיט.שלחנו גם העתק של מכתב העסקה מהאוניברסיטה.
אנחנו הסברנו את המצב שלנו, ובעלי הבית הסכימו לשמור לנו אותו עד נגיע, ונתנו להם דיפוזיט בגובה שביקשו (זה היה פחות מהשכירות, אבל זה לא חייב שכולם יהיו כאלה, בדר"כ זה סכום של חודש אחד).

צריך להיות מאוד זהירים עם שכירת דירה בשלט רחוק, ויש לא מעט מקרי סקאם, שייקחו את הכסף אבל לא תהיה דירה ... אנחנו החלטנו לקחת את הסיכון, ולשמחתינו לא נפלנו בפח, אבל זה בהחלט קיים ויש לקחת את זה בחשבון - האם זה משתלם.
 

ilanvag

New member
אם לשכור דירה מראש ומרחוק, אז אך ורק במקרים הבאים:

1. יש לך מישהו במקום שאת סומכת עליו ב-100%, ויכול לבדוק ולוודא *פיזית*, בעצמו, שהדירה/בית המוצא לשכירות אכן שריר וקיים, ושמי שמציע אותו לשכירות הוא הבעלים, ולא נוכל כלשהו.
2. הגוף שמשכיר לך את הדירה/בית הוא גוף ענק, מוכר וידוע, כמו למשל אוניברסיטה גדולה אשר משכירה דירות הנמצאות בבעלותה.

בכל מקרה אחר, ממליץ בחום שלא לשכור מרחוק. מכיר באופן אישי שני מקרי עוקץ שניסו לעשות על חברים שהגיעו לאיזור בוסטון; והיו לנו עוד סיפורים שכאלו פה בפורום, של אנשים ששילמו, וכאשר הגיעו לארה"ב גילו שאין דירה, אין נעליים, אין עם מי לדבר, והלך הכסף...
 

John the Savage

New member
תלוי באיזה סוג של בעל בית מדובר

כשמדובר בחברה (בקומפלקס דירות, או בית ששייך לחברת אחזקה), הם עובדים לפי פרוטוקול מסודר, ובדרך כלל מבקשים את ה-SSN ומושכים את ציון האשראי בעצמם. מצד שני, אם מדובר בחברה גדולה באזור אליו מגיעים הרבה זרים, זה דווקא יכול להיות לטובתך כי הם גם רגילים לאנשים שרק הגיעו לארה"ב ללא היסטורית אשראי, ויש להם נהלים גם למקרה כזה. בדרך כלל זה אומר תשלום על יותר חודשים מראש.

כשמדובר בבעלי דירה פרטיים, כל אחד פועל באופן אחר. יש כאלו שגם מושכים את דו"ח האשראי בעצמם, אבל יש גם כאלו שיקבלו תדפיס שאת תביאי להם, ומי יודע, אולי יהיו גם כאלו שיסכימו להתייחס לדו"ח האשראי שלך מהארץ ... למרות שאני חושד שלא יהיו הרבה כאלו.
 
למעלה