<קרבת דם למעריצי פראצ´ט>

נעמה ע.

New member
<קרבת דם למעריצי פראצ´ט> ../images/Emo13.gif

אז ככה.. לאח שלי יש מלא ספרים של טרי פראצ´ט והוא די מחזיק ממנו.. אז.. ניסיתי פעם לקרוא את אחד הספרים (נראה לי שזה היה "ננסי המשאית" או "ננסי המכרות" או משהו כזה..). קראתי מההתחלה עד הסוף, ו.. לא הבנתי! כאילו.. לא הצלחתי לקלוט מה התזה של הספר, מה הסגנון הזה רוצה להביע.. הרגשה מוזרה שכזאת.. ^_^ אולי מישהו יכול לתת לי קצת רקע ולהסביר לי על מה כל המהומה?.. (וסליחה אם זה היה נשמע כמו הודעת יחזקאלה.. זה לא).
 

Fingertip

New member
אין רקע...

כל ספר יכול לעמוד בפני עצמו או ביחד עם הספרים האחרים - איך שתבחרי. אני משער שזה עניין של טעם - אי אפשר להתווכח על זה, או להסביר למה זה ככה... אם אתה אוהבת, אז כן. אם לא, אז לא... אהד.
 

ganooov

New member
אממממ... ../images/Emo13.gif

נעמה, תקראי את כל הספרים, עכשיו. אפילו את אלה שנורית שרעבי תרגמה.
.
 

The Mad Hatter

New member
נעמה?

חח...הרבה זמן לא ראיתי (במובן האינטרנטי של המילה) אותך...:) אני חוששת שאני לא יכולה לעזור לך כי (הבושה) עדיין לא קראתי את סדרת הננסים. זה בתכנון. באמת. המ...אבל גרמתי לחברה שלי לקרא את אחד מספרי הטרילוגיה והיא אמרה שטרי פראצ´ט דפוק. אף אחד לא מבין את הגאונות. הממ...בכל מקרה, תקראי את עולם הדיסק! :)) וברוכה הבאה!
 
ננסי המשאית?!

אני אעשה הכול בשביל להשיג את הספר הזה.. תשאלי את אח שלך אם הוא מוכן למכור לי את העיניין... בכולפן , להתחיל לקרוא עם ננסי המשאית זו במת בחירה גרועה.. זה אחרי הכול ספר ילדים אינפנטילי בלי עקיצות כמו שבדרך כלל, עדיף לך לנסות משהו מסדרת עולם הדיסק.. אני ממליץ בחום על מעשי קסמים.. זה הומוריסטי וטוב.. עם פואנטה.. פשוט התחלת בחירה גרועה.. ותשתדלי להימנע מתגומים של תימניה בשם נורית שרעבי, או מפולחני כשף... מאגנה, אך הגול רצה אחרת , בע"מ
 

DviRincewind

New member
ניסיתי פעם לקרוא את ננסי המכרות...

אני לא יודע אם זה היה בגלל התרגום הגרוע, אבל אני פשוט החלטתי לפרוש בשיא.
 
למעלה