קראתם את הריאיון עם יובל דיין ב-7 לילות?

trilliane

Well-known member
מנהל
קראתם את הריאיון עם יובל דיין ב-7 לילות?

מצטיירת כמו נערה עם ראש על הכתפיים ורגליים על הקרקע. אני כ"כ מבינה אותה... הלכה לתכנית כי חשבה שזה יהיה נחמד, לא תכננה להתחיל כבר עכשיו קריירה מוזיקלית, לא ציפתה להיסטריה כזאת (אף אחד לא מצפה להיות ה-פייבוריט), למעריצים ולאובדן הפרטיות (מחיר גדול מאוד לשלם, בפרט בגיל כזה, ולדעתי האישית בכל גיל; אני חושבת שהאנונימיות מבורכת). כשזה נפל עליה בבום היא המשיכה מהאינרציה וסבלה עד שהבינה כנראה שדי, מכאן זה רק עלול להיות יותר גרוע וזה לא ייגמר אלא רק יתחיל, וחתכה ברגע האחרון. עשתה בשכל.

כמו כן אני חושבת שצריך להגביל תכניות כאלה מלכתחלה לגיל 20+ וכבר כתבתי זאת כאן לאחרונה וגם בעבר לגבי כוכב נולד. אם זו תכנית שירה לבוגרים, בפרט TV שניגשים אליה הרבה מוזיקאים צעירים שרוצים להתפרסם והם כבר שם, אז אין לבני נוער מה לעשות בה. לא צריך להתחיל קריירה של זמר בגיל 17. הרבה יותר שפוי ובריא לסיים ללמוד כמו שצריך, לעשות צבא / שירות לאומי (או כל דבר אחר למי שזכאי לפטור) ואז כשיוצאים לחיים באמת אפשר להתחיל לדבר על קריירה. לתלמידי תיכון ההשתתפות בתכנית כזו רק דופקת את הלימודים, והם לרוב גם פחות מעניינים (לדעתי לפחות) כי הם עוד צעירים ולא אפויים. עם כל הכבוד לביצוע המעניין של דיין ל"שאריות של החיים" מה לזה ולבת 17 שכל החיים עוד לפניה? על אילו "שברים" היא שרה? זה נשמע נורא יפה ומיוחד, אבל זה ריק וחסר בשר לדעתי.

אם יש משהו שאהבתי ב-TV זה שסוף סוף היו מתמודדים בשלים ובוגרים, גם בגילאי 30+, וזה לא כמו הגנון של כוכב נולד שבו רוב המתמודדים נעים סביב גיל ה-20 (זכורה לי איזו פרשייה של מישהו שרימה והתברר שעוד לא היה בן 16) ומישהו בשנות העשרים המתקדמות הוא כבר "זקן" (בגיל הזה כבר לא נולדים כוכבים). בעונה השנייה קיבלו את האחים צנחני, זוג חתייארים לעומת רוב המתמודדים, להערכתי בעונות מתקדמות יותר הם לא היו מתקבלים. בקיצור, הלוואי ש-TV יפיקו לקחים ואני ממש מקווה שיבקשו אישור הפורמט ובעונה הבאה לא יקבלו בני נוער.
 

Uri04

New member
מסכים עם הרוב אבל מסייג קצת...

אמנם לא קראתי את הראיון כי אני לא קורא ידיעות, אבל רק הזמן יגיד (יסמן?) אם יובל דיין באמת החליטה לחתוך ממניעים אישיים של הפחד מאובדן האנונימיות/כניסה למסלול המהיר של השואוביז, או מאותם מניעים כלכליים-מסחריים שדיברנו עליהם כבר בשירשורים קודמים.

אם התרחיש הראשון הוא באמת נכון - אז שאפו על הביצים וה"פאק ד'ה סיסטם". מקווה שזה לא יסגור לה לחלוטין דלתות בעוד, נניח.. 5 שנים אחרי שהיא תתאפה ותתבגר קצת כי יזכרו אותה בתור "פליטת הריאליטי המבטיחה שאיכזבה את המעריצים" או בולשיט דומה. אם נתבדה והתרחיש השני הוא הנכון - הרי שכל החלק הזה של הראיון הוא שקר וכזב והיא תצטייר כשקרנית/רמאית (גם אם זה בכלל היה רעיון של אבא שלה, ולא שלה), שזה הרב-ה יותר חמור. מצד שני, לקריירה של עומר אדם זה לא ממש הפריע


לגבי כוכ"נ - נכון שהאווירה הכללית שם היא אווירה של גנון, או לכל היותר תחרות במתנ"ס חדרה, אבל זכורים לי בעונות האחרונות מספר מתמודדים מעל 30 - פאולה ולרשטיין (נדמה לי שככה קראו לה) ש"גילו" בניו-יורק שהיתה בת איזה 32-33 ועוד מתמודד אחד בן 36 שהיה מנהל של פיצוציה שהחליט "לגלות את עצמו" בתכנית והגיע אפילו למקום מכובד יחסית. אז נכון שמספרית הם בטלים מבוטלים אל מול עדר בני ה-18-21, אבל צריך כנראה להשלים עם זה: ככה הקהל נוטה להצביע בתכניות כאלה - הנטייה המסחרית היא להצביע לצעירים חסרי ניסיון (שקל לצעירים המסמסים להזדהות איתם יותר), מאשר למנוסים הבוגרים יותר. זה חבל, אבל זה לא ישתנה בקרוב.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
הליקון הצהירו (בריאיון) שהם ינהלו אותה

(כנראה כשהיא תחליט שהיא בשלה) ושהחוזה שלה בתוקף, אז הספקולציות לא רלוונטיות. כמו כן היא ציינה שלא היה לה מושג בכלל מה כתוב בחוזה, היא בת 17, ההורים שלה קראו אותו, לא היא; הם דווקא רצו שהיא תמשיך, כולם רצו שהיא תמשיך; ההחלטה הייתה שלה. לי היא ממש לא הצטיירה כמניפולטיבית, לא בזמן אמת ובטח שלא עכשיו. אני חושבת שכל מי שצפה בתכנית וראה איך היא במתח ופחות ופחות חייכת מתכנית לתכנית הבין שזו האמת וממש לא תחמנות או קונספירציה (למה במדינה הזו הכול חייב להיות קונספירציה, למה?).

לגבי ככוב נולד, לא ממש אכפת לי ואין לי שום ציפיות; מאז עונה 5 לא צפיתי כלל בתכנית, אפילו לא דקה; מ-TV אני דווקא מצפה לקצת יותר. אמנם התכנית גופה בנויה רע, אבל לפחו האודישנים טובים וזו הזדמנות לתקן את המצב.
 

liri7

New member
כבר שבחרה לשיר את "אייכה"

היא סיפרה שקשה לה והביצוע היה על הפנים וכך גם הביצוע שאחריו. אני מצדיעה לאומץ שהיה לה לעשות את מה שהרגישה לנכון לעשות. מקווה שסער שיינפיין ראה את הנערה הצעירה הזאת ולמד משהו....

מסכימה אתך לחלוטין שצריך להעלות את גיל ההשתתפות בתכניות הראליטי ל-20 מינימום, רובם של הצעירים ממילא לא מעניינים וחבל על הנזק שנגרם להם.
 
מסכים

אני לא חושב שהמניע של החוזה (או להימנע ממנו) היה הסיבה שבגללה היא החליטה לפרוש,
כי גם מי שמגיע לחצי-גמר מחוייב לחוזה.
אין שום סיבה לא להאמין לה, חוץ מכמו שאמרת, מי שחושב שכל דבר הוא קונספירציה.
 
למעלה