קראתי ידידעה על אוואט שהרתיחה אותי

Red Underdog

New member
../images/Emo45.gif למרות הטעויות שהוא עשה

הנקודה שהוצאנו באירלנד היא בעיקר בזכותו.
 
חחחחח מדהים.

כמה אכולי כעס אתם על אותה עונה. תכניס טוב אבל טוב לראש: בזמן שהשוער ניר"פציעות מדי יומיים" משחק מול גף הענק ,דודו אוואט משחק מול גדולי השקחנים בעולם!!! אין מקום להשוואה בינהם... אגב גם אם נקח את הפרמטר ה"ישראלי" אוואט שוער ענק-תזכיר לי כמה גולים הוא (לא פרץ) ספק בעונת האליפות?...?זה שאצלכם הוא לא הצליח לא אומר כלום! דודו אוואט השוער מספר אחד בישראל-עובדה הוא בספרד.עובדה יש לו אולי תהגנה הכי חלשה בליגה ובכל זאת הוא זוכה להערכה בספרד ובארץ לא כל כך...ככה זה ישראלים.
 
דודו אוואט שוער גרוע

רק נס הציל את הנבחרת,ואוואט צריך להודות לאלוהים שלא חטף לפחות 5 שערים שהיו כבר צריכים להכנס. על הגלגלונים שלו,ועל כל הדרמטיות שלו במהלך המשחק הוא קיבל הערכה יותר מידי גבוה,אל תשכחו שהוא ספג שני שערים שהם אשמתו הבלעדית
 
אל תשאל איזה גרוע...

אפילו לליגה השנייה להפועל חיפה לא הייתי לוקח אותו.
עובדה פשוטה: דודו אוואט מצליח בספרד עם ההגנה הגרועה בליגה.עובדה.
 
כן כן גרוע

הוא עושה כ''כ הרבה טעויות שאפילו פושר אי אפשר לקרוא לו. ובפעם הבאה שבדקתי,אני לא סעודי..אז אני ממליץ לך להפסיק להתנהג כמו איזה שחצן מתנשא שמתחבא מאחורי מקלדת ומסך מחשב.
 
כן ולא

הוא לא גרוע, אבל יש לו יכולות מאוד מוגבלות. אני כן מסכים שביום שבת לא היה לא משחק גדול כמו שכולם אומרים - היה משחק סביר והיה לו הרבה מזל. וגם בספרד, אגב, הרבה שערים שראסינג ספגה היו באשמתו. ואני לא מדבר על שערים שהוא חטף מול בארסה , אלא על שערים מול מלאגה, אוססונה וחטאפה. אני אישית עדיין בהלם שהוא בספרד. אצלי בלימודים קוראים לזה טרמפיסט - אחד שהגיע לאן שהגיע , אבל אף אחד לא ממש יודע איך .
 

זונע

New member
בנוגע לאוואט

הוא ג-ר-ו-ע. יש לו יציאות קטסטרופליות לכדורי גובה. הוא יוצא בשיטתיות בלי מטרה, ואז מנסה לחזור מהר לשער ובדרך כלל גם חוטף גול. עם כל הכבוד להצלות המקריות שלו, המזל לא בטוח ישחק לטובתנו מול שוויץ, ולדעתי צריך להעמיד את דוידוביץ' בשער.
 

ashh123

New member
אוואט ואיך הוא הרס לנו

בגללו מכבי חיפה לא עלתה לפני כמה שנים משלב הבתים של ליגת האלופות...אפילו עם שוער כמו שולי גילארדי חיפה הייתה עולה אז במקום לברקוזן(למרות ששיחקנו בקפריסין),הוא הרס לנו אז את החלום ולא שכחנו את הגול האומלל שהוא קיבל נגד בית"ר שעלה לנו באליפות(זה שחרזי החזיר לו מחצי מגרש וזה התגלגל לו בין הרגליים)למרות שת"א לקחה אז אליפות על הפרש שערים(וידוע שבכל מדינה שמכבדת את עצמה הפרש שערים שנוצר מול קבוצות תחתית לא משחק תפקיד בקביעת האלופה...אבל בישראל כמו בישראל....)
 

pgprince

New member
איזה שטויות אתה מדבר, ה' ישמור

איפה המצאת את הדבר הזה שבכל מדינה שמכבדת את עצמה הפרש שערים שנוצר מול קבוצות תחתית לא משחק תפקיד בקביעת האלופה?
 

ashh123

New member
אני המצאתי ???

איטליה - הפרש שערים בכלל לא קובע,אם 2 קבוצות מסיימות עם אותו מספר נקודות נערך ביניהם משחק מכריע. ספרד - הפרש שערים במשחקים בין שני הקבוצות שסיימו מקום ראשון הוא הקובע,ורק הוא הקובע. אנגליה - כמו ספרד גרמניה - כמו איטליה רק בישראל אתה יכול להכניס 10 שערים מול קבוצה שירדה ליגה ולזכות באליפות... תאר לך מצב שלפני 2 עונות במשחק מול הקבוצה החלשה ביותר חיפה כבשה 2 שערים מהירים ואז הוציאה את התותחים ונחה עד סוף המשחק ומכבי ת"א הייתה במצב רוח טוב ונימני רצה לשפר את עמדתו בטבלת מלך השערים ואז הם הפציצו 7 ורק בגלל זה לקחו אליפות... אפילו מצב עוד יותר אבסורדי... התחילת העונה חיפה שיחקה מול קבוצה מאוד חלשה כבשה פעמיים והספתקה בזה כי היא לא ידעה שהיא צריכה הפרש שערים,מכבי ת"א שיחקה מול אותה קבוצה רק בסוף העונה והיא ידעה שהיא חייבת את הפרש השערים כי לה ולחיפה היו אותם הנקודות ואז היא קרעה את אותה קבוצה מסכנה ובגלל הפרש השערים היא זכתה באליפות !!! זה בדיוק מה שהיה כאן ! וכולם יודעים שהקבוצה של חיפה באותה שנה הייתה טובה בהרבה מהקבוצה של ת"א.
 

pgprince

New member
תיקון: באנגליה - יש הפרש שערים רגיל

כמו בישראל. לגבי גרמניה אני לא בטוח, אבל נראה לי שגם שם הפרש שערים רגיל קובע. בכל מדינה יש שיטה אחרת וברוב מדינות אירופה, מה שקובע זה הפרש שערים רגיל. בכל שיטה יש את היתרונות וחסרונות, ואני דווקא אוהב יותר את השיטה האיטלקית.
 

ashh123

New member
תיקון

באנגליה בקביעת האלופה ההפרש בין 2 הקבוצות קובע ! בקביעת מי תשחק בגביע האלופות או באו"פא הפרש שערים רגיל קובע ! יש להבדיל בין שני המקרים. גם באיטליה אם 2 קבוצות מסיימות נניח במקום הרביעי אז כדי להחליט מי תשחק באלופות קובעים לפי הפרש שערים רגיל,רק את האליפות הם לא קובעים לפי הפרש שערים אלא משחק מכריע שזה הפיתרון הכי הגון שיש !
 
אין צורך לתאר את הגול..

זה כואב לי מאוד גם בלי תיאורים.... אבל היי.. האורות סינוורו אותו.. מסכן שלי! אתה יודע מה? על לברקוזן והגולים מכדורי גובה נגיד.. אבל התירץ המפגר שלו!! שיעשה לי טובה וישב בשקט!
 

ashh123

New member
תמיד יש לו תירוצים...

זה לא חדש לנו לאוהדי מכבי חיפה... :(
 
נכון...

ואם אתה אוהד מכבי חיפה בטוח ראית את הסרטים על ליגת האלופות "חלום מתוק""חלום ירוק" וכל מיני כתבות.. ואתה בטוח זוכר את העיניים של ניר כשכולם נכנסים לתדרוכים.. ואת העיניים שלו כשהוא צופה במשחק מול לברקוזן וזה אומר המון.. בעצם.. זה אומר הכל..
 

ashh123

New member
דווידוביץ' חסר מזל

מקווה שניר יראה לכולם בעונה הבאה שהוא לא שכח כלום ושהוא מספר 1 בארץ !
 

cobainos

New member
מסכים עם כ-ל מילה

לא סתם היה שיקול רציני לפתוח ע דוידוביץ' על אף כל הפציעות שלו(שאני כ"כ מצר עליהן
) אין בהגנה תחושת בטחון עם אוואט בשער!פשוט אין!וההצלות (הענקיות באמת) שלו מול אירלנד באו כמה פעמים אחרי כדורים שהוא היה צריך לקחת. גם בספרד הוא קיבל המון גולים שטותיים רק שבוחרים להתעלם מזה כאן! אוואט אולי לא שוער גרוע,אבל אין מה להשוות אותו לדוידוביץ'
 
למעלה