קראתי ידידעה על אוואט שהרתיחה אותי

AVIV80

New member
קראתי ידידעה על אוואט שהרתיחה אותי

שנ שחקנים בנבחרת ישראל במקום לפרגן ולהעריך את המלחמה שלו מול אירלנד התחילו ללכלך עלייו להגיד כל מיני דברים לא יפים דרך אגב השחקנים האלה העדיפו להישאר בעילום אם כאלה שחקנים מי צריך חברים האם יש מחנאות בנבחרת?
 

הפולני 2

New member
כנראה שזה היה ...

ניר דוידוביץ שידוע ב"חיבתו" הרבה לדודו.שנית זה לא חדש לנו שבמדינה שלנו לא יודעים לפרגן !!! רק בגלל זה [ועוד כמה פציעות בדרך] ניר לא יגיע לאירופה מאחר והוא שוער בינוני +
 
מה נכון?

כל הסיפור בינהם היה שבזמן שהוא היה פצוע ואוואט החליף אותו,אז אבא שלו סיפר באיזה מסעדה שאוואט לא נפצע כי הוא לא מתאבד על כל כדור כמו ניר(לדעתי זה משפט נכון),אוואט שיחק אותה נעלב,אבל הם השלימו אחרי שבוע. מאז לא היה קשר בין השניים,כי אוואט הלך לשחק באירופה,וניר גם מישראל לקח לו את האפודה של השוער הראשון,למעשה מאז ומתמיד ניר זכה להעדפה על פני אוואט. ושאלה בנושא,מישהו יכול להגיד לי כמה שערים אוואט חטף במדי הנבחרת?
 

הפולני 2

New member
ושאלה אחרת

למה דודו משחק בליגה בין ה-3 הכי טובות בעולם וניר ממשיך לקבל גולים של טירון בליגת "העלק" הישראלית ?!
 
כי ניר הוא כנראה אחד האנשים

הכי חסרי מזל בעולם. ניר דוידוביץ' הרבה יותר טוב מאוואט,כולם יודעים את זה,ולא סתם הוא היה במעקב של הרבה סקאוטרים בכירים מאירופה,אבל הפציעות שלו הרחיקו אותו מאירופה. כרגע אין מצב שהוא ילך לאירופה כי שום קבוצה לא תסתכן לקחת שוער זר שנוטה להפצע,גם אם הוא כ''כ טוב. דוידוביץ' אגב,כבר הוכיח את עצמו במגרש של הגדולים מס' פעמים.
 

ashh123

New member
אוואט ודווידוביץ'

תראו...נכון שאוואט משחק בליגה יותר טובה אבל דווידוביץ' משחק בקבוצה יותר טובה... מי זאת בכלל סנטאנדר ?
 

kakoon pt

New member
עשית שגיאת כתיב קשה!

כותבים כך: פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
 
שאלו בעיקרון הפעמים שנתנו

לו הזדמנות. לעומת אוואט שקיבל 5 בפליאוף נגד דנמרק,וקיבל שערים הכי שטותיים בליגת האלופות(שעד היום זאת גירסה מאוד רצינית בקרב אוהדי מכבי חיפה שהוא הסיבה שלא עלינו לשלב הבא),וגם היה אחד מהאשמים המרכזיים באובדן האליפות. דוידוביץ' נתן בעונה שעברה עונה מצויינת,והיה ממש קיר,השנה הוא גם התחיל מצויין אבל הפציעה שלו קצת עצרה אותו. תקראו לי לא אובייקטיבי,או משוחד,אבל ניר דוידוביץ' יותר טוב מדודו אוואט
 

ashh123

New member
חחחחח...יש לנו אותו ראש

בדיוק כתבתי את אותו הדבר בשירשור הזה... :) כנראה כתבנו בדיוק באותו זמן את אותה התגובה...חחחחח :)
 
מה הקטע בלהאשים את ניר../images/Emo35.gif

יש סגל ענק.. זה היה יכול להיות כל אחד
ניר ידוע כאדם שמפרגן במיוחד לשוערים. נכון היה לו אז איזה ריב בגלל שאבא שלו זרק משפט לא במקום אבל הם השלימו אחרי איזה שבועיים.. אז חלאס ישר לחפש אשמים
 

metar

New member
הם סתם מדברים שטויות

ואני מקווה שניר לא יפתח בין הקורות בשוויץ הוא לא בכושר וכרגע אוואט עדיף עליו במספר רמות עם הטעויות שלו ובלי הטעויות שלו! איזה שטויות זה אני מתפגר.. ביכלל לא האמנתי שהזמינו את ניר לסגל מול אירלנד! ראיתם את ניר במשחקיו האחרונים בליגה? הוא ניראה שוער נוער בלי ביטחון!!(!!) אני לא יודע מה נסגר את המאמנים ואוברוב שם בנבחרת..
 
קנאים!! ../images/Emo46.gif

דודו אוואט השוער מספר אחד של הנבחרת. וכדי שכולם יכניסו את זה טוב טוב לראש- דודו אוואט השוער מספר אחד של הנבחרת. לא סתם הוא משחק בליגה הטובה בעולם - לא סתם יש לו את ההגנה הגרועה בספרד והוא מציל אותם כל פעם מחדש... בהצלחה דודו! הוא עוד יגיע רחוק בספרד!! ועכשיו בואו נחשוב,למי יש אינטרס לדבר ככה על השוער מספר אחד של ישראל? מעניין מאוד.
 
../images/Emo45.gifעדיף לא להתייחס

אליהם בכלל וכמו שהוא אמר לא אכפת לו מה אנשים אומרים
 
למעלה