קראתי הרבה הודעות כאן בפורום...

שרוש1

New member
קראתי הרבה הודעות כאן בפורום...

ונראה שכל מי שנגד שפרה חושב שמי שבעדה הוא אוכל שרצים,מתנשא, תל-אביבי משועמם ועוד כהנה וכהנה כינויים. בתור מישהי שבעד שפרה, אני רוצה להפריך את כל הכינויים הללו, אני ,למשל, אוכלת כשר, אבל לא חושבת שמי שאוכל אחרת הוא "רע", אני לא שייכת לברנז'ה התל-אביבית ולא כל שאר הדברים האחרים ששוייכו כאן לשפרה ולתומכיה, אבל אני כן חושבת שערכים וטוב-לב הם מעל הכל. נראה לי שאחד הדברים הגרועים ביותר שאנשים רבים עושים זה הכללה, לייחס לקבוצה של אנשים תכונות מסויימות, ללא כל ידע מבוסס והצדקה. יוסי ועינב בובליל התנהגו בהרבה מקרים בצורה שבעיני היא לא יפה, או טובה, אני רוצה להאמין שתומכיהם הם לא "כולם אותו דבר" ואני רוצה לקוות שהם לא תומכים בכל דבר שיוסי ועינב עשו או אמרו. בכל אחד יש טוב ויש רע. אני חושבת ששפרה ייצגה יותר את מה שבעיני נחשב לטוב, לכן תמכתי בה. זה לא עושה אותי לרעה.
 

חחחח31

New member
יוסי ועינב מלכים../images/Emo47.gif../images/Emo47.gifשפרע מתנשאת ומגעילה

וכן גם את כזאת אם את תומכת ביצור הזה!!!!!!
 
ואיך העובדה שיוסי ועינב מלכים הופכת בנאדם עם

דפוס התנהגות וחשיבה אחר ל"מגעיל"? יש ביניהם קונפליקט. לדעתי שפרה לא מייצגת יושר והוגנות(עובדה שההבקה נאלצה לתת לה בוסט כדי שתשאר ביום שבו החליטה ללכת, עד כדי עוות השמטת המצוי כדי להציג את הרצוי כמצוי, דהיינו, בובליל כבר לא מצחיק[למרות שקרע אותם מצחוק והדהים מחכמה בשיחות כמו כדאיות השקעות[שם לימד כמה דברים בסיסיים את בעלת התואר במדעי המדינה, ובעל התואר בניהול ותקשורת], טיולים לחו"ל ויעדים משתלמים[הביא שם משל די חזק], דיון על אופן ניהול עסק על היבטיו[גם עם יוני ובנושאים נוספים עם איתי], והמצלמה תמיד מתאמצת למצא שביב בודד של עניין בשפרה שמעדיפה דיבורים חסרי כל עניין עם לאון ולסרוג על עץ, מאשר להיות עם אנשים, אבל אנחנו ראינו משהו אחר בפריים טיים: ראינו חרא של בנאדם מיץ של הזבל האנושי ממש כלב זקן שלא חס על נערה צעירה ביום הולדתה כשרק רצתה לקבל בלונים, הוא ניסה למנוע ממנה את השמחה, אבל, 1) הוא דיבר עם ביתו שאם היא רוצה היא יכולה להשתתף כי הוא לא יכול, כי הוא זוכר את המילים הצורמות שלה(אם רק היה יודע מה עוד היא אמרה), כאשר הכוונה היתה התגובה שלה כשלו היה יומולדת כאשר מנעה ממנו חגיגה, והסיפור עם ה"טלפון" איתה, כאשר ראינו סוג של ניכור ואליטיזם מצידה כלפיו, אם זפזפנו ל20, ראינו את מלוא הסיפור. 2)בערב יומולדתה של שפרה הוא יצא והרים איתה כוסית ב4 עיניים בפינת העישון, כאשר באותו יום, ושימו לב, חברי הפורום תפוז ה"חכמים", שפרה חיסלה לו לפחות 5 סיגריות מהקופסה שנקנתה ב23 שקלים, ולמחרת עישנה כמו קטר!!! תתכחשו? שרשרו את ההתכחשויות שלכם לכאן ואני כבר אדאג להעלות את הקטעים כדי שיהיה לי העונג לסתום את הפיות הקטנים שלכם. מה שהתקשורת רוצה, היא מקבלת! והיא משגלת את כל מי שחושב שיכול עליה, כמו בובליל, הרי הוא "חסר התרבות" שמגיע להישגים מרשימים בזכות תכונות שלא קיימות אפילו אצל "ברי דעת" כמו שפרה, או כל בן אנוש עם אינטראקציה חברתית מונחית עצמים אחר. עמך יקבל בעיטה בתוחה רק יעז להרים ת'אף בלי תעודת בגרות מרשימה ודיאלקט מתאים, לא בגלל שהוא עמך, אלא בגלל שמתנגד למערכת קפיטליסטית משומנת היטב מגובה ע"י מערכות תקשורתיות תחת פרוטוקול שנקרא "תרבות מערבית" שתכניו הועלו לא מתוך שילוב של תרבויות עממיות, אלא משהו אנגלי כזה עם הרבה מנהגים שהוצאו מתכני התרבות הארגונית.
 
תרגע ידידי

כפי שאתה צפית בערוץ 20 כך גם אני. אני יודע שבובליל נתפס בעינך ובעיני רבים אחרים כמצחיק,חכם ומענין ואין לי כל ויכוח איתך בזאת ,כך אתה ורבים אחרים ראיתם את פני הדברים. מיותר לציין שאני ורבים נוספים לא ראינו כך את פני הדברים. כל הויכוח מיותר גם כך.שפרה זכתה וטוב שכך ,אתם יכולים להתנחם במקום השני. אגב בעובדות הבסיסיות איני חולק עליך. ההפקה נתנה תמיכה לשפרה על מנת שתשאר אחרי הדחת צבר. שפרה הרבתה לשבת ולשוחח שעות רבות עם חבריה בולה (צבר,רנין ולאון) שפרה קיללה מספר פעמים את בובליל ("אפס" "שילך להזדיין"). שפרה עישנה מהסיגריות שנקנו לטובת הקבוצה בעודף התקציבי.
 

amit avital

New member
"ספרדי" אתה מפחד?

מה שאתה יודע ואולי מודה בוא ,חבריך לא מודעים ולא מודים , הם טוענים שאנחנו מסלפים הכל , והגיע הזמן לפרסם את האמת. וזה יעניין לא רק את חברי הפורום , אלה רבים וטובים מחוץ לפורום . כמו שאתה והחבר שלך "שם אחרון" שדאג להעלות את הסירטון של סיפור יוסי , ולהרוס את שמו ,ויכול ליהיות שהוא גם פגע בוא כלכלית (מבחינת קמפיינים וכו' ) , בעוד שצבר משווה את תומכי יוסי לתומכי יגאל אמיר פתאום הוא לא יכול להעלות את ההקלטה "תקלקל הכרטיס tv " הוא טועןן .. אז עכשיו הגיע הזמן להראות את הצד השני באימות, לכולם , להראות עד כמה ההפקה הלכה נגד יוסי ברגעי האמת . אתה אולי מודה במה ששפרה עשתה , אבל אחרים טוענים שזה סילוף . (תקרא חלק מהתגובות לכתבה של קפון - ותבין .) תודה לך האח הטוב , ותדע שהשרשור הזה יהיה חשוב , כי כשעינב מדברת על מה ששפרה עשתה להם ("בפנאי פלוס") , הכתב לא מבין על מה היא מדברת - והטוקבקים (חלקם כמובן ) , טוענים שהיא שקרנית ושפרה מלאך,ומייצג את ה"טוב והיושר" בעוד הבובלילים הם "בהמות" , תודה לך האח הטוב!, מעריכים את זה.
 
זה הדבר האחרון שצריך להפחיד אותי

בימים אלו. מה שכן אכן אתה מסלף דברים לפי ראות עינך. "שצבר משווה את תומכי יוסי לתומכי יגאל אמיר" (לידיעתך שמו יגאל עמיר) -כמובן לא מיני ולא מקצתה... אם לא הבנת אני לא רואה עדין את המעשיים הנוראיים שאתה מיחס לשפרה . תצא מהסרט שבו אתה חי....לטובתך האישית.
 
עזוב אותו

הוא מקרה אבוד (רק היה נדמה לי או שב 16.12.08 גמר האח הגדול ניצחה שיפרה במיליון בהפרש של מעל 300 אלף קולות?
) צריך לשנות את שמו של הפורום ל'מתוסכלי האח הגדול'
 

amit avital

New member
מה לעשות

ותומכי שפרה מכנים אותנו "ערסים" ואת כל מי שלא בוחר שפרה - כלא שפוי .
 

שרוש1

New member
בגלל זה בדיוק...

אני אומרת שלא צריך לעשות הכללות לכאן או לכאן. אפשר לא להסכים, או להיות בעלי דיעות מנוגדות ועדיין להיות אנשים טובים. אני פשוט רואה הרבה מידי התבטאויות קשות כאן בפורום... חבר'ה תרגיעו, אפשר להביע דיעה גם בלי ללכלך או לקלל.
 

רותי ים

New member
את יכולה בבקשה להסביר לי משהו?

ברצינות אני מתה להבין אותך ואת מעריצי שפרה/בובליל השונים. מילא לפני סיום התוכנית היה לכל אחד ענין שהאדם שהוא מעריך הוא זה שיזכה. אבל עכשיו זה כבר אחרי הכל שפרה זכתה במיליון בובליל זכה בפרס התנחומים שלו, שום דבר כבר לא יכול להשתנות. מה יש לך עכשיו מלפרסם את שפרה? היא תשלם לך קצת מהמיליון שלה? חסר לך אנשים במשפחה/חברים שלך שאת מעריכה אותם? דאממממ לא מבינה את זה!!!
 

שרוש1

New member
את הרבה פעמים כותבת שאת לא מבינה...

אולי את בפורום הלא נכון
 

רותי ים

New member
את באמת בת 35?

תגידי לי שלא. פליז!! לא יאמן מה שהריאליטי עושה לאנשים סורי
 
למעלה