קראו בקשההה זה ארוךך אבל לא חשוב...

האאא חשבתי...../images/Emo142.gif

שהיא שונאת אותם אבל פחות חחחחחחחח לא הבנתי נכון..יעני היא התכוונה שעכשיו פחות אנשים שונאים אותם?! או שמה שאני חשבתי?!
 
גם אני....../images/Emo24.gif../images/Emo142.gif

הפורום ממש חסר לי אבל מה אני יעשה יש לי 2 קרציות על הווריד שבמקרה הם בני דודים והם עוזבים רק עוד שבועיים אבל אני דיי נהנת איתם נסעתי איתם לאילת ואני הולכת איתם כל יום לים ומטיילת ומראה את ישראל ונוסעת בכל מני מקומות בארץ ועוד מעט שפיים..אז משתלם לא?! חחח... מה הולך כאן בפורום?! מה מו מי ואיך?! חחחח ספרו קצת אני ממש בפיגור!!! המון
ו-
אני ממש משתדלת להיות כמה שיותר על המחשב אבל איך שהם טסים ואני מסיימת את כל האירגונים לחטיבה אני לא עוזבת את הפורום לעולמים... עוף מה יהיה בשנת הלימודים לא יהיה לאפ'חד זמן!!! אבל כולם תקשיבו לי טוב תמצאו איזה שעה ביום ותהיו פה לפחות שעהב... אני יודעת שהרבה עכשיו עם בגרויות והכל אבל...תנסו..
 

LimoR L

New member
אמאאאאאאא מה עובר עליךךךךךךךך??????

אני כתבתי שאני כןןןןןןןןןן אוהבת אותם!!!!!!!! וכתבו פה קודם שהמעריצים של המורדים שונאים את רבלדה אז אני אמרתי שאני חושבת שהם פחות שונאים אותם.... אבל אני כןןןן אוהבת את רבלדה!!!! וגם את המורדיםםםם!!!!!!!
 
סורי סורי סורי../images/Emo142.gif

טעיתי דיקלה כבר הועילה בטובה להסביר לי.. אמא'לה זה ממש לוקף אותי המשפטי אמא: "הועילה בטובה" שמישהו יעזור לי מה נפל עליי??@!
 
ודר"א או איך שלא מקצרים חח../images/Emo142.gif

אני רואה רק יותר ויותר שנאה...הם שולחים להם מכתב שהם לא מוערצים ולא אוהבים אותם בארץ הקודש... דייייייייייי ררררררררררר איזה מאמא אני חחחחחחחח לא מצחיק...שיהיה...
 

NaaMaZ 17

New member
../images/Emo79.gifאני קראתי עד הסוף!!../images/Emo9.gif

ברוכה הבאה!!! וגם אני אוהבת גם ת'מורדים וגם את רבלדה... אבל את שניהם באותה מידה.. לא יכולה לבחור.........
ותתחילי גם להגיב פה ולא רק לקרוא!!!
תהני לך!!
 

ג ב ש ו ש

New member
דעתי בנושא../images/Emo26.gif../images/Emo88.gif

דנו על זה מספיק פעמים פה ובפורום טלנובלות.. מי שאוהב את ארוואי ואת המורדים שיאהב אותם בכייף-אני לא ראיתי המורדים מארגנטינה ואני לא מת על השירים של ארוואי מלבד 2,ואני גם לא שונא אותם..ההפך-כל הכבוד על ההצלחה שהייתה להם
אני כמובן מטורף על רבלדה ועל RBD הלהקה ומוכן ללכת לכל מקום בארץ אם הם יגיעו וכל זה ואנחנו מאמינים שהם יגיעו.. וזהו..פשוט וקל
 
גבי אתה צודק אבל..../images/Emo142.gif

למה המעריצים של המורדים נטפלים אלינו?! שיאהבו את המורדים ויקדישו את הזמן לאהבה ולא ללהציק לרבלדה והמעריצים שלה אני פשוט לא מבינה את זה!!! מצ'וקה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

ג ב ש ו ש

New member
זו כבר בעייה שלהם,אם הייתי../images/Emo88.gif

יכול להגיד להם להפסיק הייתי אומר זאת מזמן אבל הם אנשים מספיק גדולים והם יודעים מה הם רוצים מעצמם..מתישהו הם ירדו מזה
 
ומתי זה המתישהו הזה?!../images/Emo142.gif

כבר נגמרה לי הסבלנות לחכות למתישהו הזה!!! עוד פעםן זה קורה לי..משפטי האמא!!!!!!
 

eveligne406

New member
זו - לא - הפואנטה -!!!

שישנאו אותם כמה שבא להםם מה וואלה אל גורררווו מה שהם חושבים!!!! אבל מכאן ועד ללשלוח מכתב לארבדה שכולם בישראל שונאים אותם ומעדיפים את ארוואי, ההבדל עצום, זה כבר אוטרו רויו.. חח... טוב לא מצחיק.
זה באמת כבר עובר כל אבל כל גבול!!!! נכון מאמא סוניה??????
 
נכון../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo6.gif../images/Emo142.gif

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח..מה אני יכולה לעשות נהייתי מאמא...
חחחח וזה כן הצחיק...חחחחחח האוטרו רויו... ואולי את באמת צודקת שישנאו אבל בפורום שלהם שיגידו מה שבא להם מהיום ועד מחרתיים אבל הם גם מעליבים מעריצים ועוד בפורום שלנו... וגם מה זה ךלשלוח מכתב כזה מה הם התחלקו על השכל?! נשבעת לכם בא לי לעבור אחד אחד ולחנוק... מצ'וקה!!!!!! סון מאלוס טארדוס חעחעחע...לא רוצה לרדת לרמה שלהם אבל אין מה לעשות הם מבינים רק בשפה שלהם!
 

eveligne406

New member
צכים למצוא את האשמה

ולחנוק אותה, ולהרוג אותה במוות איטי ומלא בייסורים כואבים... ואז לשאול אותה איך היא עשתה את זה ולשלוח מכתב בשמה.. חח "אני ממש מצטערת על מה שכתבתי במכתב האחרון, הייתי בהשפעה של מחלה מאוד מסוכנת ונדירה שנקראת שגלחכידןעהדרנןהודנרןונע..... או בקיצור - ארוואידפקטיה.... אני מצטערת שהייתי כלבה חסרת רגישות (ושכל) ואני לוקחת את מילותיי בחזרה, כולם אוהבים אתכם ומצפים לכם פה, במיוחד אחת , קטנה ונחמדה..בשם חן. שלא יכולה יותר לחכות לפגוש את אנהי, היא לא יכולה בלעדייה!!! נגמר לה האוויר!! היא צריכה חמצן!!!!!!!!!!!! היא צריכה את אנהיייי היא עוד שניה מתפגרתתת!!!!!! אעעעעעעעעע!!!!!!!!!!!! ובקיצור - מחכים לכם. שלום, תודה לע ההבנה, וסליחה על טיפשותי הנאלחת. מצפה לבואכם לארץ הקודש (למרות שעד אז יהרגו אות במוות איטי ובייסורים). -הילדה הטיפשה שכתבה את המכתב."
 
וצודקת ותוסיפי גם../images/Emo142.gif

ועוד אחת בשם סוניה שמתה על פונצ'ו ולא יכולה לנשום מבלי לראות אותו לפחות על המסכים! כנ"ל אנהי!
 

natali61

New member
לפי דעתי

אין לאף אחד שום זכות לכתוב מכתבים נגד רבלדה מזה צריך להיות זה שיא החוצפהה!!
 
למעלה