קצת
:
- רואים
? יש VOD?

irisgh

New member
קצת ../images/Emo32.gif: ../images/Emo91.gif - רואים ../images/Emo44.gif? יש VOD?

למי שיש לו כבלים דיגיטליים עם VOD: יש ב'קיץ חינם לילדים' תכניות מהטלויזיה החינוכית. יש שם את 'בלי סודות', לילדים שעולים לכיתה א', ויש את 'פרפר נחמד' לילדי הגן.
 

פלגיה

New member
../images/Emo10.gif על "בלי סודות"

לא כי התוכנית רעה, בכלל לא. אבל בכל פעם שאני רואה שם את חנן גולדבלט נעשה לי רע בלב (בפרפר נחמד יש לי צביטה בהופעות של עוזי חיטמן, אבל זה מסיבות אחרות לגמרי)
 

irisgh

New member
ובפרק הראשון של 'בלי סודות'

מופיעים שניהם.. בזמנו חיפשתי את קלטות התכנית, ובדיוק אז הייתה כבר שמועה סביב חנן גולדבלט. זה היה כל כך מגעיל שוויתרתי על לקנות אותם. אבל כך או כך, עצוב אבל יש תוכניות טובות גם כשהשחקן שמשחק הוא חרא של בנאדם. מכיוון שכיום הוא כבר עניין של בית המשפט, אני מרשה לעצמי להינות מהתכניות בלי שום קשר. בתכנית הראשונה שיש שם, מדהים כמה הם כולם צעירים. (מופיעים שם אושיק לוי, עוזי חיטמן, חני נחמיאס, חנן גולדבלט ועוד - שנראים ילדים כאלה ויפים כאלה). ואגב, פרפר נחמד תכנית נהדרת בעיני. עוד לא 'מלמדים' ממש (טיפה למנות, וטיפה חגים, אבל לא באג'נדה כל כך מרכזית כמו ב'בלי סודות'), אז הם פנויים מאוד להיות עם חוויות הילדות הכי בסיסיות. היום אולי יקראו לזה פסיכולוגיסטי, אבל זה עשוי כל כך בטעם שזה ממש לא במובן המאוס. שני הבנים שלי מרותקים לזה. למשל, יש תכנית על זה שהולכים לגן חדש, ובוץ' רוצה לגן הישן עוד היום, ורק מחר לחדש..
 

פלגיה

New member
יש לנו את הקלטות

גם בלי סודות וגם פרפר נחמד, הודות לארגון הבית של גיסתי. אני נותנתלילדים לראות (כשהוידאו לא מקולקל) אבל לי יש אי נעימות בזמן שהם צופים. בעיה שלי, לא של הילדים.
 
למעלה