קצת "תרבות" לשישבת

קצת "תרבות" לשישבת

נמצא על מדף ספרי "התרבות" בסטימצקי, בהוצאת ספרי האמנות הגרמנית טאשן סידרת אייקוני המוסיקה - ג'ימי הנדריקס
אחד מספרי ה"תרבות" והאמנות הטובים ביותר שיצא לכולירע לראות ולקרוא. מקיף את אירועי הנדריקס בכרונולוגיה יומית, מיום הולדתו בסיאטל 27.11.1942 בשמו האמיתי ג'וני אלן הנדריקס (שונה בגיל 4 לג'יימס מרשל הנדריקס) ועד הלילה של 18.9.1970 בחדר 507 מלון סמרקנד, נוטינג היל לונדון, שבו נחנק מעירבוביה של דרעק וקיא. מומלץ בטירוף, כולל תמונות של כמעט כל הגיטרות (גם השרופה ממונטריי), פוסטרים פסיכאדליים מהופעות, תקליטים, צילומים עם חברים וים של אינפורמציה יום יומית. סה"כ למעלה מ-300 אלבומים רשמיים שיצאו אחרי מותו בווריאציות שונות.
 
דוגמית מהספר

פוסטר של פסטיבל פופ מפלצתי, בציריך, שוויץ
31-30 מאי 1968. ג'ימי הנדריקס אקספיריאנס, אריק בארדן והחיות, טראפיק, התנועה, הקצפת. נשארו כרטיסים?
 
מהדורה משוכללת ב-DVD

של הסרט האלמותי FROM DUSK TO DAWN
רוברט רודריגז (במאי) וקוונטין טרנטינו (תסריטאי ושחקן) מתפרעים עוד הרבה שנים לפני פרוייקט גריינדהאוס. מהדורה מיוחדת של שני תקליטורים, כולל בונוסים וסרט דוקומנטרי על איך שעשו את הסרט. שווה.
 
יצא בקאונטרפיט וויניל

אחד התקליטים המעולים והנדירים ביותר של הקראוט, להקת "רופוס זופאל" באלבומם הראשון "נבואת השטן"
משנת 1971, שהודפס בחברה פרטית (GOOD WILL) ב-1000 עותקים בלבד. בעיקרו אלבום אינסטרומנטלי עם חלילן מוטרף לגמרי (קלאוס גולדן) וגיטריסט קורע (גונטר קראוס). קשה להגדרה, נע בין פרוג קלאסי לקראוט הזוי, כולל יצירה של 17 דקות על הצד השני של התקליט, כשם האלבום. מומלץ מאוד.
 

Jflyaway

New member
קטעים מהאלבום השמענו ב PSYCHO ב 106FM

אחלה יציאה... כנ"ל FROM DUSK TILL DAWN הפרוורטי. הכולירע קנתה את זה אצל הבהמה? או שזה עדיין רק במסגרת מידע אינטרנט
 
זה באמת אחלה תקליט

ג'תרו טאל גוינג אבסולוטלי ברזרק. גם האלבום השני שלהם מצוין.
 
לא אצל הבהמה

שסובלת בזמן האחרון מפשיטות של מנגנוני החושך שרוצים למנוע מאיתנו לראות סרטים בבית ב-10 שקל. יבוא של האוזן השלישית. יקר מאוד אבל שווה מאוד. הרבה שעות, כולל חומר עקום שלא נכנס לסרט, במיוחד מהחלק השני של התקפת הערפדים והזומבים, וגם סרט דוקומנטרי על הסרט. ויש באוזן השלישית גם מבחר גדול של סרטי גיאלו איטלקיים, אימה, טרור, קניבלים, זומבים, ערפדים, קיצוץ קציצות וקציצות מקצצות, שמהם רודריגז וטרנטינו מקבלים השראה. בקשר לרופוס זופאל, כדאי לשים עין על מדף אלבומי קראוט בוויניל בחור בשחור. ככל הנראה קאונטרפיטים מגרמניה, אבל באיכות מצויינת ועם עטיפות מקוריות ומוקפדות מאוד. הרבה כותרים קלאסיים של קראוט שגם בזמן אמת היה קשה מאוד להשיג בוויניל. המלצה: מיתוס, קראוט קלאסי מעולה משנת 1972, שילוב של פרוג, פסיכאדליה וספייס (בתמונה).
 

panta rei

New member
אם יורשה לי

מאחר וגם אני תר יומם וליל אחר פריטים הזויים כאלה ואחרים: אזהרה חמורה: לא לגעת בזיופים (להבדיל מבוטלגים) שמסתובבים על מדף אלבומי הקראוט בחור בשחור. הם באיכות גרועה. החור בשחור חנות נהדרת אבל לא לדברים מהסוג הזה. מי שכבר טורח לחפש וינילים של קראוט ואחרים שיחפש את ההוצאות הרשמיות שיוצאות כל הזמן אבל ממש כל הזמן. והנה למשל, מיתוס (הנפלאים) יצאו בהוצאה חוקית, יפה ומפנקת בהוצאת wha wha הספרדית ובמחיר כמעט זהה לזיוף העלוב. גם רופוס צופל יצא בהוצאה חוקית על ויניל, אם כי במחיר יקר למדי. ואגב, לדעתי אלבום טוב וזהו. לא יותר מזה. יש רשימה ארוכה של קרואטים משובחים הרבה יותר, לדעתי. ואפרופו wha wha הם הוציאו לאחרונה שורה ארוכה של אלבומי קראוט משובחים (ולדעתי חיוניים הרבה לפני רופוס) כמו: כל הראשונים של embryo להקת between, אלבום הסולו הראשון של peter michael hammel (מלהקת between) ועוד אי אלו הרכבים ספרדיים נשכחים כמו למשל Om ועוד.
 

psychodoodle

New member
ואם יורשה גם לי

אני לא חושב שהחור בשחור היא "חנות נהדרת". את הסחורה הטובה באמת ,מחביאים שם במחסן ככל הידוע לי (כלומר צריך להיות לקוח מיוחד) ,ומעבר לכך הגיעו אליי בעבר דיסקים צרובים עם העתקה פשוטה של העטיפה והדפסה על גבי הדיסק עצמו של ה WCPAEB ,כשלטענתו של מביא הדיסקים הוא רכש אותם לכאורה בחור בשחור שם נאמר לו שהם OOP ,מה שגרם לעבדכם הנאמן לגחך לעצמו ,יען כי ניתקל בגרסאות CD של ההרכב המדובר מטעם SUNDAZED ב 2 חנויות הנמצאות במרחק יריקה מאותה חנות . האם מדובר כאן לכאורה בגרסא המקומית של המפעלים הרדיואקטיבים ? כאמור אני מסתמך כאן בעיקר על עדותו של אדם אחר ,כך שהכול לכאורה. אחרי שנתקעתי עם מעל לחמישים חתיכות רדיואקטיביות , ונתקלתי במקרים אחרים של זייפנות החלטתי לצמצם את הרכישות שלי למספר פריטים בודדים בלבד בשנה ,ובקיצור לדעתי כמעט כל הלייבלים והחנויות תאבי בצע !
 

panta rei

New member
הוא עדיין מקור מעולה לבוטלגים

שאי אפשר להשיג בשום מקום אחר. למשל של זאפה. אבל אתה צודק, את הדברים הטובים הוא מוכר רק דרך איבי ואת הזבל הוא שם על המדפים.
 
למעלה