קצת תרבות אינטרנט

pingas

New member
קצת תרבות אינטרנט

אני בונה אתר ויש בו נושא מצחיק שרציתי לשתף. אם אתם גולשים בנענע סביר להניח שאתם לא מכירים את ``תרבות האינטרנט``, והבדיחות שלה. אז אני רוצה לשתף אתכם בסוג אחד שלה: http://www.seriousminds.co.cc/thread.php?id=34 הפותח של ההודעה מפרסם תמונה שיש בה סיטואציה עם בעיה. הגולשים האחרים שנכנסים צריכים לצייר פתרון יצירתי ומצחיק לבעייה. תכנסו ללינק ותראו, אתם מוזמנים להירשם ולהגיב עם פתרון משלכם (תורדיו את התמונה ותערכו אותה בצייר). נ.ב. האתר ורוב התוכן באנגלית. ד"א NEWFAGS CAN'T TRIFORCE ▲ ▲ ▲
 
למעלה