קצת תמונות מעניינות.......

מצב
הנושא נעול.
ותמונה נוספת מהתאונה: 608:

קצת תמונות מעניינות.......
כולן צולמו ע"י אביתר רייטר. זהו ידידנו בוריס חלדרוב ממנהלי הרכבת. פשט את העניבה וסייע בעיתוקים בפריקה ! כל הכבוד לבוריס !!!
ותמונה נוספת מהתאונה: 608:
צילום: ירון דוזטס - 29.02.2004 השבחה - אביתר רייטר - 03.03.2004
 
הסיבה לתאונה !!! טעות אנוש ככל

ותמונה נוספת מהתאונה: 608:
צילום: ירון דוזטס - 29.02.2004 השבחה - אביתר רייטר - 03.03.2004
הסיבה לתאונה !!! טעות אנוש ככל
הנראה !!! כנראה שברז האויר בין הקטר לקרון הראשון היה סגור !!!!!! כבר בסמוך לתחנת דבירה, היתה מהירות הקטר 85 קמ"ש אך הצליחו להאיט אותו במישור. נראה שבעת התאונה היתה המהירות 50 קמ"ש ?!
 

A-T

New member
סליחה שאני נודניק...

ותמונה נוספת מהתאונה: 608:
צילום: ירון דוזטס - 29.02.2004 השבחה - אביתר רייטר - 03.03.2004
סליחה שאני נודניק...
שאלתי כבר ואני שואל שוב: ממה נגרמה החבטה הקשה בחלק זה של הקטר? מהקרון עצמו או מהמכולה שכתוב עליה Mearsk? (יש גם חברת תעופה כזאת)
ו
 

omer landau

New member
איזה יופי תודה על התמונות

קצת תמונות מעניינות.......
כולן צולמו ע"י אביתר רייטר. זהו ידידנו בוריס חלדרוב ממנהלי הרכבת. פשט את העניבה וסייע בעיתוקים בפריקה ! כל הכבוד לבוריס !!!
איזה יופי תודה על התמונות
בכל המערכים יש מעקה כזה באמצע?? או שזה חדש פעם ראשונה אני רואה אותו תודה רבה על התמונות מאוד מעניינות באמת כל הכבוד לבוריס
אביתר אתה מתחפש בפורים???
 
אני לא מתחפש אף פעם !!!

איזה יופי תודה על התמונות
בכל המערכים יש מעקה כזה באמצע?? או שזה חדש פעם ראשונה אני רואה אותו תודה רבה על התמונות מאוד מעניינות באמת כל הכבוד לבוריס
אביתר אתה מתחפש בפורים???
אני לא מתחפש אף פעם !!!
 

צחקן

New member
אני שונא להתחפש.

אני לא מתחפש אף פעם !!!
אני שונא להתחפש.
ב"ה ואביא לכם את מקור המנהג. בסוף המגילה כתוב שהיהודים הרגו את כל שונאיהם. והיו מן השונאים שפחדו והתחפשו ליהודים. ולכן, נהגו ילדי ישראל להתחפש בפורים. ואתה אביתר, חוגג ביום שני בי-ם כי יש "שושן פורים" או בארמית "פורים דמוקפין" ומדוע ערים שהיו מקופות חומה רק מימי יהושע? שבשושן, הרגו היהודים את שונאיהם יומיים. ולמה מימי יהושע ולא מימי פורים? מפני כבודה של ארץ ישראל שאם היו אומרים מערים המקופות חומה מימי שושן- הרי היה זה בזיון לארץ ישראל. ולכן אם כבר ארץ ישראל- אז מימות יהושע שכבשה. וכל זאת ממני (הבאתי לכם על קצה המזלג.... אני מתנצל שזה לא כ"כ קשור אבל לא משנה... אם כבר כתבתי אז לא נורא).
 
והנה תמונה נוספת מהתאונה:

קצת תמונות מעניינות.......
כולן צולמו ע"י אביתר רייטר. זהו ידידנו בוריס חלדרוב ממנהלי הרכבת. פשט את העניבה וסייע בעיתוקים בפריקה ! כל הכבוד לבוריס !!!
והנה תמונה נוספת מהתאונה:
צילום: ירון דוזטס כמובן.
 

A-T

New member
יופי של פרסומת לרכבת../images/Emo123.gif../images/Emo31.gif

והנה תמונה נוספת מהתאונה:
צילום: ירון דוזטס כמובן.
יופי של פרסומת לרכבת

יושב לו הנוסע התמים בקרון, מביט החוצה ורואה קטר של רכבת ישראל עם פרונט מעוך וחושב לעצמו: "כביש 6 (הכי בטוח שיש)...." אני מוכן להשבע שלפני 3 או 4 שנים נסעתי ברכבת מב"ש לת"א, ובערך באיזור דבירה ראיתי קרון שוכב הפוך לצד המסילה. מישהו זוכר? נקווה שזאת היתה הפעם האחרונה. אגב, ביום שבת ימלאו 30 שנה למותו של קטר 106. אז תרשה לי להדליק
לזכרו ולצטט את מה שכתבת בפורום לפני חודש: "קטר מס' 106 הושבת ונגרט לאחר תאונת התנגשות עם משאית "מאק" מדגם R-600 שהובילה עפר, בק"מ 3.951 במחסום הרכבת בכביש המחבר את צומת נחשון עם צומת ראם. הרכבת היתה בדרכה מבאר-שבע לתל-אביב והתאונה ארעה ביום 06.03.1974, שעה: 10:46. קטר מס' 106 נמחק מהמצאי על-פי אישור המנכ"ל - המלצות ועדת נייד מס' 69 מיום 05.01.1986. להלן תיאור המקרה: בשעה 10:46, בעת שרכבת הנוסעים מס' 814 הגיעה מכיוון קרית-גת ועברה את מפגש הכביש שבק"מ 3.951 המוגן ע"י רמזורים שפעלו כראוי, הגיחה באופן פתאומי משאית גדולה. נהג המשאית לא ציית להבהוב ואיתות הרמזורים והמשאית התנגשה בקטר הרכבת. כתוצאה מכך, התהפכה המשאית וכן התהפך הקטר. 2 קרונות נוסעים שהיו מאחורי הקטר, נשמטו גם הם על כל גלגליהם. נהג הקטר, עוזרו ונהג המשאית נפצעו ונלקחו לבית החולים. כן נפצעו באורח קל מספר נוסעים שקיבלו עזרה ראשונה ממפקח הרכבת. נוסע אחר שנפצע, נלקח אף הוא אל בית החולים ע"י מכונית שעברה במקום. עקב ההתנגשות נגרם נזק רב לקטר מס' 106, למסילה, לרמזורים ולמשאית. ביום זה בוטלו כל הרכבות בקו הנ"ל. שדה הראיה במקום המפגש בק"מ 3.951 הינו טוב. מהירות הרכבת בעת ההתנגשות היתה 80 קמ"ש. על-פי המסקנות – האחריות לתאונה הנדונה חלה על נהג המשאית בלבד. נהג המשאית לא ציית לרמזורים שפעלו כראוי כאמור. מאחר ונהג הקטר ועוזרו אושפזו בבית החולים למשך חצי-שנה (!!!), לא התקיימה חקירה במקרה זה. מס' מברק התאונה: 119-3/74. החומר לארוע זה נלקח ממכתב מאת נ. גרינברג, חוקר יחיד לתאונות, אל סגן מנכ"ל טכני ברכבת מיום 19.08.1974, אר"י." (כל הזכויות שמורות לאביתר רייטר)
 
הנה הסיפור שלך ידידי: קרון 683:

יופי של פרסומת לרכבת

יושב לו הנוסע התמים בקרון, מביט החוצה ורואה קטר של רכבת ישראל עם פרונט מעוך וחושב לעצמו: "כביש 6 (הכי בטוח שיש)...." אני מוכן להשבע שלפני 3 או 4 שנים נסעתי ברכבת מב"ש לת"א, ובערך באיזור דבירה ראיתי קרון שוכב הפוך לצד המסילה. מישהו זוכר? נקווה שזאת היתה הפעם האחרונה. אגב, ביום שבת ימלאו 30 שנה למותו של קטר 106. אז תרשה לי להדליק
לזכרו ולצטט את מה שכתבת בפורום לפני חודש: "קטר מס' 106 הושבת ונגרט לאחר תאונת התנגשות עם משאית "מאק" מדגם R-600 שהובילה עפר, בק"מ 3.951 במחסום הרכבת בכביש המחבר את צומת נחשון עם צומת ראם. הרכבת היתה בדרכה מבאר-שבע לתל-אביב והתאונה ארעה ביום 06.03.1974, שעה: 10:46. קטר מס' 106 נמחק מהמצאי על-פי אישור המנכ"ל - המלצות ועדת נייד מס' 69 מיום 05.01.1986. להלן תיאור המקרה: בשעה 10:46, בעת שרכבת הנוסעים מס' 814 הגיעה מכיוון קרית-גת ועברה את מפגש הכביש שבק"מ 3.951 המוגן ע"י רמזורים שפעלו כראוי, הגיחה באופן פתאומי משאית גדולה. נהג המשאית לא ציית להבהוב ואיתות הרמזורים והמשאית התנגשה בקטר הרכבת. כתוצאה מכך, התהפכה המשאית וכן התהפך הקטר. 2 קרונות נוסעים שהיו מאחורי הקטר, נשמטו גם הם על כל גלגליהם. נהג הקטר, עוזרו ונהג המשאית נפצעו ונלקחו לבית החולים. כן נפצעו באורח קל מספר נוסעים שקיבלו עזרה ראשונה ממפקח הרכבת. נוסע אחר שנפצע, נלקח אף הוא אל בית החולים ע"י מכונית שעברה במקום. עקב ההתנגשות נגרם נזק רב לקטר מס' 106, למסילה, לרמזורים ולמשאית. ביום זה בוטלו כל הרכבות בקו הנ"ל. שדה הראיה במקום המפגש בק"מ 3.951 הינו טוב. מהירות הרכבת בעת ההתנגשות היתה 80 קמ"ש. על-פי המסקנות – האחריות לתאונה הנדונה חלה על נהג המשאית בלבד. נהג המשאית לא ציית לרמזורים שפעלו כראוי כאמור. מאחר ונהג הקטר ועוזרו אושפזו בבית החולים למשך חצי-שנה (!!!), לא התקיימה חקירה במקרה זה. מס' מברק התאונה: 119-3/74. החומר לארוע זה נלקח ממכתב מאת נ. גרינברג, חוקר יחיד לתאונות, אל סגן מנכ"ל טכני ברכבת מיום 19.08.1974, אר"י." (כל הזכויות שמורות לאביתר רייטר)
הנה הסיפור שלך ידידי: קרון 683:
ההחלטה לגרוט את קרון מס' 683 התקבלה בועדת גריטה מס' 1/97 מיום 13.04.1997. קרון מס' 683 נמסר מסדנאות הרכבת "אפרים" בקישון לידי צה"ל ביום 02.05.2001 והוסע ע"י רכבת מיוחדת (מס' 542) אל תחנת הרכבת "תל-נגילה" בק"מ 47 בין קרית-גת לבין דבירה, כדי לשמש בתרגיל פח"ע מבויים בו "פוצצו" מחבלים קרון רכבת נוסעים. מנוף "אורטון" של "רכבת-ישראל" הפך את הקרון על צידו בסמוך למסילת הברזל והתרגיל נערך ביום 08.05.2001 בשיתוף צה"ל והרכבת. הקרון שנמכר או הועבר לרשות צה"ל לצורך התרגיל שכב לצידי מסילת הברזל בתחנה התיפעולית "תל-נגילה" כ- 4 חודשים וגרם לבהלה בקרב נוסעים בקו הרכבת לבאר-שבע שלא ידעו כי הפיכתו בויימה לצורך תרגיל. הקרון הורם ממקומו והונח בחזרה על מסילת הברזל ביום שישי 07.09.2001. מ"תל-נגילה" הוסע לתחנת הרכבת הישנה בבאר-שבע ושם הושאר על מסילת ברזל צדדית עד לקבלת החלטה ברכבת מה לעשות בו. מקור: ארכיון אביתר רייטר.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה