קצת צחוק

קצת צחוק

מה אנשי מכירות אומרים ולמה הם מתכוונים: חדש: צבע שונה מזה של הדגם הקודם עיצוב מתקדם: סוכנות הפרסום שלנו לא יודעת איך למכור אותו נבדק בשטח: ליצרן חסר ציוד בדיקה מהפכני: פועל אחרת מהמוצר המתחרה מופץ רק בשיווק ישיר: הסתכסכנו עם המפיץ פריצת דרך: סוף סוף מצאני דרך למכור אותו פועל ללא דופי: יתקלקל מיד בתום תקופת האחריות רכיבים בתקן צבאי: השגנו מחיר טוב במכרז העודפים ששל משרד הבטחון מבוקר מחשב: מבצע פעולות שאין לנו מושג מה מקורן מיוצר בטכנולוגיה תעופתית: אחד הטכנאים שלנו פוטר מהתעשיה האוירית לילה טוב
 

ל ב י א 2

New member
תוספת ממילון המשפטים של המהנדסים../images/Emo8.gif

אנו בוחנים דרכים אחדות לפתרון הבעיה (אין לנו שמץ של מושג איך לפתור בעיה זו) אנו מנסים דרך חדשה לחלוטין לפתרון הבעיה. (צירפנו לפרוייקט מהנדס צעיר שזה עתה סיים את לימודיו) אנו חייבים להחליף קונספציה (המהנדס היחיד שהבין משהוא בפרוייקט הזה – התפטר) המסקנות מהניסוי הראשון אינן חד משמעיות (המכשיר התפוצץ ברגע שהפעלנו אותו) הניסוי הסתיים בהצלחה יוצאת מן הכלל (אנו מופתעים מזה שהמכשיר בכלל פועל) הפתוח הסתיים למעשה (בקושי הגענו לאמצע הדרך) פותח לאחר שנים של מחקר מעמיק (נתגלה במקרה) זהו מארז מוקשח (בשום אופן אי אפשר להרים אותו) זהו מארז קל משקל (קל במקצת מן המארז המוקשח) מצריך תחזוקה מועטה ביותר (אם נשבר, אי אפשר לתקנו) המוצר עבר ביקורת קפדנית (המזכירה שלנו לפעמים מביטה במוצר לאחר אריזתו)
פורים שמח
 
לא נקפח את עורכי הדין

בעיר שדה קטנה התנהל משפט בין שני צדדים במחלוקת. עורך דין התביעה החליט לזמן > > לעדות את אחת מקשישות העיר שתעיד לטובת האינטרס של לקוחו. היא עלתה על דוכן > > העדים, נשבעה לומר את האמת, ואז שאל אותה התובע: > > "גברת ג'ונס, האם את מכירה אותי?" > > "כמובן שאני מכירה אותך, מר ויליאמס", ענתה הסבתא החביבה. "אני מכירה אותך מאז > > שהיית ילד בגן. ובכנות, אתה אכזבה מאד גדולה בשבילי. אתה משקר, אתה בוגד באשתך, > > אתה מתמרן אנשים ומדבר מאחורי גבם. אתה חושב שאתה איזה כוכב עולה בשמי המשפט, > > אבל למעשה אין לך אפילו את השכל להבין שאתה סתם איש קטן שמזיז ניירות מצד לצד. > > כן, כמובן שאני מכירה אותך!" התובע נדהם ונאלם דום. לא עלה בדעתו דבר אחר לומר > > או לעשות מלבד לשאול אותה: "גברת ג'ונס, האם את מכירה את עורך הדין מטעם > > ההגנה?" והיא ענתה לו: "בטח שאני מכירה. אני מכירה אותו מזמן שהיה תינוק. > > נהגתי לעשות לו בייבי סיטר כשהוריו יצאו לבלות. וגם הוא מהווה אכזבה גדולה מאד עבורי. > > הוא עצלן, עקשן כפרד, ויש לו בעיית אלכוהוליזם. ובנוסף, הוא לא מסוגל לבנות שום > > מערכת יחסים מוסרית עם מישהי וגם הפרקטיקה המשפטית שלו היא מהאיכות הירודה > > ביותר שידעה המדינה הזאת. כן, בטח שאני מכירה אותו!" התדהמה שנפלה בבית המשפט > > פינתה את מקומה להמולה רבה, כשהקהל הנרגש ממהר להחליף רשמים על הדברים העסיסיים > > והמרעישים שזה עתה שמע. בשלב זה דפק השופט בפטישו על השולחן ודרש שקט. הוא קרא > > לשני עורכי הדין לגשת אליו ובקול שקט ונוקב, אמר להם, כשהוא לא מנסה אפילו להסוות את האיום שבדבריו: "אם מישהו מכם יעז לשאול אותה אם היא מכירה אותי, אני אשלח אותו למאסר על בזיון בית המשפט!"
 
למעלה