קצת פרטים על הטרי מטאל של זום

Manic Subsidal

New member
קצת פרטים על הטרי מטאל של זום

ממי שהתנסה איתו או שמע אותו, ואיך הוא בהשוואה למטאל-זון של בוס.
 

THE FATRIX

New member
אם אתה רוצה הרבה רעש...

אז ה tri metal מאוד טוב. יש לי אותו ואני מאוד נהנה ממנו. אף פעם לא ניסיתי את המטאל זון ככה שאני לא יכול להשוות.
 

Jesus Wept

New member
בגדול..

לשני הדיסטורשנים יש צליל חד וחותך. לזום יש עומק יותר רציני בתחום ה-LOW-MID, מה שהופך אותו אולטמטיבי לנגני דת´ מטאל למיניהם. לעומת זאת, בבוס יש יותר נפח ב-MID וב-HIGH-MID, שיותר מתאים לטראש מטאל. אמינות - הזום עדיין חדש בשוק, ככה שאין דיעה נחרצת, אבל הוא בנוי כמו טנק, ולא סובל מהתסמונת של בוס (קרעים בגומיה שמסביב לבורק המחזיק את הפדל, שמתחתיו שוכנת הסוללה). הסוויץ´ של זום הרבה יותר נוח לשליטה. סאונד כללי - למטאל זון יש נטייה להיבלע קצת על הבמה, בשיתוף שאר הכלים, ולעומתו הזום יותר "בולט". לעומת זאת, הזום נשאר בגדר "ליווי", בעוד את הבוס ניתן גם לכיוון אינסופי עד לקבלת צליל חם "יחסית" לסולו. מחיר - הזום במבצע של 300 ש"ח בכלי זמר, הבוס במחיר של 582 ש"ח בחלילית. מסקנה - לא חד משמעית, זה עניין של טעם מוזיקלי, אבל שני הפדאלים עומדים בראש הטבלה של היצע מול מחיר זול. מקווה שעזרתי.
 

Upon The Ashes

New member
הממ....

המטאל זון שולט... יכול להתאים בקלות לכל סוג מטאל עם הכיוון הנכון אבל לדעתי הזום טרי מטאל זה אחד הדיסטורשנים הכי מסריחים שיש אין לי מושג למה קניתי אותו חרא של סאונד, אין שום עומק, רק הרבה טרבל וסאונד מלוכלך, גם לבלאק הוא בקושי מתאים
 

hammer b

New member
שאלה לי אליך

איך אתה מכוון את המטאל זון כדי שיתן סאונד של דת´ מלודי?
 

Upon The Ashes

New member
אני כבר לא כלכך זוכר האמת...

אני מנגן עכשיו רק עם הפוד אבל, אם אני לא טועה, יש לי פה עדיין ציור שציירתי בשביל מישהו איך אני מכוון אותו... אז אני אחפש יותר מאוחר ואשים אם אני אמצא
 

DEATHRUCTION

New member
לדת מלודי תצטרך הרבה יותר מאפקט

אתה צריך לנגן נקי וצריך שני גיטריסטים שינגנו בטונים שונים
 

Upon The Ashes

New member
ממש לא קשור...

דת´ מלודי זה לא רק אין פליימס שאצלהם זה הכל הרמוניקס נגיד אט דה גייטס, כמעט ואין להם הרמוניקס.... סאונד זה סאונד, דת´ מלודי צריך סאונד מלא, חלק ונקי
 

Jesus Wept

New member
זה רק אומר שאתה לא יודע להשתמש בו

אני הוצאתי ממנו סאונד מדהים.
 

Upon The Ashes

New member
הממ...

במשך חודשים ניסיתי איתו כמעט כל צירוף אפשרי הכל היה חרא בא לך אולי להקליט קטע איתו?
 

Jesus Wept

New member
אם הוא היה אצלי עכשיו, הייתי מקליט.

אבל נתתי אותו למישהו.
 

Itamaro

New member
../images/Emo70.gifשאלה

תגידו, מישהו מכם שמע פעם על פדאל של בוס שנקרא Hyper metal(HM3)?
 

Jesus Wept

New member
יאפ.

היה לי כזה, לפני משהו כמו 7 שנים. דגם ישן, ולא כ"כ תפס בארץ בגלל שהוא רך מדי ולא חד מספיק,יחסית למטאלזון. מתאים יותר לגוון המלודי/ריפי של המטאל מאשר כחטיבת קצב כבדה ומאסיבית.
 
למעלה