קצת פוליטיקה - שמעון פרס לנשיאות...

קצת פוליטיקה - שמעון פרס לנשיאות...

אישית אינני מעורבת בפוליטיקה מלבד פה ושם חדשות, קריאת כתבות וכו' אבל לאורך כל השנים הערצתי את שמעון פרס אוהבת לראות, לשמוע אותו את האישיות השלווה, מעריצה את כל מה שעשה למען המדינה וסולחת לו על כל אותן המעידות שהיו לו בדרך אך לא רואה חבר ממשלה אחר שיותר מתאים ממנו להיות בנשיאות מה דעתכם על שמעון פרס כנשיא?
 

d a n i e l s 5

New member
אז זהו ש.....נשיאות ופוליטקה ...

לא אמורים ללכת ביחד :)))))))) והאמת, אני גם בעדו .... ולו רק בכדי שתהיה לו סיומת מוצלחת לקריירה שלו .
 

ozzz64

New member
הייתי נותן לו להיות הנשיא האחרון .

ולסגור את מוסד הנשיאות , זה הופך להיות עוד מוסד פוליטי ודוחה .
 

ozzz64

New member
אילנה אם כבר פוליטיקה .

מה דעתך על זה שהמצרים רוצים היום לאחר 40 שנה לעשות ועדת חקירה על מחדלי ששת הימים ?
 

ozzz64

New member
ברוך דיין האמת .

כשתגיעי לאסי תוציאי ממנו חומר טוב ...
 
אסי...

אין לי ספק ש... יש לו חומר משובח
 

avihuav

New member
חחחחחחחח צחוק הגורל ששבוע

שעבר כ40 שנה לאחר הגניבות שלו מכל האתרים באישורי הממשלה והצבא שהיה בא ושומר עליו בזמן שהוא חופר, הפילגש שלו הציע את רוב העתיקות למכירה, ומי בא לקנות את האוצרות הללו ?????????????????????? האוצר של מוזיאון ישראל שאלו אותו למה והוא ענה שגם אם הוא מתנגד לכך, עדיף שהאוצרות לא יפלו לידיים פרטיות ויעלמו כי מקומן במוזיאון, ולכן על מדינת ישראל לקנות מהגנב את האוצרות במליון דולר ולו שלא יעלמו. רק חומר נוסף למחשבה מה עלו האוצרות הללו לעם ישראל ולו רק שהאדון יוכל לעלות להר הבית לחפור, ומכר את המפתח להר הבית לואקף , עוד ניספח לחבורה שהרסה (ואי אפשר לקחת מהם בחלקם) וגם בנתה את המדינה בהחלטות ובמעשים אגואיסטים או משוללי מחשבה קדימה.
 
אז

מחד עשה מעשה אזרחי מכוער. מאידך...שהפך להיות שר הבטחון...ורבין הרמטכ"ל...כל עם ישראל כולל אתה שהיית ילד..ואני ילדה...במלמחת ששת הימים.. כולנו בלי יוצא מהכלל נשמנו לרווחה והתקווה נכנסה ללב...ואם זה לא נכון תקום מהכסא שלך..
 

avihuav

New member
סליחה גברתי אני ואת בני

אותו גיל, אין קשר שנשמנו לרווחה, לא חושב וההסטוריה שפטה אותם על כך, מציע לך קצת לנבור על הכתובים של אותה מלחמה, ועדין מסתירים ומשפצים את ההסטוריה. את דיין מינו משני סיבות עקריות לשר הביטחון, האחת חוסר הנסיון של ראש הממשלה ושר הביטחון דאז לוי אשכול, ועל אחת כמה אחרי הנאום שבו הוא גמגם וחשבו שזה מחוסר ביטחון מסוים, אף על פי שבהסטוריה היום הבינו שלא כך היו פני הדברים. השניה התמוטטות העצבים של הרמטכ"ל יצחק רבין שלא תפקד עד כשלושה ימים לאחר פרוץ המלחמה, ומי שניהל את המלחמה היה סגן הרממטכ"ל עזר ויצמן, שעד היום ההסטוריה מקפחת אותו על כך , וכל המשכתבים למינהם, אשר מהללים את רבין כולל בתו השבוע בYNET, אין זה גורע ממה שכתבתי על דיין שהיה לא רק גנב, אלה איש שהיום אם והיה עושה את הדברים שעשה, (ואיציק מרדכי חשב שהוא יכול ללכת בדרכו ), היה יושב בכלא לא רק על הגניבות אלה גם על כל מה שהוא עשה לנשים וההטרדות המיניות שלו כלפיהן. וכל זה לא רק בהיותו אזרח אלה גם בהיותו איש צבא, להזכירך הוא היה הרמטכ"ל הרביעי של צה"ל. כך שצריך לראות את הדברים בפרופורציה מסוימת, ותאמיני לי מיכל, לא שלא חושב שהם לא עשו משהו ויותר מכך אבל, מזמן כבר הפסקתי להעריץ מישהו כמנהיג ועל אחת כמה וכמה את שני האישים הללו , למרות מעשיהם ורציחתו שהנני מצר עליה , יש אנשים שהתהילה שבהסטוריה למרות כל העוותים שישנם, אולי היום כלפיהם ההסטוריה בסופו של דבר תצא לאור באמיתותה.
 

ורד 3

New member
שמעון פרס

איך אומרים .....MUST להיות הנשיא ......הבא ! התרומה שלו למדינה..... האישיות... האצילות .... החכמה...... אני בעד ובגדול ....
 

ערסlight

New member
זוועה

לראות את עיני הכלב המוכה שלו בטלוויזה מפסיד שוב... האמת מגיע לו. מאז שזה נהיה פרס [אה?אה?] ניחומים. מין תחנת מעבר לפני לוויה ממלכתית [מזמן לא היה]. ואם כבר מגיע...יוחזר הקצב מקרית מלאכי לאלתר... יש עוד כמה שמגיע להן. ופרס יכול אולי לקבל את אשתו של קצב לבינתיים. כולם מרוצים? פוסט פוליטי... וואללה.
 
אני נגד ../images/Emo11.gif

בימים טרופים אלה, איננו יכולים להרשות לעצמנו לוותר על אדם דגול כמו שמעון פרס בתפקיד השר לפיתוח איזורי.
 
למעלה