קצת עצובה וקצת דואגת...

דפי29

New member
קצת עצובה וקצת דואגת...

הייתי באולטראסאונד ביום ראשון, האולטראסאונד הראשון בשביל לראות את הדופק בידיעה שאני בשבוע שישי+5. באולטראסאונד ראו שאין דופק ונאמר שלפי מה שנראה, גודל השק 8.5 מ"מו אני בשבוע חמישי + 3. לא כ"כ הבנתי מה זה אומר, אבל כ"כ התרגשתי מלראות את העוברונצ'יק אז לא ייחסתי לזה חשיבות. כשנכנסתי לגניקולוג הוא אמר שיש בעיה, או שטעיתי בספירה או שהעובר לא מתפתח... עכשיו אני בטוחה שלא טעיתי בספירה. מה שכן יכול להיות זה שהביוץ הגיע באיחור של שבוע ויומיים ממה שחשבתי (יש מצב שזה נכון כי לקחתי גלולות עד לפני 3 חודשים והמחזור לא תמיד סדיר...) והזמין אותי לאולטראסאונד נוסף שבוע לאחר מכן. אני כל הזמן חושבת על זה, מחשבת תאריכים ומספרים, מנסה לשכנע את עצמי שהטעות אצלי ובאיחור הביוץ ולא שיש בעיה...אני משתגעת רק מהמחשבה שיש בעיה. מישהי מכירה סיפורים דומים (עם סוף טוב כמובן!!!)?
 
יהיה טוב ../images/Emo24.gif

אני מאמינה שאם תבואי לרופא בעוד שבוע או שבועיים כבר יראו דופק ושק הריון תקין. אל תדאגי, אין טעם להיכנס ולקרוא הרבה אינפורמציה- זה סתם מכניס לסרטים בשלב הזה. שילך בקלות
תחזרי לעדכן!
 

אוצה

New member
לי זה קרה! ויותר גרוע

כי לא ראו שק הריון בכלל בהתחלה. עד כדי כך שהרופא חשב שאני לא בהריון ושלח לבשיקת דם כדי שארגע ואקבל מחזור... רק כשראו שק ברור ודופק א"חכ תיקנו לי את תאריך המחזור האחרון והסיבה כי הביוץ שלי כנראה היה באמת מאוחר יותר. מקווה בשבילך לשמוע בשורות טובות.
 

דפי29

New member
תודה על העידוד!

בהחלט עודדת אותי! וואו אני כ"כ מקווה שביום ראשון יראו התפתחות של העובר! אחרי התוכנית של מיקי חיימוביץ ממש נבהלתי... החלפתי ערוץ ממש בתחילת התוכנית , בעלי אמר לי שלא טוב לי עכשיו כאלה סיפורים.
 

27חומד

New member
בטח מכירה. היא ישנה עכשיו בחדר הסמוך ../images/Emo13.gif

ביוץ ביום ה-23 למחזור, US ראשון לפי תאריך ווסת לא ראו כלום. עשרה ימים אח"כ נדמה או מעט יותר, עובר ודופק. 30 שבועות אח"כ לידה.
 

chipadripa

New member
מכירה ועוד איך ../images/Emo20.gif

בהריון הקודם, בשבוע 6 (כך לפחות אני חשבתי) עשיתי אולטראסאונד וראו רק שק הריון ריק. ממש ממש נלחצתי. שבוע אח"כ באולטראסאונד ראו דופק. והכל היה תקין.
 

מישמיש30

New member
קל להגיד וקשה לעשות אבל...

תנסי להיות רגועה... אני הייתי בדיוק באותו המצב כמוך, הלכתי לא.ס ראשון בשבוע 5.3 וראינו שק הריון עם עוברון בפנים אבל ללא דופק. הרופא קבע לנו תור רק לשבועיים וחצי אח"כ שבהם התחרפנתי קלות, והחלומות... אני אפילו לא רוצה להתחיל לדבר על זה!! בכל מקרה הזמן עבר בעצלתיים אבל עבר בזכות הפורום המדהים הזה והלכתי לבדיקה בה ראינו את הדופק המתוק של הפיצקי. אז הסרטים לא יובילו לשום מקום וצריך לתת לזמן לעשות את שלו. מאז למדתי שמלא בנות הלכו לא.ס ראשון מוקדם מדי ולא ראו עדיין דופק וזה מאוד טבעי. גם אצלי היה איחור בביוץ של 10 ימים. שיהיה בהצלחה למרות שנראה לי שהתור בשבוע הבא הוא אפילו עדיין קצת מוקדם. יהיה בסדר!!!
 

DeeH

New member
מכירה מכירה

אחותי עכשיו בשבוע 7. הריון לא מתוכננן והיא לא עקבה אחרי הביוץ או המחזור. כשהיא היתה אצל הרופא והוא עשה לה אולטרטסאונד הוא אמר שהריקמה לא מתאימה לשום שבוע ונתן לה טופס לגרידה והיא הלכה לעשות עוד אולטראסאונד וראו דופק והתאימו את הגיל לשבוע 7. רופא אידיוט!
 

Merry4ever

New member
בשבוע +5 גם לי לא ראו דופק...

חכי עןד שבוע - שבועיים בהצלחה...
 

מירבשלו

New member
לי רק בסוף שבוע 6 ראו דופק מחזיקה../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

לבשורות משמחות
 
למעלה