קצת על האח הגדול ומעבר...

קצת על האח הגדול ומעבר...

אז לא ממש יצא לנו לדבר בינינו על גמר "אלירז הגדול 2010" וע"מ להחיות את הפורום עד שהבחורצ'יק שלנו עם הקוקו יופיע אני אשמח לכתוב לכם מה אני חושב על עניין התכנית.. אני לא מתכוון לכתוב משהו בסגנון של "אנחנו חברה ישראלית טראשית וישראליקקית" כי אני בעצמי מעריץ לתכנית האח הגדול ואני חושב שהיא עושה תרומה גדולה לקהילה לפחות בחלק שלא כולל שליחת SMS. נהניתי להתבדר מהעונה הקודמת והעונה הנוכחית אבל מה מפריע לי בבחירה באלירז? שזה מציין משהו קצת מעציב במי שבחר בו כי לדעתי יש עוד כל כך הרבה חבר'ה כמוהו עם המון קסם וצחוק עם אוצר מילים ייחודי. לכן לדעתי אין בו שום דבר מיוחד ואני חולק על הבחירה בו. הבחירה שלי היא ארז דה דרזנר אנרגיות חיוביות אקסייט. הוא דמות ייחודית ומיוחדת שאין כמותה ומי שמכיר ועובד עם חרשים ואנשים עם מוגבלויות יודע זאת טוב מאוד! ארז הוא המנצח של העונה הזאת כי הוא שם בבית את כולם בכיס הקטן שלו בזכות המובלות שלו שהיא גם הסבל הכי גדול שלו וגם ההיתרון הכי ענק שלו כאדם. לכן לצערי קצת עצוב לי על הבחירה באלירז וקצת נותן תחושה שהתכנית הלכה צעד אחורה השנה מהטירוף של שנה שעברה אבל לדעתי יש עוד למה לצפות... אז תגובות אתם מוזמנים לכתוב ולשתף במי בחרתם ולמה.
 
הי אור, חושבת אחרת ממך,

אהבתי מאד את ארז ועלו לי דמעות בעיניים כשהוא הדוח. איש מיוחד במינו, התרשמתי מחוכמתו, חוש ההומור שלו והעומק שבו.. והיכולת שלו לקרוא שפתיים - משהו נדיר! לגבי אלירז, הנה סרטון עם מלל מלווה שאני מסכימה איתו לגמרי: http://www.youtube.com/watch?v=aDDBVQJvHSc ראיתי ערוץ 20, מבחינתי לא היתה שום אופצייה נורמלית אחרת, אני מאד מרוצה מהבחירה לשם שינוי. זכינו בנקודה, וגדולה.
 
הכוונה אופציה נורמלית אחרת בין אלו שהתמודדו

בגמר. אם ארז היה זוכה, זה גם היה בסדר מבחינתי.
 

Nova5

New member
../images/Emo13.gif - מסכימה איתך , אור

אומנם לא עקבתי אחרי התוכנית, ראיתי בערך פעם בשבועיים שידורים בערוץ 2 תוך זפזופ לדברים אחרים. ומכולם ארז נתן פריק-שואו הכי טוב. שלא נדבר על תרומתו לסלנג העברי: ויהיה מה, אנרגיות חיוביות, אקסייט... אי אפשר לקחת את זה ממנו.
ובקשר לאחרים... אין לי מה להגיד ולא משנה מי מה"חמסה" הזאת לקח את הכסף. שישלם מיסים וישחרר מן המסך משוו אחר... נו.. למשל...
 

reviital

New member
אווו!!! האח הגדול... כמובן ../images/Emo13.gif

אויש, יום רביעי היום ואין שידור חי של התכנית. ארז- ויהי מה!! היה כייף לראות אותו קוליקו. וחבל שהוא עף לפני הגמר. ומי שאומר שהתכנית הזאת "בושה" ו"טראש"... לא מחובר לעצמו.
 
למעלה