קצת עזרה

7 6 6 7

New member
קצת עזרה

בעיקר משום שאין לי אפשרות להשיג מפה מתאימה מולי. רוצה לטייל מיום שישי בבוקר עד שבת בצהריים, מצומת הערבה עד חצבה, דרך המכתש הקטן ולרדת המעלה עקרבים. ההיכרות שלי עם האיזור אמנם לא מעמיקה וכללית יותר אבל קיימת, פשוט שוב כאמור אין מולי מפה ואשמח לעזרה מפורטת יותר. בגדול- להתחיל בצומת הערבה בשעות הבוקר של שישי, להגיע לחצבה או לפחות לתחתית מעלה עקרבים עד לשבת בצהריים ( 2-3 ).
 

תותח9

New member
אם ברגל - מפה חובה !

אלא אם כן אתה הולך על כבישים עלות המפה לא בשמיים - כמה עשרות שקלים
 

harhanegev

New member
בשם חברות הדלק,

אני מבקש שלא תקלקל את החגיגה. אם יוזילו את מפות הסמ"ש, זה עלול חס וחלילה להקטין את הביקוש לדלק סילוני. גילוי נאות: יש מי שחולקים עלי וטוענים כי השיקול לקניית מפת סמ"ש או אי קנייתה אינו רמת סבירות המחיר, אלא היחס בין מחיר המפה לסך ההשקעה הכספית בטיול.
 

צור82

New member
אז אל תקנה בריקושט....

55-75 בחנויות החברה להגנת הטבע, ובשאר החנויות השפויות...
 

happygili

New member
ריקושט הכי יקרים..

יש מקומות יותר זולים... אני קניתי במסלול ב-59.
 

refaelg

New member
אני רואה שהצילחו לעבוד עליכם.

מוכרים לכם מפה ב90 ש"ח ואחרי זה מחיר של 60 ש"ח נראה לכם מחיר מציאה. חינם ממש. אין שום הצדקה למחירים כאלו. יש פה מונופול. הוצאת המפות מוכרת לסוכנים בודדים מאותם חנויות טיולים מפקיעות השערים. אם אני למשל, כאדם פרטי מעוניין לקנות 10,000 עותקים, ההוצאה תמכור לי ב72 ש"ח למפה. לא שקל פחות. יצא לי להכיר אדם שאיכשהו התברג למעגל הסוכנים (הפעלת קשרים ועוד כל מיני). אותו אדם קנה כל מפה ב20 ש"ח. ניילן אותה בבית דפוס עצמאית במחיר של שקלים בודדים ומכר כל מפה ב35 ש"ח. מפה לשם אותו אדם כבר פרש מהעניין, אבל עדיין אפשר למצוא פה ושם (בעיקר בישיבות ומכינות בציבור הדתי) מחירים כאלה. אז שאף אחד לא יעבוד עליכם. אין שום הצדקה למחיר שאתם משלמים.
 

harhanegev

New member
../images/Emo45.gif תודה רבה על המידע החשוב !

אני תהיתי מה זה "הכנסות קודש". כשהעליתי את הנושא כאן בפורום, חטפתי בעיקר השמצות ומילים לא מכובדות למיניהן. ניסו להפוך אותי לכביכול וכחן מקצועי שמחפש להשתלח בכל ממסד אפשרי ועוד כל מיני שטויות שכאלה. עכשיו אני מבין מה זה "הכנסות קודש": קודש לרווחים של מתווכים למיניהם.
 

menyroth1

New member
הכניסה למכתש הקטן משולטת

כאשר אתה נוסע על כביש דימונה צומת הערבה לפני הירידות האחרונות של סדום בישורת תראה שלט למכתש הקטן ימינה (ולנחל תמר ) ואם אני לא טועה מתחת לשלט הזה יש גם שלט לנחל צפית . אי אפשר להחמיץ את השלט . כדי להגיע למעלה העקרבים אל תפנה לכיוון נחל תמר אלא תמשיך דרומה במעלה נחל צין , יש שם גבים יפים מלאים מים . אם אתה מטייל בג'יפ ולא ברגל לא תוכל לעבור שם את כל המסלול לדעתי (אני ניסיתי ביום כיפור לא האחרון אלא לפניו עם אופנוע וגמרתי בקושי רב ) יש שם מדרגות לא עבירות (שזרקתי פשוט את האופנוע בהם למטה מגובה מטר וחצי שתיים )אבל ברגל זה אמור ליהיות טיול כיפי . אתה מסיים בכביש חצבה מעלה העקרבים (כחמישה ק"מ מזרחית למעלה העקרבים ) .
 
למעלה