קצת עזרה או טיפים

raanansh

New member
קצת עזרה או טיפים

יתרונות וחסרונות יתקבלו בברכה לכל אחד מהדגמים : VN800 96-97 98-99 מראודר 800 93-94 ספורטסטר 883 98 דראגסטאר 650
 

45degrees

New member
חסרונות:

הם קאסטומים. יתרונות:
אה כן - האלמנט הפאלי שלהם עשוי לרמז לאחרים על תכונותיך המוצנעות....
 

C O L T

New member
כתב האיש שמפרסם כמה האופנוע שלו

מהיר וחזק, עם תמונות, כל שבוע
בצחוק, כמובן, אוהבים אותך ואת ה-BAD MoFo שלך
 

45degrees

New member
../images/Emo6.gif ברור

זה כמו ניתוח הגדלת חזה
אתה ראית אישה אחרי ניתוח הגדלה הולכת בלי בגדים צמודים?
ככה גם VERY BAD MOFO - פעם היה סתם KTM עם חלקים אקזוטיים. עם הזמן הלך ונהיה יותר מיוחד. אני נהנה - פעם ראשונה שאני משפר אופנוע ברמות כאלה, ולא ה"STAGE 1", משתיק, מדבקות למיניהם. ואחרי הנסיון המאוד מעניין - לא כל הדברים הלכו כמו שרציתי (למשל המסכת קרבון המכוערת להפליא שהצלחתי לייצר פעם) - בטוח יהיו עוד. קאסטומים אני פשוט לא אוהב בגלל המשקל יתר. אולי אם היו שוקלים קרוב ל 100 קילו הייתי חושב אחרת.
 

ptitza

New member
לך על APRILIA CLASSIC ../images/Emo3.gif

כמעט במשקל המבוקש.
 

gray

New member
בוא נראה:

יתרונות: הרבה כרום, אם אתה אוהב לשפשף ולהבריק זה היתרון עצום. חסרונות: - בולמי זעזועים שלא עושים את העבודה (האחוריים קצרי מהלך ופרימיטיביים והקידמיים הם שתי חתיכות ספגטי עם הרבה כרום). - בלמים של טוסוס על אופנוע ששוקל 300ק"ג. - תנוחת ישיבה שמציבה אותך נמוך בין המכוניות ומעבירה את כל הזעזועים לגב התחתון (אורטופד מכיר?). - ליפניים פחות ויברציות ויותר אמינות לאמרקאי יותר פוזה. בקיצור זה אופנוע שקונים בשביל הפוזה, לכן אין צורך בהסברים הגיוניים לבחירה לך על זה שנראה לך הכי קול ושיבוסם לך.
 

yarivos

New member
עוד פעם אתם פותחים את תיבת הפנדורה

מה יהיה, בסוף ניאלץ לפתוח פורום נפרד לקסטומים תחת קטגוריה בריאות ומחלות נפש.
 

raanansh

New member
טוב , כנראה שבאמת הגעתי לפורום הלא

נכון ,לפי התגובות אם הייתי שואל על איזה R או SM אולי הייתי מקבל תגובות קצת יותר רציניות...
 

M a x

New member
תגיד אתה ממהר ../images/Emo35.gif

VN 800 יש לאספנות חבר הפורום. הרלי....יש לרוכב על צל............ לגבי שאר האופנועים אין לי מושג....... אם תתן הזדמנות יענו לך.
 

אספנות

New member
קשה להסביר

אני רוכב שנים רכבתי על האופנועים עם עטיפת צלופן שעוברים את מהירות הקול(של השוטר) יצאתי מזה חי במזל חזרתי לרכב על VN מהסיבה שהכלי איטי גג 160 (ק"מש) ומגביל בחרתי בו לאחר שיחות רציניות עם בעלי מוסכים וקיבלתי את התשובה שהVN הוא הכלי האידיאלי בהקשר לאמינות נכון לעכשיו אני מאוד מרוצה ממנו ואין לי אף לא תענה או תלונה אחת חוץ מזה שהיבואן בן-זו...גנב ונוכל...
 
ספורטסטר...

כמו ששמת לב, ההתיחסות לקסטומאים לא רצינית. בנוגע להארלי... הכלי עצמו לא רע בכלל, אחד ההארלי האמינים ביותר בשנים אלו (אם אתה משווה אותם לביג-טוינים). וויברציות כדרך חיים, זה מה שקורה כאשר המנוע מחובר בתושבות פלדה לשלדה (ולא גומי). בכלל הארלי, כלי עם המון פוזה , שנשמע מרחוק וניתן לזהותו עפ"י הצליל. כלי שלאחר איבזור , לא ידמה לאף כלי אחר-יחודיות מלאה (בכל הקאסטומים, לא?) טיפולים יקרים (תלוי איפה) וחלקים זמינים למדי. אני רוכב על הארלי, ומרוצה מאוד מהכלי, מנוע בעל מומנט שסוחב גם מסל"ד תלת ספרתי... לדעתי, הארלי, כפלטפורמת מודיפיקציה אידיאלית, הכלי היחיד שיחזיר את ההשקעה לבעליו, הן מבחינה כלכלית והן מבחינה אמוציונלית. אם יש לך שאלות נוספות (ספציפיות), אתה יותר ממוזמן לשאול.
 

ptitza

New member
מה שנכון, נכון...

מבחינת קאסטומיזציה אין מתחרה להרלי.
 

ptitza

New member
טוב, כמה דברים.

1. זה משהו שידיד טוב מארה''ב כתב לי לא מזמן: Now that the belt drive kit is available for the 500 I intent to sell one of my 800s and get another 500. 800S - זה שני הVN-ים שלו. 500 - זה הEN שיורדים עליו כ''כ. 2. אני אישית הייתי אומר VN. למה? כי הרלי יהיה גם יותר ישן, וגם 883 - זה לא הדגם שכדאי לקנות(אך ורק לדעתי!!!) לסוזוקי יש עיצוב נורא עצוב. משיחות שלי עם אנשי VULCAN בארה''ב - זה המסקנה שקיבלתי.
 

vn800 chopper

New member
VN800

לי יש VN800 ומבחינת אמינות אין בעיות -שים דלק וסע. ניתן ל"קסטם" אותו איך שעולה לך בראש. מנוע גמיש מאוד. באופן כללי מומלץ מאוד! לי יש את האופנוע הזה הרבה שנים ובצער רב אני צריך להיפרד ממנו. למכירה VN800 CHOPPER יחיד בארץ. פרטים בלוחות.
 

vn800 chopper

New member
שעון שויצרי

הי, מה שלומך? הסתדר טוב מאוד ,אפילו בחנתי אותו בסופ"ש בטיול לצפון. קשה לי להיפרד מהאופנוע...רק מהמחשבה אני לא ישן בלילה.
 

night rider

New member
אין נביא בעירו...

אל תשים לב לכל החברה פה שיורדים כל היום על קאסטום. הם סתם מקנאים... לגבי הארלי 883, רוב האופנועים מהשנתון הזה שאני מכיר כבר עברו קסטומיזציה מלאה לפי הטעם של הבעלים הקודמים מהגם שההיצא לא מי יודע מה גדול כך שאתה קצת מוגבל. והיה ומצאתה אחד לטעמך - שיחקת אותה. יש מעט שנשארו "סטוק" והם בסיס מצוין להתחלה. חשוב לשים לב לא לקנות אופנוע שעבר התעללות אפילו שהוא יותר זול, אתה תוכל קציצה! אני מבטיח. לשפץ אופנוע כזה במצב רע עולה הרבה כסף! קח אותו לבדיקה בסוכנות, שווה. לי היה ספורטסטר 1200 93 כמה שנים, אף פעם לא נעצר... אמין מאוד! בעיה אופינית לאופנוע זה נזילת שמן מאטם צילנדר תחתון, לא בעיה רצינית, קורה אחרי 6-7 שנים ולא סיפור לסדר. חוץ מזה אין בעיות. יש לי חבר שעשה כבר כ200 אלף קילומטר... מדבר בעד עצמו. אני כן אומר להיזהר, בעיקר בהארלי ואני מדגיש! זה מחלה קשה. אחרי שנדבקים אין תרופה. זה עולם שלם שאתה רק מתחיל לגלות. עלום שרוב חברי הפורום לא יבינו (עד שיתבגרו). ההוצאות על האופנוע הן לא על בעיות במנוע, אם אתה מבין למה אני מתכוון... ה883 קצת חלש לטעמי אבל בשביל קצת כסף- 1200 1300 1500 מי יודע, אין סוף. תעשה חיים!
 
למעלה