קצת נוסטלגיה קולנועית

יוליקה

Member
מנהל
קצת נוסטלגיה קולנועית

היום לפני 67 שנים (20.2.38) נולד השחקן ריצ'ארד ביימר. למי שהשם אינו אומר הרבה - הוא היה "טוני" בסרט "סיפור הפרברים". סרט שהוא כבר שחוק אצלנו מרב צפייה בוידאו. וב-20.2.2005 ניפטרה השחקנית סנדרה דיי - סנדרה דיי הפכה לסמל כשרצו לדבר על "ילדה טובה ירושליים" היא התפרסמה בסרט "נווה קיץ" עם היפיוף האגדי של שנות השישים טרוי דונהיו. מאוחר יותר שיחקה בסרט עם רוק הדסון, ג'ינה לולובריג'ידה והזמר בובי דארין - איתו גם התחתנה. בסרט "גריז" יש קטע שבה "ריזו" מחכה את סנדרה די בסצנה שהבנות ניפגשות אצל אחת הבנות בבית... שם גם רואים תמונה של טרוי דונהיו על הקיר.
 

יוליקה

Member
מנהל
הקטע המדובר מגריז

התמונה של טרוי דונהיו על הקיר ברקע
 

p a l o m a

New member
יוליקה.. את ממש כותבת מתוך ../images/Emo8.gif

מקלדתי...
 
מנהרת הזמן, זה מה שאני חשה כאשר

אני מבקרת בפורום. אין לי מילה להוסיף על מה שכותבים כי אני תמיד מתרגשת מהנוסטלגיה ולחלוחית ממלאת את עיני.
 

טרה10

New member
טוני..צדקת..כל יום אפשר ללמוד משהו.

קיים אתר רשמי של סיפור הפרברים..נטלי ווד היתה שם וריטה מורנו. נטלי היתה אחת מהאגדות ההוליבודיות. וחייה הסתיימו בטרגדיה..כמו רוב האגדות. הסרט 'זהר בדשא'-שבו שיחקה נערה מאוהבת ונואשת בשחקן וורן ביטי-הוצג אצלנו- בדיוק כשהיינו בגיל הזה של חיפוש-אחרי אהבת אמת. עד היום הצפייה בו עושה לי את המשהו הנוסף..הזה.
 

יוליקה

Member
מנהל
זוהר בדשא

היה רק ל"מגיל 16 ומעלה" - אני הייתי רק בת 14-15. ולא נתנו לי להכנס- כי הבן של בעלי הקולנע היה אתי בכיתה והם הכירו אותי (כולל הסדרנים) זה הוקרן בקולנע אורדע ברמת גן. לעומת זאת - לסרט "נווה קיץ" שגם היה מוגבל למבוגרים... ניכנסתי כי לבשתי חליפה של אמא שלי ועשיתי תסרוקת נפוחה. אגב, הסרט הוגבל למבוגרים רק מפני שדובר שם על אונס למרות שלא הראו זאת.
 

p a l o m a

New member
"אני קלאודיוס" זוכרים? דרק ג'קובי

ושון פיליפס המדהימה - בתפקיד לוויה...
 

יוליקה

Member
מנהל
עכשיו את כותבת מתוך מקלדתי

שון פיליפס היתה אשתו של פיטר אוטול ראיתי את הסדרה בכל השידורים החוזרים שלה בערוץ 23
 

p a l o m a

New member
שון פיליפס היתה אמורה להגיע

לרעננה (הייתם מאמינים?? זה נשמע מדהים, לא?? שון פיליפס מגיעה לשטייטאלע בעלז..רעננה... חה חה חה.. נו, נו, הית התרגשות עצומה אצלי לפחות.. בסוף כמובן שהביקור ב ו ט ל..
 

magy

New member
ראיתי את הסידרה

כמספר הפעמים ששידרו אותה.......... שוב ושוב ושוב....... פשוט מאסטר פיס.........
 

טרה10

New member
אני קלודיוס..יש לי שתי קלטות

שמאז הפעם האחרונה לא צפיתי בהן. ובנוגע לסדרות האלה-שאחת מהן מוצגת כעת בערך בפרק ה-2000 ומשהו וכוונתי ל'יפים והאמיצים'-שאיזה שנה ראיתי את זה בהתחלה-לפני עשרים שנה-בשובי מהעבודה-אז כלתי שהיא בגיל 30 צופה בה כל יום..לדעתי זה ממש קיטש.לא מתייחסים לזה ברצינות-מחליפים שחקנים-הורגים אותם חפשי בשביל להוציא אותם מהסדרה ולהפסיק לשלם להם-בעיקר בגלל זה. היצ'קוק מתהפך בקברו. כי זהו ממש זלזול באמנות הקולנוע. לדוגמא סרט טוב-ושין-'חופי הכרך-ששמו היה ON THE WATERFRONT..עם מרלון ברנדו..הוא דוגמא הפוכה כיצד לעשות את האמנות הזו. ונחזור לנושא.."קחו את אשתי"... שצופה כעת בסדרת המאפיה-'הסופרנוס'..בפנסיה יש לה את כל הזמן שבעולם-ולעניות דעתי לאחר 'הסנדק'-אין עליו..ועל הנושא בכלל- מה להגיד. אולי נשואה למאפיה-שהיה למעשה סטירה..למי שלא הבין. ורק ביבי היה חסר שם..
 

טרה10

New member
כן ידוע לי-שהבנת הנכתב..היא בעייתית

אולי זה בגלל-שאנשים התרגלו לקרוא משפט או שניים בתרגום של הטלויזיה. כ"כ צורת המחשבה העירונית שונה מזו שבקיבוץ.אלף-כי לא מכירים אחד את השני מילדות - כמו בחברת הילדים בקיבוץ. עובדה- אשתי מבינה כל דבר-עוד לפני שסיימתי את המשפט. מה שמוכיח שחלק מהדברים לא צריך להסביר לה. ועוד דבר-כשכל אחד ידע מה השני חושב או אומר-מראש-כמו בקיבוץ..מבנה השיח- הוא אחר. ואכן- כאשר הגעתי למפעל בשנות ה-70 היתה לי בעיה עם זה. וכשביקרתי בקיבוץ זהיתי את הההבדל הזה. אפילו עכשיו-כאשר נפגשנו יוצאי הקיבוץ-מילדות- הבחנתי בזה. כולם הבינו את כולם. ושוב- בשנות ה-90 כאשר החלפתי מקום עבודה-במפעל פגשתי עולים מרוסיה. אלה בכלל לא הבינו על מה אני מדבר-כי המושגים שלי היו שונים משלהם. אגב בפורום היסטוריה-ישנם יוצאי רוסיה, ודרך החשיבה שלהם שונה משלנו. בעיקר דעתם על רוסיה,כפי שאנו ראינו אותה-על המשטר הקומוניסטי-שבעיניהם לא היה גרוע- ובטח על ההיסטוריה שהם למדו.וסליחה על האריכות..שבת טובה שתהיה לכם.אם כי מעונן כאן שוב.ביי.
 

p a l o m a

New member
נטלי ווד וורן ביטי ב"זהר בדשא"

שיחקו נפלא.. אני גם זוכרת את התפקיד של אחותו של ביטי בסדרה, התפקיד היה מאד נודע ללב והאחות שיחקה נפלא, כמו כן אביו שחקן ידוע מאד שאיני זוכרת את שמו.. משחק שם.. כאדם שאיבד את כל הונו במשבר הכלכלי
 

טרה10

New member
שירלי מקליין-מאמינה באמונות..

בעיקר רוחניות. כתבה מספר ספרים על הנושא.הסבירה-שנתפסה לזה כי לא הצליחה להבין את העולם באופן אחר. שחקנית מעולה. אהבתי את הסרט עם ניקולסון-טייס החלל. שהדביקו לו בעברית שם שבכלל לא דומה למקור.
 
wow איזה מקסימים ראיתי אותם

בסרט "נווה קיץ" את טרוי דונהיו גם ב"פאריש" עם שדות הטבק הרחבים. חתיך אמיתי. היה גם פביאן שהיה חתיך מתוק כזה, כנאה שאהבנו אז "baby face" גם בובי דארין ועוד כאלה מקסימים
 
למעלה