קצת מוקדם, אבל בכל זאת....

מצב
הנושא נעול.

חריש

New member
קצת מוקדם, אבל בכל זאת....../images/Emo140.gif

קצת מוקדם, אבל בכל זאת....

שנה אקדמית מוצלחת לכל מי שמתחיל / ממשיך ללמוד ביום ראשון!
 

אוהד11

New member
../images/Emo50.gif לכל הסטודנטים חברי הפורום

בהצלחה לסטודנטים
לכל הסטודנטים חברי הפורום
ערן, אנדי, אורי, וגם ל- "עופר 123" שמתחיל מסלול לימודי תעודה לאחר סיום התואר הראשון ול- MIKKO1 שמתחיל את שנת הלימודים הראשונה בביה"ח ובאקדמיה, ו
מכל מי ששכחתי והשמטתי את שמו.
ו
לכולם
 

אורי404

New member
../images/Emo24.gif../images/Emo51.gif בהצלחה ושנת לימודים

לכל הסטודנטים חברי הפורום
ערן, אנדי, אורי, וגם ל- "עופר 123" שמתחיל מסלול לימודי תעודה לאחר סיום התואר הראשון ול- MIKKO1 שמתחיל את שנת הלימודים הראשונה בביה"ח ובאקדמיה, ו
מכל מי ששכחתי והשמטתי את שמו.
ו
לכולם
בהצלחה ושנת לימודים
טובה גם לאריהT וגם לחן מלינג וכמובן גם לכל שאר התלמידים (למה להשתמש במלה לועזית, אם יש מלה עברית
).
 

846

Active member
../images/Emo50.gif אל תשכחו לברר אם מגיעה

קצת מוקדם, אבל בכל זאת....

שנה אקדמית מוצלחת לכל מי שמתחיל / ממשיך ללמוד ביום ראשון!
אל תשכחו לברר אם מגיעה
לכם הנחה באוטובוס.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה