קצת מוקדם, אבל בכל זאת....![]()
שנה אקדמית מוצלחת לכל מי שמתחיל / ממשיך ללמוד ביום ראשון!![]()
![]()
![]()
בהצלחה לסטודנטים
לכל הסטודנטים חברי הפורום![]()
ערן, אנדי, אורי, וגם ל- "עופר 123" שמתחיל מסלול לימודי תעודה לאחר סיום התואר הראשון ול- MIKKO1 שמתחיל את שנת הלימודים הראשונה בביה"ח ובאקדמיה, ומכל מי ששכחתי והשמטתי את שמו.![]()
ו
לכולם![]()
קצת מוקדם, אבל בכל זאת....![]()
שנה אקדמית מוצלחת לכל מי שמתחיל / ממשיך ללמוד ביום ראשון!![]()
![]()
![]()
האם נסיעות הנחה לסטודנטים הן בכלאל תשכחו לברר אם מגיעה![]()
לכם הנחה באוטובוס.
מקוד 14 ומעלה, אבל שימו לב סטודנטיםהאם נסיעות הנחה לסטודנטים הן בכל
הקווים והקודים ?
אלא אם כן משתמשים בהנחת סטודנטמקוד 14 ומעלה, אבל שימו לב סטודנטים
כרטיס של 2 נסיעות זול יותר.
אלא אם כן משתמשים בהנחת סטודנט
וכרטיס המשך עירוני. אז הלוך ושוב משתלם פחות...
אכן, בהצלחה!!!קצת מוקדם, אבל בכל זאת....![]()
שנה אקדמית מוצלחת לכל מי שמתחיל / ממשיך ללמוד ביום ראשון!![]()
![]()
![]()
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.