קצת מבאס לחשוב על זה-

MrCola

New member
קצת מבאס לחשוב על זה-

אבל כל העניין של חלום צלול והשליטה במציאות משלך מראה לי כאילו בריחה מהמציאות הנוכחית שאני נמצא בה, כאילו אני מנסה לבנות עולם אחר בגלל שלא טוב לי במציאות האמיתית. אני חושב ככה כי באמת בזמן האחרון לא הכי טוב לי עם עצמי ועם הסביבה ואני מוצא את החצלול כמקלט... לכם זה לא ככה?
 

makron2

New member
בריחה מהמציאות....

גם שרואים טלבזיה זו מעיין בריחה מהמציאות,כמו גם מליון דברים אחרים. אני רואה את זה ככה,כולם רוצים להגשים פנטזיות ולפעמים לשחרר את "החיה" שבתוכם,תמיד טוב לדעת שאנחנו באמת יכולים למצוא "בית" בעצמנו
כי הוא קיים שם תמיד. מאחר ואנחנו לא מבלים הרבה זמן ב"עולם הפלאות" הזה אין חשש להסחף ותוך כדיי ההסחפות הזאת לשנות את הרגלי היום היום שלנו להרגלים "שליליים". לחלום צלול עוזר לפעמים להבין שחוויות "שונות ומשונות" יכולות גם להעשיר ולהוסיף קצת לסלט של החיים. מאחר ובזמן האחרון לא הכי טוב לך,תמיד אפשר לנסות לשפר אותו עם שינויים קלים. סביבה אפשר לשנות מעט גם,אנשים תמיד יהיו אנשים,לטוב ולרע.
 

makron2

New member
לי דיי טוב עכשיו...

תמיד יש מקום לשיפור כמובן,אבל אני דיי מבסוט(בלי עין הרע)
הלכתי קצת לים היום,היה כיף.
 

silverhawk

New member
התחלת להדרדר בעבודה שלך

לאנשים מתחיל להיות טוב בחיים...
 

makron2

New member
הבהרה לתשובה שלי...

אני במציאות התכוונתי ל"מציאות חיצונית" שהיא ההפך מ"מציאות החלום"/"מציאות פנימית" ומאופיינת בעיקר ע"י קבלת אותות חיצוניים שהם אלו שמעצבים את "עולמנו" בזמן העירות.
 
למעלה