קצת חדשות - למתעניינים בלבד!

הבנק יסביר פניו ללקוח החרדי

הבנק יסביר פניו ללקוח החרדי כוחו הגדל ועולה של הציבור החרדי הופך אותו ליותר ויותר אטרקטיבי בעיני הבנקים, שמנהלים מלחמה על כיסיהם של לקוחות הקהילה מאת: עידן יוסף | | www.Nfc.co.il מתגברת התחרות בין הבנקים לרכוש את אמונו של הלקוחות החרדיים. הבנק הבינלאומי הראשן באמצעות בנק פאג"י הכריז על מבצעים חדשים כדי לרכוש לעצמו לקוחות חדשים, וגם כדי לשמר את מעמדו. התחרות בין הבנקים הגדולים המתחוללת הרחק מעיני הזרקורים. הציבור החרדי מהווה יעד אטרקטיבי, שכן קצב גידולו כתוצאה מריבוי טבעי עומד על כ-7% מדי שנה. האוכלוסיה החרדית הממוצעת צעירה, וכמחצית ממבני הציבור החרדי בני פחות מ-14. נתונים חדשים מצביעים כי עם יציאתם של חרדים רבים אל שוק העבודה כתוצאה מרפורמת הקיצוץ שהנהיג נתניהו, חל שינוי משמעותי ברמת המחיה שלהם. הדבר הוביל לא מעט חברות לפתוח שלוחות חרדיות. הנאבקים העיקריים על כיסו של הלקוח החרדי הינם בנק המזרחי, בנק הפועלים וכאמור - גם בנק פאג"י מקבוצת הבינלאומי הראשון המגדיל את ההשקעה בקהילה החרדית, ולבד מהכפלת הסניפים ל-19 ברחבי הארץ, מקיים גם מבצעי גיוס של לקוחות חדשים. ל-Nfc נודע, כי באחרונה החל הבנק בבירור השתלמות לפתיחת סניפי בנק נוספים בצפון הארץ, ומבצע סקרי שוק בנושא. השירות בבנקים יותאם ככל האפשר לאופי הציבור החרדי, ותהיה בו הקפדה יתרה על הגבלות כמו איסור ריבית.
 
אכן . הבנק . . . .

במסיבת העיתונאים שנערכה במגדל כל בו שלום בת"א (בבנק פאג"י) היו אנשי משרד הפרסום אפיקים . ועיתונאים ועורכים בכירים . והריצו את הקמפיין בפני במשתתפים . (שי קטן מאוד חולק. <עט פשוט אך ....> עלות השי .... כמה מאות שקלים ...)
 

גוט ניק

New member
גם בנק איגוד חזק בנישה

פותח סניפים בכל ריכוז חרדי אפשרי. הסניף הבא יפתח בקרוב ברח` מלכי ישראל בירושלים.
 
מודיעין עילית: ההתנחלות הגדולה

מודיעין עילית החרדית הפכה להתנחלות הגדולה ביותר מאת שחר אילן מספר המתנחלים גדל ב-2006 ב-6% ל-268 אלף; עיקר הגידול - בהתנחלויות החרדיות מודיעין עילית וביתר עילית מספר המתנחלים בגדה המערבית גדל ב-2006 בכ-15 אלף איש, גידול של כ-6%. לפי נתוני מינהל האוכלוסין, בסוף 2006 התגוררו בהתנחלויות כ-268,400 בני אדם, לעומת 253,700 בסוף 2005. כמו בשנים קודמות, עיקר הגידול הוא בשתי הערים החרדיות מודיעין עילית וביתר עילית, שלהן נוספו ביחד כ-6,000 תושבים. למודיעין עילית, הממוקמת ליד העיר מודיעין, נוספו בשנת 2006 כ-4,000 בני אדם, ומתגוררים בה כיום כ-35 אלף תושבים. כתוצאה מכך היא הפכה ב-2006 להתנחלות הגדולה ביותר. עד סוף 2005 היתה מעלה אדומים ההתנחלות הגדולה ביותר, אבל ב-2006 נוספו לה רק כ-1,700 תושבים והיום מתגוררים בה כ-33 אלף תושבים. לביתר עילית שמדרום לירושלים נוספו כ-2,300 תושבים, ובשנה הקרובה צפויה אף היא לעבור את רף 30 אלף התושבים. אם תימשך המגמה הנוכחית, עשויה גם ביתר עילית לעבור את מעלה אדומים במספר תושביה. דפוסי גידול האוכלוסייה בהתנחלויות ב-2006 תואמים את המגמות בשנים קודמות: את רוב הגידול תורמות ההתנחלויות החרדיות, שבהן בנייה רבה וילודה גדולה. בסף הכל חיים כיום בהתנחלויות החרדיות בגדה 72 אלף תושבים. בשאר הההתנחלויות, הגידול במספר התושבים קטן מהילודה, כך שבעצם מדובר בהגירה שלילית.
 
לולא גרין פארק

וחפציבה היום היה פה 40 אלף תושבים! ועדין אני תמה למה יש רק בנק אחד!
 

השיסער

New member
אתה רציני?

ברמת בית שמש לעומת זאת, יש 4 או 5 בנקים-חוץ מ3 הבנקים שבעיר הישנה! באמת מוזר.
 
זאת פשוט שערוריה!

יש פה כמעט 40 אלף איש ועוד עשרות ישיבות . ורק בנק פאגי בקרית ספר יש.
 
שנת מאסר לנהג שדרס למוות תושבת רכסים

בית המשפט המחוזי בחיפה גזר היום שנת מאסר על נהג משאית מעכו שדרס למוות את יהודית שוקרון ז"ל, תושבת הישוב רכסים. בית המשפט המחוזי בחיפה גזר היום (ג') שנת מאסר על חאלד עטאבה, נהג משאית מעכו שצבר בעבר 61 הרשעות בעבירות תנועה, שדרס למוות לפני כשנתיים בצומת העמקים את יהודית שוקרון ז"ל, תושבת הישוב החרדי רכסים. בית המשפט אף שלל את רישיון הנהיגה שלו ל- 12 שנים. עטאבה, שנהג במשך 14 שעות רצוף, בניגוד למפורט בחוק, סטה מנתיבו בצומת הכניסה לבסיס הצבאי בג'למה, מזרחית לחיפה, ופגע במכונית מסוג ניסאן סטיישן, שעמדה בשולי הכביש, בה הייתה יהודית שוקרון. כפי שדווח כאן ב'און ליין חדשות בזמן אמת', בתאונה הקשה נפצעו גם אחותה של יהודית שוקרון (אלין), בעלה ושני ילדיה (תומר וזוהר) - בני שנתיים ושבע. כוחות גדולים של כיבוי אש עמלו במשך שעה ארוכה על חילוץ הנפגעים מהרכב המשפחתי, שנמעך כליל מפגיעת משאית. ארבעה צוותי מד"א ובהם ניידת טיפול נמרץ הוזעקו למקום. "הרכב נמעך בצורה מחרידה", סיפר להב אבי תמרי, מפקד המשמרת בתחנת הכיבוי, שפיקד על החילוץ. "היו שני לכודים מאחור. תינוק היה חגור בכיסא הקדמי במכונית. עד שהגענו למקום, הצליחו כבר לחלץ את הנהג". תמרי מסר, כי שתי הנוסעות במושב האחורי היו מחוסרות הכרה, ואילו התינוק חולץ כשהוא בהכרה, בוכה. פצועה אחת מתה לאחר זמן קצר מפצעיה. "זו הייתה תאונה קשה למראה, עם תוצאות קשות, וגם היה קשה לחלץ את הנפגעים. היינו צריכים ממש לפרק את הרכב בעזרת ציוד הידראולי. רק אחרי שחתכנו את הגג ואת הדלתות ניתן היה להגיע אל הנפגעים", סיפר תמרי.
 
מצבו של הרב אלון טוב

מצבו של הרב אלון טוב בניגוד לחרושת השמועות מדובר בניתוח מתוכנן. הרב מודה למתפללים להחלמתו הרב מרדכי אלון, ראש ישיבת "הכותל" ומחשובי הרבנים בציונות הדתית, עבר הבוקר ניתוח בגבו. בניגוד לחרושת השמועות שהופצה החל משעות הבוקר, באשר למצבו קשה, הרב עבר בהצלחה ניתוח בעמוד השידרה העליון. הניתוח, שתוכנן מראש, נמשך כ-3 שעות, התקיים באחד מבתי החולים בתל-אביב ועבר בהצלחה. הרב מבקש להודות לכל מי שהתפלל להחלמתו. עוזרו האישי של הרב, גד כהנא, אמר כי "הניתוח עבר ב"ה בהצלחה. הרב נמצא בהתאוששות ומצבו הכללי טוב". ניתן להתפלל לרפואת מרדכי בן רות.
 
ניסיון שוד בבני ברק

סמוך לשעה 12:30 אירע ניסיון שוד מזויין בעסק להמרת מטבע זר ברחוב הרב עזרא עטיה 8 בשכונת רמת אלחנן בבני ברק על ידי שני רעולי פנים חמושים שאיימו על לקוח שהיה במקום. משיצא לעברם בעל העסק נמלטו מבלי שלקחו דבר. משטרת מרחב דן פתחה בחקירה.
 
למעלה