קצת התייעצות בנוגע לכמה דברים

StarsRequiem

New member
קצת התייעצות בנוגע לכמה דברים

(קרן - כי אני נחמדה ולא רוצה לבלב אותכם יותר מדי. אולע אפתח אחר כך משתמש משל עצמי) אז... ככה. הרעיון הוא לעשות את לוקה מגורינה בתלבושת שלה ממאגנט. ממה שראיתי, אין ממש משהו רשמי שמראה את החלק התחתון של השמלה השחורה. שתי האופציות שחשבתי עליהן הן: האופצייה לעשותא ת החצאית בצורה כזו: http://img.photobucket.com/albums/v480/sand_of_time/Delete/14.jpg או לעשות אותה חצאית א-סימטרית, כשהחלק הכי קצר הוא קצת מעלה הברכיים, והחלק הארוך מגיע קצת מעל הרצפה. משהו כזה, מינוס הנוצות והחלק העליון. http://i190.photobucket.com/albums/z224/silverdragonskies/yuna.jpg מה יותר פשוט להכנה? מה נראה יותר טוב? ושאלה אחרונה, מישהו יודע עד כמה החנות הזו אמינה בהקשר של פאות? http://stores.ebay.com/cosplaylvhui האם הן שוות את הכסף? מהי אמינות המשלוחים לארץ?
 

StarsRequiem

New member
וכי שוב שכחתי משהו~

(קרן) מישהו מכיר גם גירסאת גאקופו למאגנט במקרה? וכן אנה, הפאה תצא מהמשכורת שלך, לשם שינוי~
 

StarsRequiem

New member
היית רוצה D:

את הסכמת לרעיון, וחוץ מזה, אני עדיין משלמת על הDS שקניתי בגללך.
 

innocence

New member
תמונה של הדמות?

אגב, הלינק לתמונה השנייה לא עובד... אפשר לקרוא בפידבק של החנות שלוקח למשלוח הרבה זמן להגיע וחלק מתלוננים גם שהפיאות לא נראו כמו בתמונה, שזה משהו שכדאי לקחת בחשבון. אני לא יודעת איך הדמות נראית ואיזו פיאה את צריכה, אבל אולי שווה לחפש חנות אחרת, כי החנות גם יקרה, וגם מכיוון שאני לא מכירה אף אחד שהזמין ממנה, הפידבק הלא מושלם של המוכר והעובדה שהוא לא POWER SELLER, היתה גורמת לי לחשוב פעמיים לפני שאני קונה.
 

StarsRequiem

New member
תודה על העצה עם הפאה

הבעיה היא שממש קשה למצוא אחת כזו. נו טוב, בסוף נצליח. והתמונה השניה היא משהו כזה: http://www.zenhobo.com/wp-content/uploads/2009/01/long-evening-dress.jpg רק שהחלק הכי קצר הוא באמצע ולא בצד, והחלק הארוך מגיע כמעט לרצפה. ולוקה זו ורודת השיער~ http://www.snapvine.com/photo/content/img/2009.08.12/04.30/f91b08fa86f911de9f650030485c72b4.jpg לא הצלחתי למצוא ברורה ועקבית של החלק התחתון בשום מקום, לכן אני מרשה לעצמי להתפרע איתו קצת.
 

innocence

New member
התמונה עדיין לא עובדת P:

אם כי אני חושבת שהבנתי למה את מתכוונת. אני יכולה להגיד לך מניסיון שחצאית שקצרה מלפנים וארוכה מאחור היא: א. לא מחמיאה לרוב העולם ונראית באופן כללי מוזר רוב הזמן. ב. דורשת בטנה (שזה פשוט לעשות את החצאית עוד פעם! נכון נשמע כיף?) ג. משיטוט קצר גם גיליתי שהיא פחות מתאימה, לפחות לפי הדיעה הרווחת בעולם הפאנ-ארט והקוספליי:) אגב, למה קשה למצוא פיאה כזו? זו פשוט פיאה ארוכה גלית. לא נראה לי שזה אמור להיות בעייתי במיוחד. גם היתה לוקה אחת בכנס הזה ולמיטב זכרוני היתה לה פיאה לא רעה (אבל אני מודה שלא התעמקתי יותר מדי..), אולי שווה לשאול אותה.
 

innocence

New member
מה עם זאת?

http://cgi.ebay.com/40-Ex-Long-Pink...S_CSA_MWA_Wigs_Extensions?hash=item4a9cf48fa2 אני אישית קניתי מהמוכר, אז אני יכולה להגיד לך שהפיאות שלו טובות, ושבאופן כללי השירות טוב. זאת אומנם קצת יותר יקרה, ואני לא ממש מכירה את המוכר, אבל יש לו איזה מליון פידבק ורובו מצוין (הוא מוכר לא רק פיאות, אבל רוב הפידבק שלו על פיאות מאוד טוב) http://cgi.ebay.com/40-CURLY-PINK-L...S_CSA_MWA_Wigs_Extensions?hash=item5637c8f1d0 ויש את קוספליי וויג, שכולם כבר מכירים http://cgi.ebay.com/Wavy-40-DARK-PI...S_CSA_MWA_Wigs_Extensions?hash=item5d27648283 הגוון קצת שונה פה, והם גם יקרים יותר.
 

StarsRequiem

New member
כי אני לא מחפשת את הפאה של לוקה

ואני ממש לא רוצה להתחיל להסתבך עם לנסות לסלסל פאה. אני אהרוס אותה לבטח, עם הכישרון המולד שלי לנזק. וממש תודה רבה על העזרה שלך עם החצאית. כבר ראיתי את הקוספליים הללו, וחשבתי אולי לנסות משהו אחר. אבל הקטע עם הבטנה הוציא לי את כל החשק לנסות את זה (כנראה שזה באמת כיף גדול...) אז באמת נלך על חצאית פשוטה וזהו~ גם הרבה פחות בד.
 

innocence

New member
לדעתי זה גם יותר דומה למקור..

כאילו, לא מצאתי אף פאן-ארט עם חצאית ארוכה. אני אמנם לא יודעת אם זו רק פרשנות של היוצרים, אבל אולי באמת יש איזו "גרסה רשמית" שכולם מסתמכים עליה? הרי לא בכדי רוב האנשים מציירים/מתחפשים באותה צורה... ומה זאת אומרת לא מחפשת את הפיאה של לוקה? לא הבנתי...
 

StarsRequiem

New member
רציתי לדעת אם החנות שווה משהו

בשביל פאה אחרת שיש שם. ליתר דיוק, את גירסאת הסנדפליי של גאקופו, כדי לדעת אם שווה לחסוך לה כסף. בייחוד כי הפאה מתאימה גם לגירסאת הסנדפליי וגם לגירסא הרגילה.
 

innocence

New member
הו, אז חיפשתי לחינם P:

לגבי זה אני לא יודעת לענות לך. אבל אל תקחי אותי כפסיקה עליונה, יכול להיות שהחנות מצוינת והמוצרים שווים את הכסף, רק חשוב תמיד להיות סקפטים ולעשות את השיקולים בהתאם.
 

StarsRequiem

New member
וכל כך תודה לך, על הכל

באמת, אני מאוד מודה לך. ואני לרוב מאוד פקפקנית בדברים שמקורם מהאינטרנט. לכן חשבתי לשאול כאן קודם (וגם כי הידע שלי בנוגע לאי ביי שואף לידע של תלמיד כיתה ב' ממוצע בפיזיקה גרעינית). אם לא אמצא תשובה שתניח את דעתי, פשוט לא אקנה כלום. כל דעה עוזרת, ואת בהחלט עזרת הרבה.
 

innocence

New member
בכיף, אני שמחה שאני יכולה לעזור.

בעיקר כי בד"כ אני לא P: איביי זה משהו שלומדים בעיקר מניסיון ומחיטוט וקריאה. יש גם פורום איביי שיש בו הסברים לא רעים במאמרים וכאלו.
 
למעלה