נתחיל ברכב ישן יחסית וטוב.קצת "דן" לחג ממני.![]()
90-903-01/2443.קצת "דן" לחג ממני.![]()
2452/91-021-01קצת "דן" לחג ממני.![]()
ל"מארס" עם המספר ההכי גבוה:קצת "דן" לחג ממני.![]()
אוטובוס עירוני נמוך רצפה.קצת "דן" לחג ממני.![]()
"תוכי" של "דן".קצת "דן" לחג ממני.![]()
אכן, בן הבודדים."תוכי" של "דן".
לדעתי, זוהי הצביעה ההכי יפה שיש ל"דן" וגם צביעת ה"פנינות" היא נחמדה מאוד. אם אני לא טועה, זהו מאן NL313F, אך אני גם מכין את עצמי לאפשרות שיש טעות ואולי מספרים גבוהים יותר הם מהסוג שציינתי.
מהן המכונות שהדגם שלהן MAN NL313?אכן, בן הבודדים.
רצוף, או רק ה"תוכים" שבין המספרים7310-7325
כל המכונות, לא רק התוכים.רצוף, או רק ה"תוכים" שבין המספרים
האלו? ועוד שאלה בעניין - כמה הילוכים יש להם?
תודה, רתם. לא ידעתי את זה.כל המכונות, לא רק התוכים.
ויש להן שלושה הילוכים.
קצת "דן" לחג ממני.![]()
קצת "דן" לחג ממני.![]()
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.