קצת "דן" לחג ממני.

מצב
הנושא נעול.

אורי404

New member
2452/91-021-01

קצת "דן" לחג ממני.
2452/91-021-01
האוטובוס הספציפי הזה הוא אחד האוטובוסים מה"פייבוריטים" שלי ב"דן". רציתי לצלם אותו שלם ולא "שבור" מהצד. אולם, כדי לתפוש אותו שלם, יש מחיר והוא לצלם מול ה
. מקווה שבהזדמנות אחרת אוכל לצלם אותו בתמונה יותר מחמיאה.
 

אורי404

New member
"תוכי" של "דן".

קצת "דן" לחג ממני.
"תוכי" של "דן".
לדעתי, זוהי הצביעה ההכי יפה שיש ל"דן" וגם צביעת ה"פנינות" היא נחמדה מאוד. אם אני לא טועה, זהו מאן NL313F, אך אני גם מכין את עצמי לאפשרות שיש טעות ואולי מספרים גבוהים יותר הם מהסוג שציינתי.
 
אכן, בן הבודדים.

"תוכי" של "דן".
לדעתי, זוהי הצביעה ההכי יפה שיש ל"דן" וגם צביעת ה"פנינות" היא נחמדה מאוד. אם אני לא טועה, זהו מאן NL313F, אך אני גם מכין את עצמי לאפשרות שיש טעות ואולי מספרים גבוהים יותר הם מהסוג שציינתי.
אכן, בן הבודדים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה