קצת גאווה לפורום שלנו. קצת גאווה לפורום שלנו. בפורום השכן של מוסיקה עברית חדשה וישנה עשו חידון על שירים. שימו לב שיש שם הודעה של איציק ששילב מוסיקה עם אוטובוס.