קצת אוף-טופיק

izzy g

New member
קצת אוף-טופיק

אני גר בחו"ל, היום קראתי בעיתון שהמשטרה תפסה רשת שהבריחה נשים לעסוק בזנות. הנשים הוכנסו למדינה עם ויזות בנות זוג פיקטיביות.
רשות ההגירה עלתה על העניין ופתחה בחקירה אחרי שמישהו שם לב ש-13 נשים הגישו את אותו פלט שיחות סקייפ כהוכחה לקשר הזוגי שלהן.
 
מנצלת את הבמה לשאלה של תאריך

אם פניתי במייל ובפקס למשרד הפנים בכדי לקבוע פגישה עבור הארכת האשרה, ולאחר כ 10 ימים לא קיבלתי תשובה, אז ניגשתי לשם פיזית ב 4.5, ובמקום מילאתי טופס בקשה לקביעת פגישה.
לפי דעתי תוך כמה ימים (7.5) מה שמילאתי בפועל הגיע עם תאריך 21.7. לאחר מכן קיבלתי עוד 2 זימונים (כנראה בסוף המייל נקרא והפקס הגיע ליעדו) שניהם עם תאריך 22.7 ואפילו אותה שעה. (שני המכתבים האלה הגיעו בהפרש של 10 ימים ב 19.5 וב 28.5)


איזה מהם נכון?


מה שמצחיק זה שבסופו של דבר יש לי 3 מכתבים שהנמען שלהם שונה, אחד השם שלי, השני השם של בעלי, השלישי השם של שנינו)
מה שעוד מצחיק אותי זה שמילא מה לא יכלו לבדוק אם כבר נקבעה פגישה לפי הת.ז שלנו? אני ממש לא מבינה איזה אנשים הם מעסיקים שם......למה לעשות עבודה כפולה....

תודה לעונים!!!!
 

Namush1

New member
צרי קשר דרך האתר

לא כל כך הבנתי למה לא פתחת שרשור חדש, כי השאלה שלך ממש לא רלוונטית לשרשור הנוכחי.
בכל אופן באמת נשמע בלאגן, ואני ממליצה לך בחום לא לנסות לבין איך האנשים במערכת הזו עובדים. תהיי את החכמה (ואת כבר חכמה שאת רוצה לפענח את התעלומה מראש.. :) )..
פשוט תפני אליהם דרך המערכת באינטרנט, תסבירי את המצב (מציעה לכתוב בצורה קצת יותר פשוטה מזו שהצגת כאן, כי זה מבלבל), ותבקשי בצורה ברורה מהו תאריך הפגישה הסופי בו אתם אמורים להתייצב (והשעה כמובן ליתר ביטחון). זו דעתי... פשוט. :) לרוב עם עונים דיי מהר.

http://piba.gov.il/usefullinfo/zimuntor/pages/regfr.aspx

בהצלחה ומקווה שזה יעשה לך קצת סדר בבלאגן.
 
למעלה