|קסם
|

babydoll

|קסם../images/Emo23.gif../images/Emo182.gif../images/Emo105.gif../images/Emo34.gif|../images/Emo42.gif

רק ככה אתן נכנסות באמאשליייי.... טופ...אני צריכה עזרה וזה דיי דחוף.... אם אני רוצה לתרגם שיר שלם, איך אני יכולה לעשות את זה לא מילה מילה??? תודה מראש... והשאר...אופטימיזם...יאללה

babydoll

../images/Emo28.gif../images/Emo23.gif../images/Emo182.gif../images/Emo105.gif../images/Emo34.gif../images/Emo42.gif

Mimi MimS

באבאשלייי..... פתחי מילון כפרה

אוקספורד אבן-שושה פספיר הכל הכל טוףףף

babydoll

כן אבלללל...

אני רוצה לתרגם שיר שלם לא מילה מילה...

babydoll

קיי הנה השיר....

אני ישמח אם תצליחו...תודה! I'm so tired of being here suppressed by all my childish fears and if you have to leave I wish that you would just leave your presence still lingers here and it won't leave me alone these wounds won't seem to heal this pain is just too real there's just too much that time cannot erase when you'd cried I'd wipe away all of your tears when you'd scream I'd fight away all of your fears and I've held your hand through all of these years but you still have all of me you used to captivate me by your resonating light but now I'm bound by the life you left behind your face it haunts my once pleasant dreams your voice it chased away all the sanity in me these wounds won't seem to heal this pain is just too real there's just too much that time cannot erase when you'd cried I'd wipe away all of your tears when you'd scream I'd fight away all of your fears and I've held your hand through all of these years but you still have all of me I've tried so hard to tell myself that you're gone but though you're still with me I've been alone all along when you'd cried I'd wipe away all of your tears when you'd scream I'd fight away all of your fears and I've held your hand through all of these years but you still have all of me me, me.....

babydoll

למי שמעוניינת...

אני כל כך עייפה מלהיות כאן מוקפת ע"י כל פחדי הילדות שלי ואם את חייבת לעזוב הלוואי שהיית פשוט עוזבת נוכחותך עדיין כאן והיא לא תעזוב אותי לנפשי הפצעים האלו כנראה לא יחלימו הכאב הזה הוא פשוט יותר מדי אמיתי יש פשוט כל כך הרבה שהזמן לא יכול לרפא כשבכית מחיתי את כל דמעותייך כשצעקת נלחמתי בכל פחדייך והחזקתי את ידך לאורך כל השנים האלו אבל עדיין יש לך הכל ממני היית לוכדת אותי עם אורך המהפנט (נראה לי) אבל עכשיו אני קשורה לחיים שהשארת מאחור פניך, הן מופיעות בחלומותיי הנעימים קולך, הוא רודף אחר כל השפיות שבי כשבכית מחיתי את כל דמעותייך כשצעקת נלחמתי בכל פחדייך והחזקתי את ידך לאורך כל השנים האלו אבל עדיין יש לך הכל ממני... ניסיתי כל כך להגיד לעצמי שאת לא כאן אבל למרות זאת את עדיין איתי בעצם הייתי כל הזמן לבד

למעלה