קנית תקליטורי התקנה

avigor

New member
קנית תקליטורי התקנה

יש חברות שמציעות למכירה דרך הרשת תקליטורי התקנה של mandrake64 10.1 official במחיר של דולרים ספורים. חשבתי שבמקום שעות הורדה זוהי אפשרות. האם ניתן לסמוך על רכישה כזו? למישהו יש ניסיון עם משהו כזה? www.9down.com linux's cdrs
 
אני פעם קניתי

קניתי רד האט 6.0 עם קופסא וספרים וסידים מחברה שאני לא יודע אם קיימת עוד PF1. הם היו פעם ליד מצמן בתל אביב. בגדול, לא הייתי קונה שוב. 4 שעות עם קו של חצי מגה ויש התקנה ... תשלמי לי 3 ש"ח על הסידים אני אצרוב לך
 
נדמה לי, שהמקור ישמחו למכור לך

3 תקליטורים, מחיר לחברי עמותה - פחות מ-30 ש"ח. (ניתן כמובן להוריד מאתר המקור, למשתמשים פנימיים הוא מהיר למדי).
 

OriIdan

New member
זה לא יתאים לה

היא רוצה את גרסת 64 ביט הגרסה שעמותת המקור שכפלה ועדיין נשארו עותקים למכירה מתאימה לפנטיום.
 

usharf

New member
FLCD

את יכולה (אולי) לנסות להזמין מפרוייקט FLCD ולשלוח להם תרומה בתמורה. אני לא בטוח שיש להם, אבל שווה לעודד את הפרוייקט להפיץ תקליטורים בצורה כזו. אני שולח להם את כל מה שיש לי. http://www.freelinuxcd.org
 

דוביקס

New member
תלוי מי

אני הזמנתי מ linuxcd די הרבה פעמים לפני שהתחברתי לאינטרנט מהיר, והייתי מאוד מרוצה מהשרות, כולל מהאפשרות לבקש הוספת הפצות חדשות לקטלוג אם הן לא כבר שם. אפשר לבקש כל הפצה שמותר באופן חוקי להוריד מהרשת. אפשר להזמין גם מחברות בישראל - למשל bdcomp. לא ניסיתי אותם אבל אני מניח שהם בסדר.
 

SML

New member
אני מה-זה מתוסכל

גם אני רוצה! וכחבר (פשוט - 60 יורו לעונה) רצתי לאתר המועדון כדי לראות מה זכאים החברים (מצורף צילום מסך). חברים מזהב ומעלה זכאים להוריד גרסה 10.0 רשמית amd64. האחרים זכאים לרכוש בהנחה. את גרסת 10.1 רשמית (amd64)זכאים כולם ללא יוצא מהכלל לקנות עבור כ 100 (פעם אחרונה שבדקתי). ומה רואות עיני? "המקור" - אגודה רשמית של אנשים טובים מוכרת אותו דבר בעבור חופן דולרים? הנשמע כזאת במקומותינו?
 

DoK2

New member
כנראה שלא הבנתי

מנדריק מוכרים חבילות שכוללות תוספות שונות כגון תוכנות ודריברים קניניים ומאפשרים הורדה והפצה חופשית של גרסאות שאינן כוללות רכיבים קנינים ותוספות. המקור מוכרים במחיר נמוך למדי את אותה חבילה שאתה יכול להוריד באופן חופשי מאתרי המראה של מנדריק (למעשה "המקור" מוכרים את גרסת הקהילה של 10.1 למיטב ידיעתי). איפה הבעיה?
 

avigor

New member
תודה עבור המידע

אני חושבת שנוצר כאן קצת בלבול בין גרסת 64 ן 32 וגם בין גרסת קהילה ורשמית. לאחר שבדקתי בכל המקומות - כולל אלה שהוזכרו כאן נראה שלא מדובר בגרסה הרשמית של 10.1 ל- 64 . כך נפתרה לה גם בעיית התסכול ושרבוב המקור לעניין הזה
 
למעלה