קנית סלולארי ומשלוחו למדינה באירופה

Shpritz

New member
קנית סלולארי ומשלוחו למדינה באירופה

היבוא לארץ מאוד יקר כפי שלמדתי ובמקרה יש לי חבר שמטייל בפינלנד ככה שעלתה האפשרות לייבא את המכשיר בעזרתו. האם מישהו יודע אם מוטלים מיסים בין מדינות אירופה (מדינות האיחוד)? האם מישהו פעם ביצע את סוג המשלוח הזה ויכול לעזור בפרטים טכניים? תודה מראש
 

Shpritz

New member
מעולה. תודה. זה מסתדר לי עם מה שקראתי

מה לגבי מע"מ? התשלום של המע"מ בעצם מצורף באופן אוטו' למוכר/חנות במדינה שממנה אני רוכש?
 

ozitex

New member
מע"מ לעומת זאת, כן מחוייב בין מדינות ה- EU

כל מדינה ושיעור המע"מ שלה. פטור ממע"מ הוא רק אם המשלוח נעשה למדינה שאיהנ חברה באיחוד.
 

Shpritz

New member
השאלה שלי היא אם אני בעצם יחוייב פעמיים במע"מ

פעם אחת בקנית המוצר בחנות שם המע"מ בגובה 17.5%מתווסף באופן אוט'. ופעם נוספת בשליחת המוצר מאנגליה לצורך העניין לפינלנד.
 

ozitex

New member
לא

בעת הקניה תחוייב במע"מ, זה ברור. כשתשלח את המוצר מאנגליה לפינלנד, צרף את חשבונית הקניה למשלוח ובמידה והמכס שם יבדוק את החבילה, המקבל לא יחוייב במע"מ נוסף.
 
למעלה