קנית סלולארי ומשלוחו למדינה באירופה
היבוא לארץ מאוד יקר כפי שלמדתי ובמקרה יש לי חבר שמטייל בפינלנד ככה שעלתה האפשרות לייבא את המכשיר בעזרתו. האם מישהו יודע אם מוטלים מיסים בין מדינות אירופה (מדינות האיחוד)? האם מישהו פעם ביצע את סוג המשלוח הזה ויכול לעזור בפרטים טכניים? תודה מראש
היבוא לארץ מאוד יקר כפי שלמדתי ובמקרה יש לי חבר שמטייל בפינלנד ככה שעלתה האפשרות לייבא את המכשיר בעזרתו. האם מישהו יודע אם מוטלים מיסים בין מדינות אירופה (מדינות האיחוד)? האם מישהו פעם ביצע את סוג המשלוח הזה ויכול לעזור בפרטים טכניים? תודה מראש