קניתי ZEN50

00 ERAN 00

New member
קניתי ZEN50../images/Emo188.gif

קניתי זן 50, בקרוב בעמלייה !! שאלות לאלו שכבר הרכיבו אותו: 1. איך נמנעים ככל שניתן מחירור הקאול מנוע ע"מ להזרים דלק למיכל? 2. מי שבנה ויכול לצרף תמונה, שלוחה תודתי. 3.מישהו הטיס אותו עם OS61?- זה מה אני מתכוון לעשות. תודה לעונים, ערן (סוף עידן המוסטאנג- יחי הזן החדש!!)
 

aniroosh34

New member
כנס

יש לי שאלה: גם אני קניתי זן 50, (כמובן שהתרסק, אבל בתיקון) כשהרכבתי אותו הסתכלתי בתוך הגוף , סליחה על השפה אבל הוא בנוי ממש חרא יש מקומות שלא הדביקו אותם וגם החור איפה שמכניסים את המייצב גובה גדול מדי , אתה ,בקיט שלך נתקלת בכאלו מקרים, אגב, הטיסן התרסק עקב היותה של הכנף עקומה.(עכשיו הטיסן ישר)
 

toolyr

New member
אין לי כזה

בסך הכל נתתי לך קישור למבחן שלו עם המנוע הזה.
 

ci

New member
לא הבנתי למה

"כמובן הוא התרסק" למה זה כזה ברור? מה כשלוקחים טיסן חדש זה ברור שהוא צריך להתרסק ?
בכל מקרה חבר שרכש לאחרונה ZEN 90 ומטיס עם מנוע 90 שתי פעימות אומר שהמנוע חזק מידי לטיסן והוא מעדיף לעבור למנוע 60. אם זה עוזר או לא. והוא לא בנוי רע הוא בנוי כמו כל ARF טיפה יותר מושקע.
 

aniroosh34

New member
אצלי זה מסורת ...../images/Emo6.gif

אצלי זה מסורת שכול טיסן חדש מקבל איזשהיא מכה
, הטריינר הראשון שלי התרסק קטלני 3 פעמים, הבננה שלי , חופשי "גלגלונים" בשדה ועוד
 

00 ERAN 00

New member
תודה!!../images/Emo51.gif

תודה רבה על הקישור עזר לי מאוד.. אני שוקל כעת איך להתקין את המנוע (הפוך או על הצד..) התמונות עזרו להמחשה. הכל מקרה מצטרף למה שנכתב שם, איכות כזו עוד לא ראיתי באף מטוס..ממש חוויה להרכיב, כ"כ מלווה בחרדה...הגימורים שם מדהימים. שוב תודה, ערן.
 

00 ERAN 00

New member
דווקא לא

החור של המייצב דווקא מתאים בול, אפילו קצת בלחץ(נורמלי) אני מאוד מרוצה מהבניה שלהם לדעתי איכותי מאוד. ערן. כנף עקומה???????????????????..
 
למעלה