קניתי לעצמי מתנה לחג

  • פותח הנושא xdmag
  • פורסם בתאריך

xdmag

New member
קניתי לעצמי מתנה לחג

סוני אריקסון Z600. הנה כמה צילומים + דוח שימוש. ותודה לאחי שהשאיל לי את המצלמה שלו: Olympus C740-UZ אז ככה: הטלפון לא קטן ובהחלט שמנמן. אבל מצד שני, הוא באותו עובי של הצדפה של סמסונג (דגם 914, נדמה לי). המשקל סביר בהחלט, קל יותר מאשר נוקיה 3310 (שבמקרה יש לי בבית). בתמונה: עם הפאנל הכסוף (יש גם שחור).
 

xdmag

New member
אתם הצעירים...

רוצים הכל מייד!
 

xdmag

New member
Z600 חלק 2

המסך הפנימי נהדר! צבעים יפים מאוד, המסך בהיר וחד. אבל באור שמש ישיר קשה מאוד לראות משהו. כדי להתגבר על זה, כשמחייגים, הספרות מופיעות בשחור על רקע לבן, ואז לפחות רואים מה שמחייגים. המסך החיצוני הוא LCD רגיל, עם תאורה כחולה. בדרך כלל מראה את השעה. מייד אחרי שמקפלים את הטלפון, או אם לוחצים על כפתורי הצד, הוא מראה, בנוסף לשעה, גם את מצב הקליטה, חיווי חיבור ל-GPRS, אם הטלפון מושתק, חיווי Bluetooth וחיווי InfraRed, ואת מצב הסוללה. בעת צלצול/הודעה הוא מראה את הפרטים הרלוונטיים.
 

xdmag

New member
Z600 חלק 3

בשבוע הראשון הסוללה הספיקה ל-4 ימים רצופים, ללא כיבוי, שכללו כמובן דיבורים (להתקשר לכל החברים ולהשויץ בטלפון החדש), משחקים, העברות קבצים ב-Bluetooth ובאינפרא, שימוש במצלמה, וצילצולים בלי סוף. זוהי סוללת Li-Ion של 780mAh - לדעתי זו נסיגה מהסוללה המוצלחת של אריקסון שצורפה ל-T28 (ליתיום-פולימר דקיקה וקלה ביותר). אפשר להחליף את הפאנלים בלי שהסוללה תקפוץ החוצה. לתשומת לב הקוראים מפינלנד. בתמונה: הצד השמאלי של המכשיר, עם כפתורי הווליום, שמשמשים גם לדפדוף. אפשר לראות גם את ה-LED המהבהב הנצחי של אריקסון.
 

xdmag

New member
Z600 חלק 4

אחרי דין ודברים עם שירות ה-DATA של אורנג', הטלפון חובר לשירות ה-GPRS. דפדפן WAP די סטנדרטי, אם כי המסך הגדול עוזר מאוד. אין בעיה לקנפג את הטלפון בעזרת ה-SMS שאורנג' שולחים. העברית עובדת טוב גם בדפדפן וגם ב-SMS, למרות שלא התקנתי תמיכה בעברית (הטלפון נקנה אי-שם בברלין). כמובן שאי אפשר לכתוב בעברית. בתמונה: לוח המקשים מואר באור כחלחל נאה.
 

xdmag

New member
Z600 חלק 5

המצלמה היא לא התכונה החזקה ביותר של הטלפון... תמונות בגודל CIF (שזה בדיוק 288X352). דרושה תאורה די חזקה לקבלת תמונה סבירה. אם אין, אפשר להשתמש ב-Night Mode, אבל התמונה יוצאת די מטושטשת. אפשר להוסיף לתמונה אפקטים (שחור לבן, נגטיב, ספיה) ויש גם עורך תמונות שקשה להתלהב ממנו. מקסימום אפשר לצלם מישהו ולהוסיף לו שפם. המשחקים, לעומת זאת, לא רעים. מגיעים שני משחקי ג'אווה, שאחד מהם חסר משמעות לחלוטין, וארבעה משחקי Mophun. המשחק שעושה הכי הרבה רעש הוא V-Rally, אבל אני מוצא דווקא את המיני-גולף מהנה ומעביר את זמן בכיף. ואם למישהו יש במקרה סוליטייר, אני מאוד מעוניין (עוד משהו שהיה לי ב-T28). בתמונה: צילום-מאקרו של עדשת המצלמה. לידה יש מראה שעוזרת לנרקיסיסטים שבינינו לצלם את עצמם.
 

xdmag

New member
Z600 חלק 6 ואחרון

טוב, ויש גם יומן פגישות שאפשר לכתוב בו מזכרים, הקלטת שיחות או סתם תזכורות לעצמך, שליחת EMAIL וגם MMS, ניהול שיחות ועידה, מחשבון, טיימר, סטופר, שעון מעורר, פנקס רשימות, איזור מוגן-סיסמה לרשימות סודיות, מודם סלולרי (לחיבור המחשב הנייד לאינטרנט, כמובן), תפריט מותאם אישית (My Shortcuts), צלצולי 32 פולי, מילון T9, הצגת תמונת המתקשר, 2 מגה זיכרון לתמונות/צלצולים/אפליקציות (נפרד מהזיכרון של מספרי הטלפון), שליטה באמצעות הקול (Voice commands), פאנלים מתחלפים כבר אמרתי? בתמונה: פאנל שהוא לא בצבע שחור! אלא בצבע Night. איך מבדילים? באור חזק רואים בו נצנוצי-כוכבים. איזה מאמי?! עד כאן... שאלות, מישהו?
 

SwitchMan

New member
איפה קנית??../images/Emo2.gif כמה עלה??../images/Emo2.gif../images/Emo10.gif

אוףףףף הלוואי והיה לי ת'כסף לקנות לעצמי מתנה לחג("בגבולות הסביר, ולכן מי אני שאזרוק אבנים על הים..") תגיד, אפשר לצלם גם כשהוא במצב סגור, כלומר הצדפה סגורה?
 

xdmag

New member
סוף סוף מישהו שמכיר את נושאי המגבעת

1. קניתי, כאמור בגוף הדו"ח, בברלין. המחיר השערורייתי: 300 יורו. 2. השבתי בשלילי. אמנם יש כפתור יעודי למצלמה (בצד ימין) אבל כשהטלפון סגור הוא רק מדליק את התאורה של המסך החיצוני. כשהטלפון פתוח, הוא מעביר למצב צילום, ואז לחיצה נוספת מצלמת. הטלפון גם משמיע רעש מביך של מצלמה מכנית - קליק כזה. הצליל לא נשמע כשהטלפון מושתק.
 

SwitchMan

New member
האמת שבתוכי אני מזמזם את הגרסה של

טיפקס.. 300 יורו זה מחיר טוב בשביל המכשיר לא? כשגולשים באינטרטנט או נכנסים למשו ואז סוגרים ת'פלא(סלולארי בשביל שאר חברי הפורום) הוא חוזר לאותו מקום שהיית או לתפריט הראשי? ואיך המיוזיק DJ? לא סיפרת על זה..
 

xdmag

New member
האכזבה, אין לה קץ

(מטיפקס, לא מהטלפון...) אז ככה: אם אתה סוגר ואז פותח לפני שהתאורה של המסך החיצוני נכבית, אז אתה חוזר לאותו מקום. אם אחרי - חוזר למסך הראשי עם ה-WALLPAPER שלך. המיוזיקDJ - מקיים את מה שמבטיח, עם הרבה סמפלים של כל מיני סוגי מוזיקה: רוק, סלסה, רגאיי, טכנו. אבל בגילי המתקדם אין לי סבלנות לדברים כאלה, עדיף לחפש קבצי מידי ב-EMULE.
 

SwitchMan

New member
אני מבטיח לשמוע גם את הגרסא של נושא

י המגבעת.. ממ שאלה אחרונה נראה לי אם לא תבוא לי איזה עוד אחת אח"כ עקפת את המכס? או ששילמת להם?
 

xdmag

New member
אני לא עונה על שאלות כאלה

אבל אני כן אפנה אותך לאתר של אגף המכס והמע"מ במשרד האוצר, שם כתוב שכל טלפון שמביאים לארץ חייב אישור מוקדם של משרד התקשורת, וכמו כן המס הכולל (מכס ומע"מ) על טלפונים סלולריים הוא 55%. קפיש?
 

MaD-d0g

New member
רוצה לפנק אותנו ולכתוב דוח משתמש ?

אגב, אם אתה רוצה לראות איך אנו נוהגים לכתוב דוח משתמש אתה מוזמן להכנס לקטגוריה של המאמרים ולהסתכל על דוגמאות..
 
למעלה