קניתי את ה lenova 3000 c100

roni50

New member
קניתי את ה lenova 3000 c100

שאלות: לחצני ה TouchPad לא נוחים לי לעבודה. (וזה אינו המחשב הנייד הראשון שלי). 1. צריך ללחוץץץץ באמת, על מנת שיפעלו. 2. משמיעים קולות, על כל הקלקה עליהם. האם ככה זה אמור להיות? ניתן להנמיך את קולות ההקלקה? להפחית את ה"כוח" שיש לפעיל לצורך פעולת הלחצנים? תודה.
 

bar666xp

New member
עד כמה שידוע לי בכל הTouchPad

אפשר לתת לחיצה כפולה על הTouchPad עצמו במקום הלחצן השמאלי ולגבי החצן הימני אפשר ברוב המקרים להישתמש במקלדת במקש הPOPUP MENU.(ניראה כמו סולם עם סימון העכבר בדר"כ). יכול להיות שזה יהיה לך יותר נוח.
 

roni50

New member
תודה תודה. נראה לי שמידע זה יעזור

זה אכן עובד. קשה לי להתרגל לכל הקליקים שהלחצנים האלה משמיעים.
 

YossXP

New member
Tapping

כמו שנאמר, יש אפשרות להקיש בקלות פעמיים על ה-Touchpad לצורך הקלקה על הלחצן השמאלי, הקשה זו ניתן לבצע בכל אישור ב-Touchpad. אבל... ניתן גם להגדיר איזור הקשה בארבע הפינות של ה-Touchpad, ולהגיר לכל אישור פעולה משלו כמו למשל הקלקה על הלחצן הימני, מזעור של החלון הפעיל, רענן דף.. וכו' בכדי להגדיר זאת, גש ללוח הבקרה, הגדרות עכבר, Device Settings ולחיצה על Settings. תסמן את Enable Tap Zones ותגדיר את אחד האיזורים ללחצן ימני. .
 

marvin2

New member
אני עומד לקראת קניה של אחד כזה

יש לך עוד הארות/הערות לגבי המחשב? איך המסך ? יש עוד פאקים פרט לעכבר ?
 

roni50

New member
הארות / הערות

הוא אצלי רק מאתמול, כך שקשה עוד לאמר הרבה. עד כה לא עליתי על עוד משהו בעייתי נוסף - ומקווה גם שלא אעלה. לוח המקשים שלו מאוד מאוד נוח. לי אין שום בעיה עם המסך, אבל לא עשיתי בו שימושים פרט לעבודה בוורד וגלישה. לי גודל המסך משונה: 15 אינץ - רגילה לעבוד עם מסך קטן יותר. אבל לא רציתי להשקיע הרבה בנייד. הסי די רום מקדימה. לי זה לא מפריע בכלל, אבל אולי יכול להפריע למי שמתכנן להשתמש בו הרבה. ניסיתי לבדוק זמן סוללה, בעת עבודה על היישומים שאני מפעילה. לא הצלחתי. עבדתי שעתיים בלי סוללה, ואפשר עוד הרבה יותר, לא יודעת כמה. זהו לבינתיים. אשמח לענות על שאלות נוספות, אם אדע.
 

roni50

New member
אני קניתי את הזול ביותר

ב: http://www.pccenter.co.il/product.asp?productid=2487&catcode=100&AdCat=&parentid= הם היו בסדר גמור. הרחבתי זכרון ל 512 ב 200 ש"ח.
 

mmmikush

New member
גם אני

קניתי כזה לפני שבועיים בערך ועד עכשיו (טפו טפו טפו) אין בעיות המסך נוח לי, וגם העכבר (באופן אישי, הרבה יותר נוח לי מאשר הנקודה הכחולה/אדומה של IBM ואחרים). המקלדת מאד נוחה, והסוללה מחזיקה מעמד המון זמן (עד עכשיו הגעתי לחמש שעות בערך). מה שכן, ואני לא יודעת אם זה בדגם הספציפי שלי או בכלל, ואולי זה ככה בכל הניידים (סליחה על הבורות), השליפה של כונן הDVD קצת "נתקעת" וצריך למשך בעדינות החוצה, מנקודה מסויימת (כלומר, זה "קופץ", אבל אל עד הסוף). יש לו קורא כרטיסים, וגם שם, הפלסטיקה לא הדהימה אותי... בשביל השימושים שלי (אופיס, נט, סרט פה ושם וכו') המחשב עובד יפה מאד (כולל כמה חלונות במקביל).
 

roni50

New member
שאלה על לחצני העכבר

האם לחצני העכבר לא משמיעים קולות לא חרישיים, בכל הקלקה עליהם? נראה לך שתוכלי בהרצאה ולעבוד במחשב, מבלי לשגע את כל הסובבים? שואלת, על מנת לדעת אם הבעיה אצלי היא רק אצלי, או שאכן ככה זה במחשב.
 

mmmikush

New member
עכבר לא חרישי

הממ..ובכן, לא בדקתי (עדיין??) את העכבר בהרצאה (או בכל מקום חרישי אחר), אבל נראה לי שהרעש שלהם (כן, הם תמיד ואצל כולם רועשים) סביר, בעיקר אם יושבים בשורה האחרונה
אפשר (כפי שכתבו קודם) להגדיר את העכבר כך שלא צריך יהיה ללחוץ על המקשים היעודיים כל הזמן (למרות שזה עניין של הרגל). אגב, אפשר גם לעשות שימוש במקשים (כדי לעבור בין חלונות, כדי לגלול וכו'). ניסית לשאול אנשים שבסיבך אם הרעש מפריע להם?
 
לגבי הDVD

ככה זה בכל נייד. יש שתי סיבות לכך: 1. לחסוך במנוע שדוחף ומושך את המגש (פחות משקל ויותר זמן סוללה). 2. מחשב נייח ממקמים במקום מסויים ובד"כ לא מזיזים. כך שניתן למקמו שמגש הDVD יוכל לנוע בחופשיות. מחשב נייד מטבעו הוא....נייד ולכן לא תמיד מיקומו הנוח בעולם. על מנת שגם לחיצה מקרית על כפתור המגש לא תגרום לתאונה ולמפגש בלתי נעים עם קיר או חפץ אחר, משאירים את רוב פעולת ה"משיכה" למשתמש.
 
למעלה