קניתי את "הוא הלך בשדות"\משה שמיר

קניתי את "הוא הלך בשדות"\משה שמיר

ב-19.90 עם הקופון של ידיעות. אי אפשר להחליף. אכלתי אותה או שיחקתי אותה?
 
אם אי אפשר להחליף ....

מה זה משנה ??? כבר הספר אצלך תקראי אותו!! :) סתם סתם ספר טוב שחקת אותה הוא איכותי לטעמי !!! ספר "לימודים" סטודנטים / תיכון רומן מחזה על מלחמת השיחרור (לא מעודדת במיוחד .. ) אבל זה נחשב בקטגוריה הזאת אני אוהבת את משה שמיר קראתי את הוא הלך בשדות ובעקבות זה את "במו ידיו" זה משלב ספרות אכותית מחזה תאטרלי אומנות פוליטי חברתי (אני לא חובבת פוליטיקה אבל שזה קשור למסר חברתי זה אחרת) גבריות נוסטלגיה צבריות יש בו עומק המון רוודים וניגודים בין הדמות הראשית לאהובתו על אומץ עזות נפש ציונות גאוות מולדת ודמות טרגית כמו שאני אוהבת :) (כן אני קצת סדיסטית) לטעמי שווה קריאה הרבה חזון שייכות ישראליות - הרגשה של פעם אבל הידיעה שזה אמיתי ראלסטי קרוב והתנהל ממש לפני מספר שנים (לא כזה רב) פה בארצנו הקטנטונת ..
 
ניסיתי כבר לענות אבל תפוז שונא אותי

ידיעות מחלקת למנויים קופון פעם בחודש, כל חודש ספר אחר. אמא שלי מנויה, אבל בד"כ לא יוצא לי להשתמש בקופונים, כי הספרים די מעפנים. עד עכשיו קניתי איתם את "מלאכיה נרדמו כולם"\מירה מגן, "לב לבן כל כך"\חוויאר מריאס ו"מראות מצחיקות"\עליזה עלראי. לגבי מראות מצחיקות בהחלט אכלתי אותה, כי הספר בינוני מאוד. את השאר טרם הספיקותי. כיף לשמוע שהאחרון ספר טוב.
 

מחשבות

New member
עשיתי מאמץ כן לקרוא אותו וזה אומר

שלא הצלחתי. תחליטי את עד כמה טעמנו דומה ותחליטי. זה היה במקסימום דיפלומטיות...
 
זה לא שיש הרבה ברירה

הספר כבר אצלה היא רכשה אותו במיטב כספה 20 שקל שלמים !!! אני לא בטוחה אם היא תואהב את הספר בגלל השם שלה (מול פלנדרס דניאל דפו) אני מתארת לעצמי שהיא חובבת ג'אנר ספרות קלאסית מאה 18-19 ספרות מתורגמת לפני זה כתבתי לך כמה תשובות ארוכות אבל תפוז שנא אותי אז אין לי כוח לכתוב שוב..
 

מחשבות

New member
תשובות ארוכות? מת על תשובות

ארוכות ומושקעות, כולל ההוצאה, מס' העמודים ודעתך על הספר.
 
זה באמת הז'אנר האהוב עליי אבל

אני קוראת ספרים גם מז'אנרים רבים אחרים, וממש לא מצטמצמת לתחום אחד. דווקא בזמן האחרון אני נמשכת לספרי "ארץ ישראל הישנה". עכשיו אני קוראת את "אורי" של אסתר שטרייט וורצל, ואמנם זה ספר נוער, אבל כיף להיזכר בתקופה הזאת.
 
אז אני שמחה בשבילך !!

אם את מתעניינת בספרי ארץ ישראל הישנה זה בדיוק הספר שמתאים לך כרגע !! אפשר להבין למה קראת את "מראות מצחיקות" / עליזה אלראי שלא חיבבת במיוחד ואת מלאכיה נרדמו כולם / מירה מגן שדווקא מהספרים שציינת אהבתי לב לבן כל כך / חוויאר מריאס יש בו משהו גאוני למרות שגררתי קצת את הספר.. אם ככה את חייבת (בטוח קראת אז לחזור לקרוא) את הקלאסי חסמבה \ יגאל מוסינזון :) אני יכולה להמליץ לך על ספר שמאוד אהבתי התגנבות יחידים / יהושוע קנז הספר הכי טוב של הסופר המוכשר יהושוע קנז ימי צקלג / ס. יזהר ( יזהר סמילנסקי ) וכמובן שעכשיו את מחוייבת לעדכן בכל שלבי הקריאה שזה כולל כל עמוד להביע חוות דעת בשוליים ומידי ערב דוח קריאה על "הוא הלך בשדות" !! בשביל שיהיה מפורט לכאלה שלא הצליחו לסיים את הספר (מחשבות)
 

מחשבות

New member
צנוע למהדרין, מן הסוג מדושן העונג,

בעל האקזיסטנציאליזם האקסהיביציוניסטי.
 
שיחקת אותה

קראתי אותו לא מזמן. לשמחתי "נאלצתי" לקרוא במסגרת הלימודים, וטוב שכך. היה תענוג, הרבה זמן לא התרגשתי ככה ונהניתי ככה, מהמילים, מהעלילה, מהדמויות, מהתחכום, ומהרגישות הרבה. גם לי הספר הזה גרם לקחת את "במו ידיו" לידיים. מוזר לפני כשנתיים ניסיתי לקרוא את "במו ידיו" אך לשווא, השפה והסגנון היו נראים לי ארכאיים מדי, כבדים מדי. יכול להיות שככה זה היה גם בעמודים הראשונים של "הוא הלך בשדות", אבל כנראה שזה עבר לחלוטין כי אני לא ממש זוכרת, אחרי שנכנסים לזה, נכנסים לזה. בכל אופן, עכשיו כשלקחתי את "במו ידיו" לידיים הרגשתי ששוב אני מחזיקה ביד פנינה. אם כי "במו ידיו" פחות סוחף (יש שם פחות עלילה ויותר "פרקי אליק"...)
 

uri80

New member
לא יודע-לא קראתי עדיין אבל בהסתמך

על "במו ידיו" שלו -נראה ששיחקת אותה.
 
למעלה