קניית DVD של הסידרה באמזון

קרניjack

New member
קניית DVD של הסידרה באמזון

אני מעוניינת לרכוש את כל הDVD של הסידרה, לא מזמן ביררתי פה כמה פרטים, אבל רגע לפני הקנייה אני רוצה לשאול- בAMAZON COM כל העונות ביחד נמכרות ב 212 דולר תחת הכותרת Buffy the Vampire Slayer - The Complete Series שזה יוצא בערך 900 ש"ח יש גם תמונה של איך שזה אמור להיראות, המוצר הזה בAMAZON UK כל העונות ביחד נמכרות ב125.97 ארו תחת הכותרת Buffy The Vampire Slayer - Series 1 - 7 - Complete שזה יוצא בערך 700 ש"ח ואין תמונה של איך שזה נראה זה בא בקישור ככה רציתי לדעת אם יש הבדל גדול בין המוצרים שמצדיק את ההבדלים בין המחירים ? או שבכלל זה אותו מוצר? (אין תמונה בקישור השני) דבר שני, מכיוון שזאת קנייה ראשונה שלי באמאזון, רציתי לדעת איך אני יודעת את המחיר הסופי של המוצר+המשלוח, איפה זה כתוב? ודבר אחרון, אמרו לי שאמזון COM הוא אתר אמין, זה משתמע גם לאמאזון בריטניה?
אני ממש אשמח לקבל תשובות
 

r o n m o r 2 2

New member
לגבי הגירסאות

האוסף שאת מצאת באמזון.קום הוא למעשה כול העונות במארזים נפרדים. לעומת זאת יש לקנות את כול הסידרה במארז אחד במקום שבע מארזים נפרדים שהוא יותר זול בכך שהוא עולה 165 דולר והוא מכיל גם דיסק בונוס וחוברת עם תיאור מקוצר של כול הפרקים, הדיסקים של העונות הם למעשה אותם דיסקים של השבע מארזים הנפרדים עם אותם תוספות ככה ששרק מרויחים. האוסף נקראה Buffy The Vampire Slayer - Collector's Set . הגירסה הזו יותר זולה משתי האפשרויות שמצאת וגם היא תופסת פחות מקום על המדף. לגבי האמינות של האתרים הם למעשה שתי סניפים של אותה חנות ומהניסיון שלי שתיהם אמינים אבל אפשר לקנות את הגרסה הזו רק באמזון.קום רק תבדקי שהדי.וי.די שלך הוא מולטיזון שלא תתקעי אם דיסקים שאת לא יכולה לנגן. לגבי המחיר הסופי בסוף ההזמנה את תקבלי חשבונית שמכילה את המחיר המלא כולל משלוח, תכפילי את המחיר בשער הדולר ותוסיפי מע"מ שאותו תשלמי במזומן בדואר שהחבילה תגיע אליך.
 

קרניjack

New member
דבר ראשון תודה על ההסבר../images/Emo13.gif

דבר שני..נגן הDVD שלי לא מולטיזון, ואני לא יודעת גם אם הDVD שלי במחשב הוא כזה (למרות שDVD מתנה שקנו לי בניו יורק עובד מעולה
). בגלל זה אני רוצה לברר על הקנייה של הגירסה של ZONE 2 מאמזון UK- Buffy The Vampire Slayer - Series 1 - 7 - Complete השאלה שלי היא איך החבילה הזאת נראת- האם אלו כל העונות במארזים נפרדים? האם זה כמו מה המוצג באמזון קום? את הCOLLECTORS SET ראיתי, אבל מכיוון שאני לא בטוחה לגבי הZONE אני מבררת גם לגבי המוצרים האחרים. - אתה יודע מה בערך העלות של המשלוח? בטח זה יוצא יקר.
 

קרניjack

New member
שאלה נוספת../images/Emo13.gif

אחרי שאני ממלא את הכתובת שלי ולפני שאני מגיעה למסך של האשראי וכו' מופיע לי הריבוע הזה
לצורך העניין אני בחרתי את המוצר Buffy The Vampire Slayer - Series 1 - 7 - Complete שעלה 123 ארו, ופה זה מופיע כ 107 ארו. איזה מחיר הוא המחיר שאני צריכה לשלם?
 

buffgirl

New member
זה לא יורו, זה פאונד, הרבה יותר יקר.

זה 8+ שקלים לפאונד. ואת משלמת את מה שכתוב בתמונה האחרונה. אם יש לך DVD שקורא גם סרטים מארה"ב עדיף לך לקנות מאמזון האמריקאי. אם את לא בטוחה או שהוא לא קורא סרטים מאזורים אחרים אז את יכולה להזמין רק מאמזון הבריטי.
 

Aspen

New member
האמת

נראה לי יהיה יותר זול לקנות מכשיר די וי די שתומך בכל האזורים ואז לקנות מאמזון.קום. המחירים של מכשירי הדי וי די בהחלט לא יקרים (אפשר בקלות למצוא די וי דים של 250-300 שקל). לא חישבתי אבל נראה לי יותר שווה. (תקנו אותי אם אני טועה!)
 

אליעד699

New member
למה שלא תקני בארץ את

העונה הראשונה המתורגמת ותחכי עד שיוציאו את כל שאר העונות?
 

קרניjack

New member
ולמה שאני לא אחסוך הרבה כסף?

בשביל התירגום אני לא מוכנה לבזבז 250 ש"ח לעונה כשבהזמנה זה יוצא 100 ומשהוא לעונה.
 

nick at noon

New member
כרגע זה 173

בהזמנה מוקדמת. אחרי שזה יצא לחנויות בסוף החודש זה יהיה 199. ואת יכולה פשוט לראות את כל זה באתר של בלוקבאסטר: http://www.bbm.co.il/site/film.asp?id=105334
 
למעלה