קניית DVD חדש

Magnisimo

New member
קניית DVD חדש

אני רוצה לקנות DVD זול אבל סביר (Daewoo, hunday וכאלה), איזה לקנות?
 

י.לוי

New member
אף אחד מהם. מדובר במוצרי מדבקה

לא ממש אמינים. קנה טושיבה , פיונייר, במכרזים השונים, בעלות של כ- 750 ש"ח כולל אחריות ושרות, כמו שצריך. יואב
 

moco10

New member
אומנם הם קצת פחות אמינים

אך הפרשי המחיר הם כה גדולים שאי אפשר להתעלם מהם. ניתן לקנות כמעט 3 מכשירים זולים ב750 ש"ח. כלומר, אתה יכול להחליף מכשיר פעמיים מבלי אפילו לחכות שיחזור מתיקון של האחראיות + יש לך יותר גמישות להחליף דגם. בקיצור,אם יש עדיפות טכנית אופרטיבית או תכונות נוספות זה משהו אחר, אך אם מדובר רק באמינות כדאי ללכת על הזולים. אני טוחן יונדאי כבר חצי שנה (חצי תקופת האחראיות) ומכיר רבים שהם גם בעלים של נגנים זולים אך עובדים.
 

knappertsbusch

New member
נו, יופי

העניין הוא שיש גם הבדלים באיכות התמונה. נכון, יש נגנים זולים שעובדים, אבל בחייאת, לא עדיף ללכת על בטוח? בטח אם בסופו של דבר אתה מוציא בדיוק את אותו סכום.
 

moco10

New member
הגבתי ליואב בענין האמינות בלבד

ואם זה ההבדל אז כדאי ללכת על הזולים. ואתה לא מוציא בדרך כלל אותו סכום, רק ממש בworst case. לגבי תכונות ואיכות תמונה, זה נושא אחר אך השואל המקורי התעניין הרי בזולים. בכל תחומי החיים, בהחלט לא כדאי תמיד ללכת על בטוח, זה תמיד תלוי במחיר. כל סוכני הביטוח ינסו כמובן לשכנע אותך אחרת
 

י.לוי

New member
יש פיתגם שאומר "אני לא מספיק עשיר

בכדי לקנות בזול". אני נוהג לאמץ אותו. כל אחד ינהג לפי הבנתו וכיסו. יואב
 
אם אתה לא רואה הבדל בתמונה

( מה שרובינו בטלויזיה סטנדרטית לא נראה ) אז זה סיכון מאוד מחושב לקנות מכשיר שעולה שליש ובעיות האמינות הם נגזרת של מכשירי מדבקה אחרים עם הסטוריה של קילקולים. גם טושיבה פיוניר אינם חסינים בפני קלקולים.
 
למעלה