קניית שטחי פרסום

myeran

New member
קניית שטחי פרסום

אין לי נסיון בנושא של קניית שטחי פרסום והייתי רוצה להתעניין בכך. הבנתי שיכולים להיות בזה רווחים יפים אך מכיוון ואני טירון בנושא, אני רוצה ללמוד על כך עוד. כל מי שיכול לתת לי קצה חוט אני אשמח
 

IBiz

New member
זה לא נראה לי משתלם לרנות שטי פרסום

מחברה א' ולמכור ללקוחות. תמיד חברה א תהיה זולה יותר כי אין מתווך באמצע. אולי לקנות שטח גדול ולפרסם כמה לקוחות במקביל אבל אז צריך אישור מראש מחברה הפרסום ולא נראה לי שהם ישמחו לאשר זאת... יום טוב.
 

מצופלח

New member
לא נכון

בס"ד אם הרעיון שלך היה נכון, אז לא היו כל החברות, הרווחיות להפליא, שמוכרות שטחי פרסום להמונים. לעיתון יותר נוח לעבוד מול חברה שקונה הרבה בזול מאשר להתחיל להתעסק עם מאות לקוחות שיקנו ביקר אבל יעשו הרבה כאב ראש (שלא לדבר על בלאגן חשבונאי והוצאות גבייה) ככה זה בהרבה עסקים. כנ"ל דפוס. לי אין מכונות, אבל אני נותן שירותי דפוס לגרפיקאים ובתי דפוס אחרים במחירים סיטונאיים - מחירים שהם לא ישיגו גם בבית הדפוס הפיזי שאני עובד מולו, פשוט כי לו יש אינטרס לעבוד מולי.
 

מצופלח

New member
לא קיבלת עדיין את המחירון?

בס"ד פרסום בפורום אסור, בוודאי שלא העלאת המחירון שלי... שלח לי במסרים את כתובת המייל שלך ואני אשלח לך מחירון דילרים.
 

einatbaron

New member
לאילו סוגי שטחי פרסום אתה מתכוון

ישנם מספר שיטחי פרסום, לאילו התכוונת ? ישנם שיטחי פרסום באינטרנט, שטחי פרסום על בניינים, שטחי פרסום על מכוניות וכו'.... אם אתה רוצה להיות יצירתי, אולי כדאי לך ליזום שטחי פרסום חדשים שלא קיימים עדיין כגון: שטחי פרסום על עטיפות מוצרים חדשים שמנסים להיכנס לשוק, ניילונים ואריזות. צריך כמובן לבנות אסטרטגיה נכונה, אך זה יכול להצליח עם קצת מעוף ודימיון. כל שעליך זה לבדוק מוצרים וחברות שמייצרות ולסכם איתם על אפשרות לרווחים מהפרסום על המוצר שלהם. שוב מדובר במוצרים של יצרנים פרטיים שיסכימו לחבור איתך. ישנם כמה יזמים כאן שפנו אליי עם מוצריהם ותוכל לפרסם הודעה שיפנו אליך ותוכל לעשות שיתוף פעולה. זה גם פותח בפניך אפשרות לא להינעל על תחום של נישה אחד, אלא כל פרסום לפי תחומו של המוצר.
 
קראתי לא מזמן..

על חברה ישראלית שמפרסמת במוניות שרות, במסכים קטנים שמחוברים בתוך המונית. פרסומות וידאו כמובן, שמסונכרנות ממוקד החברה ומשודרות לכל המסכים בכל המוניות. אין גבול לדימיון שאפשר להפעיל בנושא של שטחי הפרסום.. זה מעניין..
 

einatbaron

New member
אתה תצחק אבל לפני שלוש שנים

פניתי לנהג מונית לעשות את זה ביחד, כמובן שדברים נתקעו בגלל חוסר רצינות, אבל כבר אז ראיתי את הפוטנציאל. יצא לי לראות את מה שסיפרת במוניות שירות, הרעיון שלי היה יותר משוכלל הוא כלל מיקוד לפי GPS ומיקוד לפי מבצעי החנויות באזור שהמונית עוברת. גם את זה יש היום, זאת אומרת המון מיזמים עוסקים בנושא הזה וזה הרבה בעיתונים.
 

mentorit

New member
את הרעיון שלך לגבי GPS

מקים בימים אלה יזם רציני מאוד ברומניה הוא יצר עסיקה משולבת בין אוטובוסים עירוניים לחנויות גדולות בעיר עם מסך מיוחד באוטובוס
 

מצופלח

New member
עושים את זה עכשיו

בס"ד בחברת "קווים" מאוד נחמד. אין מה לעשות באוטובוס, אז בוהים במסך הזה. ממכר.
 
כן.. זה מעניין..

לדעתי זה יוריד את אחוז הנוסעים המשתמשים בשרותי המוניות, כי בסך הכל זאת הרעה בתנאי הנסיעה.. צריך לתת לזה 3-5 שנים :) לבדוק אז.
 

מצופלח

New member
על מה אתה מדבר?

בס"ד סוף סוף יהיה משהו לקרוא במשך הנסיעה! לדעתי זה רק ינעים את הנסיעה. מכיר את זה שיושבים בבית הכיסא, לזמן ארוך, ולא מביאים עיתון? רוב האנשים במצב הזה קוראים ומשננים בע"פ את הוראות השימוש של מטהר האוויר... המצב דומה כשיושבים במונית. אין מה לעשות בזמן הנסיעה. בוודאי שזה יגרום לנסיעה להיות לפחות... לא משעממת נורא... ואם מישהו מתקשר לנייד, בוודאי שהוא יקבל דחיפות יתרה מהמסך, אבל זה לא סותר. אני נשמע לעצמי כמו איש מכירות של החברה העתידית הזו... לילה טוב.
 
כן אה.. ../images/Emo8.gif

טוב, אני אישית אוהב לנצל את הרגעים שאין אף אחד מוכר מסביבי ואני יכול להיות עם עצמי.. לחשוב דברים לתכנן בשקט דברים בלי שאף אחד מסביב יכול להפסיק אותי באמצע. לא חברים בעבודה ולא האישה בבית :) בעיקרון מונית בשבילי זה רגיעה ולא שיעמום. אז יכול להיות שיש עוד כמוני.. :) בגלל זה חשבתי ככה..
 
טוב...קצת פיספסנו את השאלה המקורית

פירסום זה דבר חשוב, הוא חלק בלתי נפרד מתהליך שיווק המוצר - בכך אין לי ספק שכולם מסכימים איתי! אבל לא כל פירסום מתאים לכל מוצר ולא כל צורת מכירה היא מתאימה לכל מוצר ואני אסביר. אז ככה... בואו ניקח לדוגמא מוצר לתינוקות, תסכימו איתי שהלקוח שלי,הוא הורים לילדים קטנים?! אז אם אני מפרסמת את זה על איילון או לחילופין בערוץ 2 אני מגיעה להורים לילדים קטנים. אבל אם אני מפרסמת לדוגמא בעיתון שמיועד עבור הורים לילדים קטנים האפקטיביות של הפרסום עולה בהרבה. אז אתה מעוניין לקנות שטחי פרסום ... חשוב לדעת לפני מהי מטרת הפרסום של הלקוח שלך (או של הלקוח הפוטנציאלי שלך), יש המון שאלות שצריך לענות עליהם לפני קבלת החלטה היכן לפרסם, לאחר שענית עליהם אתה יכול להגיע להחלטה היכן לפרסם. דבר נוסף שאתה צריך לחשוב עליו, לפי דעתי הוא למה שאדם שזקוק לשטח פרסום יפנה דווקא אליך?? מה אתה שונה מהמתחרים?? מה אתה נותן לו שהם לא?? תהיה שונה! תגרום לעצמך להיות מבודל - וזה מה שיגרום לאנשים להגיע אליך!!! בהצלחה טלי- המכללה לעסקים
 
אז..

>> פירסום זה דבר חשוב, הוא חלק בלתי נפרד מתהליך שיווק המוצר - בכך אין לי ספק שכולם מסכימים איתי! << אז... אני זה זה שלא הסכים.. חשוב שיהיה לך ספק לפעמים.. זה לא נכון, לא כל מוצר/שרות זקוק לפרסום. (אני לא מדבר על שיווק).
 
למעלה