קניית נעליים

20- 21 בגיל שנה

זה נראה לי ממוצע. אבל אם תהיה להן רגל גדולה, זה רק הגיוני (עם אמא מידה 41).
 

אמא נחה

New member
../images/Emo207.gif עדיין יש נעליים לחורף???

אני די בבעייה: הבונבון (בן שנתיים וחצי) החליט עכשיו לקרוע את הנעליים שלו.... (לא יכל לחכות עוד איזה חודשיים?!) בקיצור הלכתי לנימרוד ולגלי ופשוט אין להם יותר נעליים לחורף (יש איזה דגם אחד או שניים שממש לא אהבתי וגם לא היה מידות) - מה עושים?! מישהי יודעת איפה יש? הוא בערך מידה 25
 

mevav1

New member
אגב,בתי לא הלכה יציב עד שלא נעלה

נעליים. אחרי שהתייעצתי פה ועם הרופאה שלה,החלטתי אכן לנעול לה נעליים כי הרגל שלה לא הייתה יציבה. אם זה מה שנראה לך,אולי זה כן כדאי.
 

mevav1

New member
בכורתי החלה בגיל שנה וארבעה ללכת

והמידה הייתה 22 כמדומני וכיום מידת הרגל שלה 40 . בני השני,החל ללכת בגיל כמעט 10 חודשים והמידה שלו הייתה 19 נדמה לי וכיום כשגם הוא נער,מידת הרגל שלו כבר 44 והקטנה שלי החלה ללכת בגיל שנה ו3 חודשים ומידת הרגל שלה הייתה 21 או 22 אבל הנעל הייתה קטנה עליה כך שנראה לי שמדויק יותר היה 22.
 

ליילה90

New member
בקשר לכפות רגליים רחבות או צרות

אז ככה- לאלפנטן יש שלוש סוגי נעליים לרגל רחבהWeit לרגל צרהSchmal ולרגל רגילהMittel לפי זה את יכולה להתאים לילד את הנעל הנכונה מידה אחת או שתיים יותר בשל רוחב הרגל גורמות לילד ללכת עם נעל שלא מתאימה לו. מצרפת לך קישור . לצערי בגרמנית
 

talyeled

New member
תודה לכולן!!! + עדכון

אז אחרי שקראתי את מה שכתבתם, הלכנו אתמול לקנות ליונתן נעליים. הפעם גרבנו גרביים דקות, ליתר ביטחון... בהתחלה נכנסנו לגלי, היו להם נעליים נחמדות מאד שנראו טובות ועולות רק 80 ש"ח, ויונתן הלך איתן יפה מאד. אח"כ בדקנו בנייקי (כי זכרתי שאמרו כאן שבחו"ל זו נחשבת נעל צעד ראשון), והייתה נעל מתוקה שגם ישבה לו יפה על הרגל (עם סקוצ') - ואין להשוות לגלי - עולה פי שתיים, אב באמת נראה יותר איכותי והסולייה יותר גמישה. בסוף הלכנו לנמרוד והנעל שלהם הייתה הכי טובה מאלה שראינו. וגם המוכר היה מאד מקצועי וישב איתנו והסביר. לא ראינו הבד בין הנמרוד לאלפנטן, ובגלל שיונתן מאד אהב את הנמרוד (וגם כי הן קצת יותר זולות..) בסוף קנינו נעל של נמרוד. אחרי הרבה התלבטויות קנינו נעל עם שרוכים (המוכר גם סיפר לנו שבדיוק היו אצלו הורים שהילדה הורידה את הנעל וזרקה אותה מהחלון של הרכב - מה שנשמע מתאים מאד ליונתן לעשות... - בעיקר לאור הדרך שהוא פותח בקלות את הסקוצ'ים בכיסא הבטיחות שלו). אבל, אמנו לב שהשרוכים יהיו קצרים, כדי שהוא לא ייפול אם הם ייפתחו לו (אתם רואים, הפנמתי כל מה שכתבתם..). לגבי הרוחב של הרגל, מסתבר שהרגל שלו לא כזאת רחבה, פשוט הגרביים שמדדנו איתן אז היו מאד עבות... וזהו -היום הוא כבר הלך עם הנעליים למעון (הלך לבד לאוטו כמו ילד גדול!). אני רק מתלבטת אם באמת צריך לנעול לו נעליים בשביל המעון -בכל זאת, רוב היום הוא בפנים, ואז עדיף שילך עם גרביים. לא? בכל מקרה, אמרתי למטפלת שלו שהיא מוזמנת להוריד לו את הנעליים, והשארתי גם גרביים עבות לצורך העניין.
 
למעלה