קניית מכונית חדשה

nirgilad1

New member
קניית מכונית חדשה

אני מתלבט בין קניית פיזו 307 2005 חדשה במחיר על הכביש 124500 לבין סוזוקי ליאנה חדשה 2005 במחיר על הכביש של 110800. האם הפזו שווה את הפרש המחיר והאם הסוזוקי בפני עצמה שווה את המחיר בתודה מראש. רענן
 

wil

New member
למה רק השתיים האלו?

ובכלל, מה הנקודות החשובות לך ברכב? (נוחות, זריזות, הנאה מנהיגה, אמינות?)
 

nirgilad1

New member
הסברים

כנראה שהתבלבלתה עם דגם אחר בנוגע למחיר עכשיו בקשר לאפשרויות אחרות היו גם: קורולה, אימפרזה, סיוויק, אלמרה, ומגאן בקטגוריה שאני מחפש מכונית משפחתית ל4 נוסעים המכוניות שנתונות להלן כולן טובות ואי אפשר לומר מי הכי טובה אז הלכתי עם משפחתי לסיבוב בירושלים בכל הסוכניות בכדי שיתרווחו בפנים ויגידו את חוות דעתם את רנו מגאן והסובארו אימפרזה פסלו ישר על טעמי נוחות חחח. עכשיו הסיויק יותר יקרה בכמה אלפים וזה בשביל מנוע חזק יותר וזה לא מה שאני מחפש במכונית משפחתית. הטויוטה בגלל שער היורו עלתה במחיר בצורה דרסטית ונמצאת באותו מחיר כמו הסיויק וזאת שטות לקנות טויוטה קורולה במחיר של 131 אלף שקל הפזו אהובה על בני משפחתי מאוד אין לי מושג למה .. היא גם יחסית זולה כמו שציינתי מקודם הסוזוקי הרבה פחות אהובה ואפשר לראות בלי בעייה שהיא לא בואתה רמה אך בכל זאת כזה פער מחירים משפיע מאוד על הבחירה לכן .. מה אתם אומרים ?
 

wil

New member
קורולה עולה היום 131K???

וואו, אכן גבוה. מה עם הגרסה הפחות מאובזרת? היא לא נמכרת ב120K? ומה עם מאזדה 3? פוקוס? עדיין לא ציינת מה אתה כן מחפש, אמרת שמנוע חזק לא מעניין אותך, OK, וגם רמזת שבטיחות לא משחקת תפקיד עיקרי (פסלת ת'מגאן), OK, אז מה כן? מרחב פנים? נוחות? לגבי נוחות אני מאמין שחובה נסיעת מבחן במגוון תנאי דרך (עירוני, בינעירוני, כביש סדוק ומשובש) כדי לחוות דעה.
 
למעלה