קניית הליכון - מבקש את עזרתכם מהמבינים

greentea5

New member
קניית הליכון - מבקש את עזרתכם מהמבינים

הבנתי שחשוב שיהיה לו כוח ... יש כוח 4 או 5 או 10 וכו' ככל שהכוח חזק יותר הוא פחות מתקלקל. שיהיה בו מנגנון שמעלה את הרמפה. שיהיה בו בולם זעזועים להגנה על הברכיים והמרפקים.
תצוגת מהירות, מרחק, שיפוע, זמן, שריפת קלוריות, דופק ואחוזי שומן. שיהיה מיוצר במקומות טובים למשל סין זה לא טוב . הבנתי שאנגליה או גרמניה הם מקומות טובים. שיהיה בו אפשרות לשים בקבוק מים - מאוד חשוב. מסילה רחבה. אפשרות לקפל את ההליכון - מאוד חשוב!. החדר שלי קטן ואני רוצה בסיום האימון לקפל את ההליכון לקיר - זה לא מסובך לקפל נכון?
ושיהיו בו עוד דברים טובים. אחריות גם לכמה שנים - אחריות מלאה ולא רק על המנוע. איפה אפשר למצוא דבר כזה? אני מעדיף להזמין מהאינטרנט. בקשר להזמנה והתשלום, האם אפשר בתור התחלה לשלם בתשלומים ובהמשך להביא להם את כל שאר הכסף בבת אחת? האם יש טלפון לשירות לקוחות לאתר שתמליצו עליו? האם אפשר לתאם איתם שההליכון יביאו לי במשלוח עם שליח עד הבית ביום שישי בלבד שזה היום היחידי שפנוי לי?

התקציב: עד 3500 - 4000 ש"ח. מעדיף אפילו בזול יותר אולי 3000 כי אני פשוט צריך גם לקנות אופניים ואת האופניים ייתכן שזה יהיה מאתר יד 2 . את ההליכון חשוב לי שיהיה חדש מאתר אמין. יכול לשלם בחשבון פייפאל - יש אפשרות לשלם עם פייאפל בתשלומים? תודה.
 
למעלה