קניית דירה ראשונה ברעננה

110adi1

New member
קניית דירה ראשונה ברעננה

היי.. אנחנו גרים כיום בשכירות בהרצליה, בגילאי 30 וקצת ומחפשים בית לקנייה בגלל המחירים היקרים בהרצליה החלטנו לפנות לחפש ברעננה בגלל שמקבלים קצת יותר בתמורה למחיר. שנינו עובדים בהייטק ולכן מחפשים משהו באזור הזה של הרצליה פיתוח, תל אביב, כפר סבא (קרוב לעבודה). בתכנון ילדים בקרוב ללא עזרה מההורים שגרים רחוק בדרום. התקציב עדיפות לעד 2 מיליון לבניין שעבר תמ"א עם מעלית, מרפסת, חנייה דירה ישנה או חדשה. בתקציב זה ראינו דירות באלי כהן בשכונת קריית ויצמן. לא הכי אהבנו את השכונה בגלל שהבנייה מאז התמא הכל נהיה מאוד צפוץ ורוב החלונות רואים בניין די צמוד אלייך שחוסם את הנוף והאוויר. בנוסף לא בטוחים לגבי חנייה באזור יש כמה מגרשים גדולים ליד הבתים אבל לפעמים כולם עמוסים בשעות שהגענו. לא בטוחה איך זה בדרך כלל.
אזור אחר שראינו גם בניינים של תמ"א שכונת קריית שרת לדוגמא רחוב גאולה. הבנו שהשכונה נחשבת פחות איכותית מבחינת אוכלוסיה. גם שם בדירות אין חניה צמודה.
חשוב לנו: שבדירה יהיה מעלית, דירה מרווחת יחסית שתתאים למשפחה שתתרחב בקרוב (לפחות מעל 80מ"ר), מרפסת. השכונה עצמה שלא תהיה עמוסה באנשים ומרכזי בילוי, שכונה שקטה עם מקומות חנייה ללא בעיה (אנחנו עם 2 רכבים), אוכלוסיה טובה, רמת חינוך טובה, קרבה לפעוטונים, גני ילדים, בתי ספר חילוניים.
חשוב לנו גם אוכלוסיה לא דתייה/מסורתית באזור כי אנחנו חילוניים לגמרי.
אשמח בבקשה לכל מיידע על השכונות ועצות שתוכלו לעזור :)
 
למעלה