קנייה מרוכזת לשמני ELF

sv4ever

New member
קנייה מרוכזת לשמני ELF

שלום לכולם, בימים האחרונים אני במגע עם בית עסק לקנייה קבוצתית של שמני ELF לאופנועי כביש ואופנועי שטח.
ישנם 3 אופציות כרגע ואלה הן התוצאות.
שמן 10-40 חצי סינטטי ELF עולה בחנות 190 ש"ח. מגיע במיכל של 4 ליטר. מחיר לאחר הנחה 160 ש"ח.
שמן 10-50 סינטטי מלא ELF עולה בחנות 235 ש"ח מגיע במיכל של 4 ליטר. מחיר לאחר הנחה 200 ש"ח.
שמן סינטטי מלא למנועי שתי פעימות. עולה בחנות 85-80 ש"ח מגיע במיכל של ליטר. מחיר לאחר הנחה 65 ש"ח.
יש גם אפשרות לשמן מירוצים סינטטי מלא 10-60 גם כן מגיע במיכל של ליטר. אבל צריך כמות של אנשים שיבקשו את השמן הנ"ל. מחיר כרגע לא ידוע כי אין יודעים כמה אנשים יהיו מעוניינים בכזה שמן.

בית העסק ממוקם בצפון. במידה ויהיו מספיק הזמנות לאזור המרכז העסק מוכן לשלם עבור שליחת רכב מסחרי וחלוקת השמנים ללקוח. כמובן העסק לא ישלח מיכל שמן אחד אלא צריך שבן אדם אחד יקבל כמה מיכלי שמנים עבור חבריו. כלומר, ברור כשמש שגם אם יהיו מספיק הזמנות העסק לא ישלח שליח למסור מיכל אחד אלא כמה חברה יצטרכו לתת כתובת של אדם אחד שהוא יקבל כמה מיכלים בבת אחת עבור חבריו.
לחברה שגרים בדרום ישנה אפשרות למשלוח של כמה מיכלים ביחד במחיר של 45 ש"ח. מקסימום של 4 מיכלים. שליח עד הבית מקסימום עד 3 ימי עסקים.
התשלום יתבצע כמובן במזומן לשליח. ישנה אפשרות לאנשים שמגיעים לצפון לאסוף את השמן במקום.
מה דעתכם.
 

מיצו

New member
יוזמה טובה, השאלה היא האם אנשים ירצו לטרוח

כל כך כשמדובר בסכום הנחה נמוך יחסית בש"חים (בהנחה שאנשים ירכשו רק מיכל אחד לשימוש עצמי ולא יותר). נכון, הנחה של 20% היא בהחלט הנחה יפה, אבל בהתחשב במחירי הדלק, לקנות מיכל במחיר הנחה של 20-25 ש"ח ואז להצטרך לנסוע לביתו של אדם אחר כדי לאסוף את השמן, ואז לחזור חזרה - די אוכל את כל ההנחה.

מה דעתך?
 

sv4ever

New member
הכל תלוי במספר האנשים.

ייתכן ויהיה אפשרי לבקש הנחה נוספת ואולי שינוי בקטע של המשלוח אבל קודם כל צריך כמות של אנשים. אם כמות נכבדה של אנשים מתחייבת לרכישה וכאשר אני אומר נכבדה כמובן שמדובר על יותר מ 10 אזי גם החנות תקבל הנחה נוספת מהיבואן ותוכל להעביר אותה הלאה אל הצרכן. אבל כאמור בשביל לשנות משהו אני צריך לבוא לבעל החנות עם כמות מרשימה של אנשים. בינתיים בעל העסק נתן נקודת פתיחה יפה. אוליי אפשר יהיה לייפות אותה עוד יותר. הכל כאמור במספר המתעניינים.
עם כל הכבוד, בהתחשב במחיר הפתיחה פלוס העובדה שהוא מוכן לשלוח רכב לחלוקה מטעמו פלוס שליח שזוהי הוצאה נוספת כך שאם משכללים את כל זה אז מגיעים למסקנה שהוא בהחלט משתדל למכור. לגבי אנשים שיאספו את השמן מהחברים שלהם, גם ככה אנשים נפגשים לעיתים קרובות עם חברים שלהם לבירה או קפה בבית. אז זה לא ממש תמיד לנסוע במיוחד לאסוף את השמן.
 

iec

New member
בשביל שיהיה שווה מחיר החצי סינטטי

צריך להיות מקסימום 120 ש"ח...והסינטטי מקסימום 150 ש"ח...אחרת אף אחד לא יקנה...
מאיפה שאני קונה המחירים טובים יותר בלי קבוצתית. זה אומנם לא ELF אבל אני בטוח שהשמן לא נופל ממנו מבחינת האיכות ואולי עולה עליו מאחר ומדובר בחברה מפורסמת מאוד.

בהצלחה בכל אופן.
 

sv4ever

New member
מצטער אבל לא יקרה בחיים

קודם כל עם כל הכבוד ויש כבוד אני מאמין ששמן ELF עומד בכבוד מבחינת איכות לא פחות מסילקוליין ומוטול. אף אחד מהשניים האחרונים לא ימכור לך מיכל של 4 ליטר באותם מחירים כמו ELF. שמן 10-50 סינטטי מלא ב 200 שח ומטה? תשכח לראות כזה דבר אצל מוטול או סילקוליין פלוס משלוח חינם עד הבית. לפי מה שאתה אומר, על מנת שזה יהיה שווה לצרכן המחיר צריך להיות 70 שח הנחה לחצי סינטטי ו80 ש"ח פחות לסינטטי. ועוד אתה מצפה לקבל משלוח חינם עד הבית? אתה מבקש מצב אבסורדי בו הלקוח מרוויח יותר מאשר בעל העסק.
בכל מקרה בגדול, אפשר לבקש עוד כמה שקלים הנחה פה ושם אבל צריכה להיות כמות של אנשים. למרבה הצער אני לא רואה כאן התלהבות יתרה. חשבתי שאנשים יותר יתלהבו כי אני באתי לבית העסק ואמרתי לו שיהיו הרבה שירצו. בינתיים אף אחד לא רוצה. מעניין.
 

iec

New member
א.לא כתבתי שהמחירים שציינתי יכללו משלוח

עד הבית...אמרתי שכדי שיהיה שווה להניע ולשרוף דלק כדי לקחת את הגלון המחיר צריך להיות נמוך משמעותית.

ב.בתגובה שלי לא התכוונתי לסילקוליין או מוטול. אני אישית לא אהבתי את מוטול,סילקוליין לא ניסיתי. התכוונתי לוולווליין ולאג'יפ.

ג.אם אף אחד לא רוצה כנראה ש"התאוריה" שלי צודקת.

ד. כל הכבוד על הניסיון...גם אני ניסיתי פה בעבר הלא רחוק להרים מכירה קבוצתית על מכשיר עזר לשימוןהשרשרת במחיר בדיחה...ובקושי רצו... כאן בארץ עושים הרבה חישובים כלכליים לפני שמוציאים את הארנק המאובק
 

sv4ever

New member
הכל בחברות כמובן

אז זהו, אמרתי ששליח יביא את השמן עד הבית אבל זה צריך להיות מינימום יותר ממיכל אחד. אז גם מקבלים עד 30 ש"ח (ואולי יותר אם תהיה כמות של אנשים) הנחה על כל מיכל וגם מקבלים משלוח חינם עד הבית. מבחינת העסק מדובר במינימום 70-80 שקלים שהוא מוכן לוותר עליהם ולבוא לקראתנו במידה וקונים ממנו כמות.
 

מיצו

New member
כפי שכתבתי מעלה, יוזמה טובה, אבל...

כפי שאתה רואה כמות המתעניינים נמוכה עד שואפת לאפס, ולא בגלל שאף אחד פה לא משתמש בשמן. כולנו כן. אלא כמות המטפלים באופן עצמי נמוכה מאוד, יחסית, וכן אנשים יעדיפו לקנות את השמן כשהם צריכים אותו (אם בכלל, שכן לרוב מי שמטפל במוסך ממילא יקנה את השמן מהמוסך כחלק מהטיפול) ולא לאגור סטוקים בבית ועוד עבור הנחה שהיא אמנם נאה באחוזים, אבל בשקלים זה פחות ממה שיעלה הדלק לנסוע ולהביא את זה.
 

Pumi

New member
ובכלל, כמה כבר אנשים צריכים שמן בכמויות?

חוץ מרוכבי KTM ועוד כמה יצורים בפורום, רוב הרוכבים היפניים לא צריכים להוסיף כמעט בכלל שמן בין טיפול לטיפול, חוץ מאלו שעושים טיפולים לבד.
 

מיצו

New member
בדיוק.

מילא, אדם שמטפל לבד, או אדם שיודע שתיכף יהיה לו טיפול, אז הוא יקנה את השמן, יאחסן בבית, ואז יקח אותו למוסך. אבל כמה כאלה יש, בכמה שמן הם משתמשים, ואם כבר אז למה שיעשו את זה מראש עבור חיסכון של 20-30 ואפילו 40 ש"ח כשרק הדלק ללכת ולהביא את זה עולה להם יותר...

אבל זה לא שזו לא יוזמה טובה. זו רק הבעיה שאין מספיק מתעניינים ולכן מן הסתם ההנחה תהיה מצומצמת.
 

sv4ever

New member
כנראה שלא הרבה מטפלים לבד.

מוזר, חשבתי שיהיו כאן הרבה אנשים שמטפלים בכלים שלהם לבד או לפחות עושים את הדברים הבסיסיים כמו להחליף שמן לבד. כנראה שאכן התופעה של טיפול הכלי לבד נפוצה יותר באופנועי שטח מאשר כביש משום מה.
טוב, אז בלית ברירה נרד מהרעיון של כל זה. לא מבין מה הקטע של אנשים אם מקבלים מיכל שמן בהנחה של 40 ש"ח וכל מה שצריך לעשות זה להתארגן משהו כמו 3 חברה בכדי שאחד מהם יקבל את החבילה עבור כולם. או אולי 50 שח הנחה על כל מיכל במידה וקונים 4 מיכלים במכה ומשלמים כל אחד 12 שח משלוח ומקבלים את זה עד הבית.
אבל לא יעזור, אנשים לא מתעניינים בכלל אז אני ארד מכל הסיפור.
כאמור חשבתי שתהיה יותר התלהבות, סתם עשיתי לעצמי פאדיחות בבית העסק שאמרתי לו שאנשים יתלהבו מאיזה דיל.
 
יש הרבה שעושים מעבר לשמן לבד בבית או על

המדרכה ,אבל הם פשוט לא כאן בפורום ,או שהם קופצים לכאן מידי פעם מרפרפים והחוצה ,אלו המחליפים ומטפלים ןמתקנים לבד כבר מצוידים בספקים שלהם מזה שנים ,הפורום כאן אינו מזגם מיצג בעיקר בתקופה האחרונה שרבים פרשו בשל ויכוחים מכוערים וירידה חדה ברמת הפורום .
אני אישית מאוד התאכזבתי לראות את העליבות בנסיעה לבנטל ,זה אומר דרשני .
 

gray

New member
אחלה דיל, אבל לא יוצא דופן

זה די קרוב למחיר שאני משלם בד"כ.
זה שמן יעודי לאופנועים?
 
תתפלא ,אתה כפי הכתוב מנותק מציבור הרוכבים

יש הרבה מאוד רוכבים שעושים טיפולים לבד כולל העבודה וצורכים שמן ,יש המקצרים בין ההחלפות לשמירה על מנוע נקי ,אני מכיר עשרות כאלו רק מהצד שלי .
ככל הרוכבים הללו כבר יודעים איזה שמן טוב להם ומשיגים את השמן ממקורות שלהם שזולים בהרבה מהמוצע כאן .
 

מיצו

New member
אני אענה לך רק בשביל הפרוטוקול

לא אמרתי שאין כאלה. יש. אבל כאן אין הרבה ואני בהחלט מסכים עם מה שכתבת בהודעה הקודמת שלך.

שנית, אלה שכן מטפלים משיגים, כנראה, את השמן מהמקורות שלהם, ובמחיר שמתאים להם. מדהים אבל גם פה אני מסכים עם מה שכתבת קודם.

הבעיה היא המסקנה שלך כאילו אני מנותק. אם אני בעצמי כתבתי את זה פה, אז איך זה שאתה בא, כותב פחות או יותר אותו דבר, אבל מאשים אותי בחוסר ידיעה? זו בדיוק ההתנהגות הטרולית האופיינית. למה זה היה טוב? רק כדי לעצבן?

לעניין הרכיבה לבנטל אתה לא צריך ללכת עד לשם. הרבה מיזמים שאנשים מנסים להרים בתחום לא מצליחים יותר מדי, או מצליחים בקטן למרות כמות הרוכבים, ועוד לא דיברתי על ההפגנות וכו׳. הציבור שלנו הוא ציבור שב- 80% ממנו הוא לא אכפתי ואדיש למטרותיו ולטובתו האישית, הוא אינו מסתכל על רכיבה על אופנוע כדרך חיים או פילוסופיה או אפילו לא אהבה, אלא ככלי תחבורה להגיע מנקודה לנקודה. בנוסף, מבין אותם 100,000 ומשהו בעלי דו-גלגלי, חלק נכבד כלל לא מודע למדיה הזו, לא קורא ולא כותב פה וברשתות חברתיות, ולכן גם בלתי נגיש.

הרכיבה לבנטל לא מוכיחה כלום. מדובר בטיול לילי, זה הכל, וביחס לטיולים אחרים הוא דווקא הצליח לא רע. מה זה בכלל מוכיח לשיטתך?

לסיום ומכיוון שכבר עניתי לך, אני מזכיר לך, אפילו שאתה טרול, שגם טרולים צריכים לשמור על כללי הפורום.

חג שמח.
 

gray

New member
זוכר כמה היו ברכיבה הראשונה למצדה?

בשנה שפנגן נפל בערב הרכיבה?
 

מיצו

New member
אני לא השתתפתי ברכיבה הראשונה

אבל לפי מיטב ידיעתי, מעט.
 

avi elbaz

New member
הכל עניין של תזמון, הייתי קונה אם הייתי קרוב

לטיפול אבל יש לי עוד 4000 ק"מ עד לטיפול הבא. השמן 10-50 שאתה מציע זול באמת לעומת מה שאני יכול להשיג אבל כל ההתעסקות עם השליחות די מוריד את החשק.

אני מטפל לבד וזה ה SV שלי.
 
למעלה