קנייה בזול מזירה א', מכירה ביוקר בזירה ב'

קנייה בזול מזירה א', מכירה ביוקר בזירה ב'

שלום חברים, אני מעוניין לקנות מוצר בעל היצע רחב, נניח מארה"ב, ולמכור אותו לשוק יקר יחסית בעל ביקוש גדול לאותו מוצר, לצורך העניין צרפת. כמובן לתאם איכשהו עם ה"ספק" שישלח את זה ישירות לקונה שלי. האם זה חוקי מבחינת איביי? על איזה פרטים חשוב לתת את הדעת מול ה"ספק" כשמבצעים מכירה מהסוג הזה? מה לוודא מעבר לדברים הרגילים (פידבקים, אמינות, מלאי וכו')? אפשרי לוגיסטית, בכלל? איך אפשר לתאם כזה דבר בצורה נכונה? תודה. סחבק.
 

דבורי

New member
זה ודאי חוקי

כפי שאמרת, כדאי לחפש מוכר אמין, עם פידבקים חיוביים ומלאי. צריך לתאם איתו מראש ולודא שהוא מוכן לשלוח לכתובות שאינן כתובת הפייפל שלך.
 

TALB23

New member
תעשה חיפוש בגוגל על eBay Arbitrage

שלום לא הייתי סומך על מוכר שישמור לך את המוצר וישלח לקונה שלך. עדיף לקנות ולהחזיק במוצר ואז למכור אותו ביוקר ולהיות יותר בשליטה על השילוח. אבל תעשה מה שמתאים לך. הרבה מאוד אנשים עושים מהשיטה הזו כסף. קונים באמאזון ומוכרים באיביי ולהפך. (למשל קונים באמאזון ספרים וסרטים ומוכרים באיביי) אירופה זה שוק מצוין בשביל לעשות רווח בשיטה הזו. שיהיה בהצלחה טל
 
מסכים- מצד שני המכס מייקר את כל העסק

ניקח לדוגמה את האייפון המפורסם- רק להכניס אותו לארץ ולשלוח אותו לקונה שלי יעלה כמעט כמו המוצר עצמו. מה שכן יש לי חשש מכל מיני "תוספות" של הספק שיעמידו אותי באור מעט מגוחך. כפי שציינת-מכירה באמאזון. יכול להיות שזה רק אני, אבל אם אני אקנה ממוכר באיביי ואקבל הביתה חבילה עם הלוגו של אמאזון, אני ארגיש מאוד מטומטם וכנראה אשאיר פידבק ניטרלי. אבל שוב, יכול להיות שזה רק אני.... אני צריך לסכם את זה מראש עם המוכר השאלה אם זה לא "חוצפני" מדי לבקש שלא יוסיף דבר מעבר למוצר עצמו? לא יודע מה הנוהג המקובל. מה דעתכם חברים?
 

ozitex

New member
אלוהים ישמור מלקוחות כאלה

אתה קנית ממישהו. הסכמת לשלם את המחיר שלו. לא בדקת אופציות אחרות. קיבלת את המוצר בזמן, בדיוק את מה שהזמנת. המוכר דאג לכל, ושלח לך את המוצר שהזמנת בדרכו שלו. רק היה לוגו של אמזון ולא של איזה מוכר פרטי שמעולם לא פגשת. אתה משאיר פידבק נייטרלי??????????????????????????????????? נפלת על הראש או מה? אה כן, שאלת משהו, רק בקש ממנו שלא ישלח לך את זה בתוך קופסא של אמזון שבמקרה יש לו בבית..
 
חחח כמובן שלא- זו הייתה דוגמה

באיביי פיתחתי גישה לא להשאיר שום פידבק שלילי או ניטרלי. אין לזה שום ערך. יש לך בעייה עם המוכר- שלח לו מייל ותנסה לפתור אותה בדרך מקובלת. לא הלך? פתח דיספיוט. אבל אל תעשה משהו שאתה לא רוצה שיעשו לך...
 

offir999

New member
שאתה שולח חבילה דרך אמזון

יש אפשרות לשלוח את זה בתור מתנה ואז הם לא שולחים שום פרטים
 
אתן תרחיש אפשרי ומבקש לשמוע מה הייתם עושים

פרסמתי ליסטינג. מכרתי. קיבלתי כסף מהקונה. עכשיו צריך ללכת לשיפר (נניח שיפר אמריקאי באיביי עצמה), לקנות את המוצר ולבקש ממנו שישלח לקונה שלי. איפשהו בדרך התגלתה בעייה- פתאום השיפר לא יכול לשלוח (אז לא שילמתי לו), שילמתי לו אבל הוא החזיר לי את הכסף בכל מיני טענות (לא יכול לשלוח, נגמר מלאי, סיפורים מפה עד לונדון. לא יכול). לצורך העניין מדובר בשיפר עם 100% פידבק, שמכוח עליון לא יכול לטפל במכירה שלי. החזיר את הכסף ונהג (עד כמה שאפשר) ב-100% הגינות מולי. מה אני עושה עם הקונה? אני כבר רואה את הפידבק השלילי מגיע מהאופק. למצוא ספק אחר? להסביר לו את המצב ולקוות שיבין איכשהו? לא יודע, לכם יש יותר ניסיון ממני והייתי מעדיף לשמוע מכם מה הדבר הכי "נכון" או הכי פחות מסוכן לעשות במצב כזה. תודה!
 

TALB23

New member
אני הייתי מעדיף לקנות את המוצר קודם ולקבל ...

אתה בעצם עושה דרופשיפ. יש הרבה דרופשיפרים ולא באיביי. אתה יכול לקנות מוצרים מתחת ל - 50$ שאין עליהם מכס ואז לא לשלם מע"מ ולא מכס, ואז למכור אותם לאירופה. לא הייתי משאיר את למוכר את השילוח בגלל כמה סיבות: בטוח שהוא ישאיר איזה סימן מי הוא - ואז בפעם הבאה לא יקנו ממך אלא מימנו (אם לא יבקשו החזר על ההפרש) השליטה בשילוח ובזמן השילוח צריכה להיות בידיים שלך ובדואר בלבד. יש עוד סיבות אבל זה מספיק בינתיים... בהצלחה
 
יקירי כבר הבנתי זאת מההודעה הקודמת שלך,

זה ישמע אולי טיפה מזלזל אבל זה רק בגלל שבאינטרנט אי אפשר להביע נימת קול- אני מעדיף לחסוך מעצמי התעסקות על מוצרים שעלותם קטנה מ-50 דולר, בגלל הרווחים ה(יחסית) נמוכים אל מול כל ההשקעה שלי (זמן לקבל את המוצרים, שילוח, מכס אם צריך וכו'). זה לא אומר שאני רוצה להסתכן- אני פשוט רוצה לראות שאני סגור מכל הקצוות. זה עובד בכל העולם, אם אעשה זאת נכון זה יעבוד גם אצלי.
 

TALB23

New member
אם יצליחו לזהות ממי קיבלו את המוצר.אני הייתי

מצליח למצוא לפי הדואר. אבל שיהיה בהצלחה. לפי התשובה שלך אתה יודע יותר טוב מכולם. לא סתם שלחתי לך את החיפוש בגוגל - אני מכיר את התחום הזה באיביי כבר 3 שנים לפחות ובכל זאת לא נכנסתי לזה. אשמח אם תשתף אותנו בהצלחת הפרויקט. ובאמת בהצלחה
 
אם הייתי יודע יותר טוב מכולם לא הייתי בא

להתייעץ אתכם. קנית ממני מוצר. קיבלת אותו במחיר טוב. תלך עכשיו לעשות מחקר בדואר ולראות מאיפה החבילה נשלחה? אז היא נשלחה מארצות הברית. אז? אני לא מבין מה לא בסדר פה, ואני אשמח אם תוכל להסביר. מעבר לכך, אין על כך שום ויכוח שאין דבר יותר בטוח מלהחזיק קונטיינר אצלי בבית עם כל הסחורה ולעשות שילוח על כל מכירה. אבל מכיוון שזה מכפיל את העלויות והופך את כל העסק ללא משתלם בעליל (ולא, מוצרים פחות מ-50$ זה עדיין לא פיתרון- מעבר לרווחים הקטנים גם להזמין כמות מאותו מוצר זה סיפור בפני עצמו ולהזמין אחד אחד ולשלוח אין בזה שום היגיון= זמן זמן זמן...=כסף) ולכן אני כמו רבים אחרים פונה לדרופ שיפינג. בגלל הסיכון המסוים שיש בדבר מול החזקת קונטיינר זמין אני רוצה להתייעץ אתכם ולשמוע לדעתכם, כדי לנסות להיות מכוסה במקסימום האפשרי. תודה בכל אופן
הכל ברוח טובה!
 
אגב- בכוונה ציינתי את איביי ולא "עלי באבא"

או אתרים כאלה. בעיקר בגלל מערכת הפידבקים- כמובן אחרי בדיקה מדוקדקת שלהם ותקשורת מסודרת עם המוכר על כל האספקטים של מכירה כזו, על פניו אני לא מאמין שמוכר באיביי יעשה בעייה מכוונת עם המשלוח ויסתכן בפידבק שלילי...אני טועה?
 

ozitex

New member
מקרה נפוץ

כשעובדים בשיטת הדרופ שיפינג . אז,איך בכל זאת ניתן לצאת מזה? כמה דרכים: 1.לערוך חיפוש אינטנסיבי סרחבי האינטרנט ולמצוא מוצר דומה אצל מישהו אחר ושם לרכוש ולבצע משלוח סיבובי ללקוח. כאן עלוהל לצוץ בעייה של מחיר העלול להותיר אותך ללא רווח אבל לדעתי עדיף לעשות את זה כך גם ללא רווח מאשר לעשות את האפשרות האחרת. 2.להתנצל בפני הקונה ולהודיע לו כי מסיבות שאינן תלויות בך, אינך יכול לממש את העיסקה.אתה יכול להיות יצירתי באשר לסיבות לאי יכולתך לספק אצת המוצר... במסגרת זו יש להציע לו לא רק החזר אלא אף בונוס בצורת הנחה על מוצר אחר , דומה או מקביל או וואטאבר. יש להתנסח באופן כזה שיותיר את הקונה חסר נעימות להשאיר לך שלילי.
 
למעלה