קניה באתר Dell ארה"ב

עידו123456

New member
קניה באתר Dell ארה"ב

אני מנסה כבר כמה ימים לקנות לפטופ דרך האתר, ללא הצלחה. היום התברר לי שהסיבה שלא הצלחתי לבצע את הקניה היא בגלל שניסיתי לשלוח דרך mustop לארץ. ההזמנה נפלה מהמערכת בגלל שלטענת דל, זה לא חוקי לשלוח את המחשב דרך חברה צד שלישי. האם מישהו הצליח לקנות בזמן האחרון מחשב בדל דרך mustop? תודה.
 

ypm

New member
עד היום העלימו כין והיום העלימו את mustop ?

 

kitt

New member
אם אני זוכר נכון DELL לא שולחים לתיבת דואר

אלא רק לכתובת אמיתית.
 

עידו123456

New member
זאת כתובת אמיתית

של חברה שאוספת את המוצר (יש בנאדם שמקבל את המוצר מהשליח של DELL). יש להם בעיה אם חוקי ייצוא שלא מאפשרים להם לשלוח מחשבים למחוץ לארה"ב בלי היתר.
 

kitt

New member
אני יודע מה זה MUSTOP ומשתמש גם בהם וגם

במתחרים שלהם, ויש הרבה חברות שמבחינתן זה נחשב כPOB ולא שולחים אליהם.
 

YosMan1

New member
אני הזמנתי מדל ארה"ב דרך מסטופ וזה עבד

אתה רק צריך לעבור את מחסום היצוא. אני הודעתי מראש שאני מתכוון ליצא את המחשב מה שגרם לי לעבור 3 מחלקות שונות ו 10 טלפונים עד שקבלתי את אישור היצוא. אחר כך זה עבד חלק. אין שום בעיה בכתובת של מסטופ. זו לא תיבת דואר.
 

עידו123456

New member
אז ככה:

הצהרתי שאני מייצא, מה שכנראה גרם לכך שההזמנה שלי נפסלה, כשדיברתי איתם בטלפון, הם אמרו שהם לא מסוגלים לשלוח למאסטופ מבחינה חוקית. ניסיתי אחרי זה לא להצהיר שאני אייצא את המחשב וגם נפסלה לי ההזמנה. אני רואה כמה אפשרויות: א) הכתובת של מאסטופ באיזשהי רשימה שחורה. ב) אני באזשהי "רשימה שחורה" בגלל שהם מקשרים את השם שלי להצהרה קודמת שלי שאני אייצא את המחשב, ולכן אני צריך גם לעבור 3 מחלקות שונות בשביל לאשר את הקנייה ג) הכרטיס אשראי שלי בעייתי להם (מאסטרקרט בינלאומי של בנק ישראלי) ד) יש בכלל בעיה אחרת שאני לא מודע אליה. בכל מקרה, אני מתחיל להתייאש. אני כנראה אצטרך להתפשר על מפרט פחות טוב במחיר יותר יקר בארץ. אתה יכול לפרט קצת יותר על התהליך שאתה עברת, אולי זה יזרז לי תהליכים... תודה :)
 

yaelgro

New member
לגבי ג'

היו אמורים לתת לך מספר טלפון להתקשר ולאשר את כרטיס האשראי שלך. דרך אגב, אני ממליצה לקרוא את המאמר שכתבתי על קניית מחשב מאתר דל. הכל שם רלוונטי לגביך חוץ מעניין מאסטופ. אני מאמינה שאם תעבוד מול נציג ספציפי ויהיה לך מי שיתן תא התשובות, יהיה לך יותר קל.
 

YosMan1

New member
התהליך לא כל כך פשוט וצריך סבלנות אבל אפשרי

שלב ראשון הם צריכים לאשר את כרטיס האשראי. אתה צריך להתקשר לחברת האשראי אחרי ההזמנה שיאשרו את ההזמנה מחו"ל אפילו שאין התאמת כתובת. אחר כך להתקשר למחלקת אשראי ב דל כדי שיאשרו את ההזמנה. אחר כך מתחילה סגת היצוא. לא חייבים להגיד להם ואני קצת הצטערתי שאמרתי אבל אחרי 5 טלפונים למחלקת יצוא גם זה הסתדר.
 

עידו123456

New member
תודה.

ותודה גם ליעל :) נראה, ננסה את התהליך הארוך.
אני רק מקווה שאם אני אצליח, אני לא אפול עם מאסטופ... זה כבר ישבור אותי לגמרי :)
 

yaelgro

New member
לאור שערו של הדולר

ממליצה לך לבדוק טוב טוב אם משתלם לך לקנות בארה"ב. אל תשכח להוסיך למחיר 15.5% מע"מ.
 

rim1

New member
אם תשתמש גם בשירותי התשלום של mustop

dell לא יידעו שאתה מישראל ושאלת הייצוא בכלל לא תעלה. השירות נקרא payhelp הם משלמים ל-dell וגובים ממך באמצעות כרטיס האשראי שנמצא אצלם במילא בשביל ההובלה.
 
למעלה