קנונדל מול ספשלייזד, מה עדיף ?

roniti987

New member
קנונדל מול ספשלייזד, מה עדיף ?

קנונדל CAAD 8 או ספשלייזד ALLEZ COMP ומה היתרון של כל אחד מול השני ??? האם יש עדיפות משמעותית של ספשלייזד TARMAK או הPRO על הנ"ל ?
 

eyraz

New member
קנונדייל מול ספשיילייזד

שאתה משווה את הקאד 8 מול הקומפ אתה משווה שתי שלדות אלומיניום. לדעתי פה יש יתרון לקנונדייל עם שלדה שנרכבה בסבב המקצועני. שאתה משווה את הקאד 8 מול הטארמאק זה כבר סיפור אחר. הטארמאק זו שלדת קרבון רפליקה לשלדה עליה רכבו העונה גרולשטיינר (לא בדיוק כי הם רכבו על הגרסה של 2006 אני חושב). ההשוואה פה היא עניין של טעם... מה אתה מעדיף. אני אישית מעדיף קרבון אם אני כבר משקיע סכומים כאלה. עוד נקודה למחשבה: אני לא יודע איך הקאד8 מגיעות (שלדה או אופניים קומפלט) אבל הטארמק מגיעות רק כשלדה (8500 ש"ח לשלדה בלבד). תעשה חישוב כמה יעלה לך להרכיב טארמק ותראה שאתה נפרד מסכום סביב 20 אלף. שאלה כמה עולה הקנונדייל ואיך הם מאובזרים. בהצלחה, בכל מקרה כך או כך שני הזוגות מעולים.
 

@David

New member
יש עוד נקודה חשובה שלא צויינה לפני

דגמי הספשלייזד הם סלופינג (צינור עליון אלכסוני, או אולי זה קומפקט?) והקנונדייל הם בגאומטריה קלאסית (צינור עליון ישר).
 

ilan ulman

New member
על גירסת 2006 הSL רכבו רק מובלי

הקבוצה קרי= לוי ליפהיימר וג'ורג' טאושטינג... מלבדם רכבו כל השאר על הטרמאק S-WORKS ... לגבי ההשוואה אני לא אענה לך כי אני לא אובייטיבי לחלוטין...
 

spinner5

New member
CANNONDALE...

עדיף באלומיניום, שלדה עדיפה, אין ספק, קלה יותר כמדומני. בכל מקרה אתה מדבר על סכומים שמתחילים מ בערך 6500, ייתכן שיש כבר בשוק היום עסקאות אולי טובות יותר, שווה לעשות סבב בין המוכרים כאן: TREK CANNONDALE ארז בברזל ת"א.
 

דיסנדר

New member
קנונדייל

בתור רוכב אגרסיבי ומסיבי אני מרוצה מקאד 8 מכיר גם רוכבים שמרוצים מהטארמאק תראה למה אתה מתחבר - זה מה שקובע!
 
למעלה