קמפיין לרכבת ישראל- צריכה את עזרתכם

מצב
הנושא נעול.

shelly43

New member
קמפיין לרכבת ישראל- צריכה את עזרתכם

קמפיין לרכבת ישראל- צריכה את עזרתכם
שלום לכולם שמי שלי ואני צריכה להכין קמפיין לרכבת ישראל. אשמח אם תוכלו לעזור ולענות על השאלות הבאות: בני כמה אתם, מאיפה בארץ, מה עושים , נוסעים הרבה ברכבת, מה אתם אוהבים בה, מה אתם לא אוהבים בה המון תודה
 

raminec

New member
יותר פרטים בבקשה

קמפיין לרכבת ישראל- צריכה את עזרתכם
שלום לכולם שמי שלי ואני צריכה להכין קמפיין לרכבת ישראל. אשמח אם תוכלו לעזור ולענות על השאלות הבאות: בני כמה אתם, מאיפה בארץ, מה עושים , נוסעים הרבה ברכבת, מה אתם אוהבים בה, מה אתם לא אוהבים בה המון תודה
יותר פרטים בבקשה
אם את פונה אלינו בבקשת פרטים, לפחות תזהי את עצמך. מה תפקידך? במסגרת מה נעשה הקמפיין? האם את עובדת עבור חברה קבלנית של רכבת ישראל????
 

urilei

New member
גם אני הייתי שמח לשמוע יותר פרטים..

קמפיין לרכבת ישראל- צריכה את עזרתכם
שלום לכולם שמי שלי ואני צריכה להכין קמפיין לרכבת ישראל. אשמח אם תוכלו לעזור ולענות על השאלות הבאות: בני כמה אתם, מאיפה בארץ, מה עושים , נוסעים הרבה ברכבת, מה אתם אוהבים בה, מה אתם לא אוהבים בה המון תודה
גם אני הייתי שמח לשמוע יותר פרטים..
אני לא דורש את שמך המלא, אבל בכל זאת היינו רוצים לדעת מי שלח אותך ולאיזו מטרה ובכל זאת מה אני אוהב ברכבת ישראל? שהיא היום האלטרנטיבה המעשית היחידה לפקקים, ושנוחות הנסיעה הרבה יותר טובה משל אוטובוס (גם אם אין מקום ישיבה, נוח הרבה יותר לעמוד ברכבת ולא באוטובוס...) מה אני שונא ברכבת ישראל? - חוסר הקפדה על זמנים. נוסע ממוצע צריך להיתקל באיחורים אולי פעם בחודש, בוודאי שלא יותר. מצב שבו כל יום הרכבת מגיעה ליעדה 6-10 דקות מאוחר יותר ממה שצריך אינו תקין. תקלות קורות, אין מה לעשות, אבל לא יתכנו איחורים על בסיס קבוע. המסקנה אגב איננה שיש להעלות קמפיין על כך שרכבת ישראל מדייקת בזמנים, אלא לדאוג שהיא אכן תהיה כזו, ורק אז להעלות את הקמפיין. - תחנות מרוחקות ממרכזי הערים, וחוסר מוחלט בשיתוף פעולה עם חברות האוטובוסים בנושא. ולא רק בנושא לוחות זמנים, אלא גם כרטיסים משותפים, ולאו דווקא חודשיים. - מחירים גבוהים מאוד בחלק מהקווים, בשילוב עם סעיף קודם - חוסר כדאיות זועק לשמיים - פיצוי לנוסע מגיע רק אחרי 30 דקות איחור, וגם זה כרוך בהליך מייגע שרוב הנוסעים מעדיפים לוותר עליו. לדעתי מגיע לנוסעים פיצוי (גם אם לא מלוא מחיר הנסיעה) כבר החל מ-10 דקות איחור (וגדל כגודל האיחור). וכן הפעלת מנגנון פיצוי אוטומטי ונגיש יותר. זהו, קמפיין אגב הוא לא הדרך לתקן אף אחת מהבעיות האלה, כך שאם את צריכה להכין קמפיין אז בטח לא עזרתי הרבה...
 

FDA

New member
זה קמפיין או סקר?

גם אני הייתי שמח לשמוע יותר פרטים..
אני לא דורש את שמך המלא, אבל בכל זאת היינו רוצים לדעת מי שלח אותך ולאיזו מטרה ובכל זאת מה אני אוהב ברכבת ישראל? שהיא היום האלטרנטיבה המעשית היחידה לפקקים, ושנוחות הנסיעה הרבה יותר טובה משל אוטובוס (גם אם אין מקום ישיבה, נוח הרבה יותר לעמוד ברכבת ולא באוטובוס...) מה אני שונא ברכבת ישראל? - חוסר הקפדה על זמנים. נוסע ממוצע צריך להיתקל באיחורים אולי פעם בחודש, בוודאי שלא יותר. מצב שבו כל יום הרכבת מגיעה ליעדה 6-10 דקות מאוחר יותר ממה שצריך אינו תקין. תקלות קורות, אין מה לעשות, אבל לא יתכנו איחורים על בסיס קבוע. המסקנה אגב איננה שיש להעלות קמפיין על כך שרכבת ישראל מדייקת בזמנים, אלא לדאוג שהיא אכן תהיה כזו, ורק אז להעלות את הקמפיין. - תחנות מרוחקות ממרכזי הערים, וחוסר מוחלט בשיתוף פעולה עם חברות האוטובוסים בנושא. ולא רק בנושא לוחות זמנים, אלא גם כרטיסים משותפים, ולאו דווקא חודשיים. - מחירים גבוהים מאוד בחלק מהקווים, בשילוב עם סעיף קודם - חוסר כדאיות זועק לשמיים - פיצוי לנוסע מגיע רק אחרי 30 דקות איחור, וגם זה כרוך בהליך מייגע שרוב הנוסעים מעדיפים לוותר עליו. לדעתי מגיע לנוסעים פיצוי (גם אם לא מלוא מחיר הנסיעה) כבר החל מ-10 דקות איחור (וגדל כגודל האיחור). וכן הפעלת מנגנון פיצוי אוטומטי ונגיש יותר. זהו, קמפיין אגב הוא לא הדרך לתקן אף אחת מהבעיות האלה, כך שאם את צריכה להכין קמפיין אז בטח לא עזרתי הרבה...
זה קמפיין או סקר?
 

shelly43

New member
אני מצטערת אם לא הסברתי את עצמי

זה קמפיין או סקר?
אני מצטערת אם לא הסברתי את עצמי
מדובר בקמפיין שאני מכינה עם עוד חברוה של תלמידים אף קבלן לא שלח אותי, זה מסגרת לימודית כדי לאסוף חומר רקע אני מחפשת פרטים כדי להכיר את הקהל שנוסע ברכבת זה הכל! תודה
 

urilei

New member
הבנתי...

אני מצטערת אם לא הסברתי את עצמי
מדובר בקמפיין שאני מכינה עם עוד חברוה של תלמידים אף קבלן לא שלח אותי, זה מסגרת לימודית כדי לאסוף חומר רקע אני מחפשת פרטים כדי להכיר את הקהל שנוסע ברכבת זה הכל! תודה
הבנתי...
לדעתי שתי הנקודות העיקרית שאפשר היום לפרסם על רכבת בלי לשקר - להתמקד בנושא עקיפת הפקקים - להתמקד בנושא נוחות הנסיעה שהיא באופן כללי משופרת בוודאי לעומת אוטובוס ואפשר לומר שגם בהשוואה לרכב פרטי, גם אם לא נוהגים יש עוד נקודות משניות יותר שאפשר להתמקד בהן, שיעניינו קהלים מצומצמים יותר - שמירה על איכות הסביבה - בטיחות גבוהה הרבה יותר משל תחבורה כבישית
 

FDA

New member
תשובה

קמפיין לרכבת ישראל- צריכה את עזרתכם
שלום לכולם שמי שלי ואני צריכה להכין קמפיין לרכבת ישראל. אשמח אם תוכלו לעזור ולענות על השאלות הבאות: בני כמה אתם, מאיפה בארץ, מה עושים , נוסעים הרבה ברכבת, מה אתם אוהבים בה, מה אתם לא אוהבים בה המון תודה
תשובה
אני נוסע כל יום מאשדוד ברכבת. אוהב -נוח יותר מאוטובוס,בלי פקקים לא אוהב-שאין תח"צ טובה לתחנה ,
 

FDA

New member
למי השאלה?

ואיך העמידה בזמנים?
למי השאלה?
אני לא יודע את מי את מי אתה שואל, אצלי הזמנים בסדר -איחורים של חמש דקות -כבר קבוע.ויותר מזה-לא היה הרבה- אני בסך הכל נוסע אשדוד רחובות לא איזה קו רציני,ת"א-חיפה,ת"א-ב"ש. לפעמים איחור זה טוב{תלוי למי,ומתי}פעם באתי מבית שמש לאשדוד{נסיעה רק לאוהבי רכבת} והייתי צריך להחליף רכבת בלוד ואמורים להמתין 45 דקות בערך,וכיון שרכבת קודמת איחרה יכלתה לנסוע בה. {ברור שאלה שנסעו איתה מת"א לא אהבו א"ז.
 

mucool2

New member
להמתין 45 דקות לרכבת לאשדוד?

למי השאלה?
אני לא יודע את מי את מי אתה שואל, אצלי הזמנים בסדר -איחורים של חמש דקות -כבר קבוע.ויותר מזה-לא היה הרבה- אני בסך הכל נוסע אשדוד רחובות לא איזה קו רציני,ת"א-חיפה,ת"א-ב"ש. לפעמים איחור זה טוב{תלוי למי,ומתי}פעם באתי מבית שמש לאשדוד{נסיעה רק לאוהבי רכבת} והייתי צריך להחליף רכבת בלוד ואמורים להמתין 45 דקות בערך,וכיון שרכבת קודמת איחרה יכלתה לנסוע בה. {ברור שאלה שנסעו איתה מת"א לא אהבו א"ז.
להמתין 45 דקות לרכבת לאשדוד?
רכבת כזאת יוצאת פעמיים בשעה, כך שזה נשמע לי בלתי אפשרי. אני נסעתי מספר פעמים מירושלים לרחובות (החלפה דומה) ובכל המקרים הספקתי להחליף לרכבת שרציתי, עם המתנה של דקות בודדות בלבד... חוץ מפעם אחת שפספסתי את הרכבת של X:40 מרחובות [שיצאה בדיוק בזמן, כמו ברוב המקרים] ונאלצתי לחכות כמעט שעה בלוד. בסה"כ אני לא מתרשם כל כך לרעה מהעמידה בזמנים של רכבת ישראל. רציתי לדעת אם גם בקווים אחרים זה ככה, ותודה על התשובה.
 

קובי לו

New member
נסעת היום ברכבת לירושלים אחה"ץ ?

להמתין 45 דקות לרכבת לאשדוד?
רכבת כזאת יוצאת פעמיים בשעה, כך שזה נשמע לי בלתי אפשרי. אני נסעתי מספר פעמים מירושלים לרחובות (החלפה דומה) ובכל המקרים הספקתי להחליף לרכבת שרציתי, עם המתנה של דקות בודדות בלבד... חוץ מפעם אחת שפספסתי את הרכבת של X:40 מרחובות [שיצאה בדיוק בזמן, כמו ברוב המקרים] ונאלצתי לחכות כמעט שעה בלוד. בסה"כ אני לא מתרשם כל כך לרעה מהעמידה בזמנים של רכבת ישראל. רציתי לדעת אם גם בקווים אחרים זה ככה, ותודה על התשובה.
נסעת היום ברכבת לירושלים אחה"ץ ?
והאם יש לאדוני מחשב נייד ?
 

קובי לו

New member
אפרופו עמידה בזמנים

להמתין 45 דקות לרכבת לאשדוד?
רכבת כזאת יוצאת פעמיים בשעה, כך שזה נשמע לי בלתי אפשרי. אני נסעתי מספר פעמים מירושלים לרחובות (החלפה דומה) ובכל המקרים הספקתי להחליף לרכבת שרציתי, עם המתנה של דקות בודדות בלבד... חוץ מפעם אחת שפספסתי את הרכבת של X:40 מרחובות [שיצאה בדיוק בזמן, כמו ברוב המקרים] ונאלצתי לחכות כמעט שעה בלוד. בסה"כ אני לא מתרשם כל כך לרעה מהעמידה בזמנים של רכבת ישראל. רציתי לדעת אם גם בקווים אחרים זה ככה, ותודה על התשובה.
אפרופו עמידה בזמנים
היום אני יכול לדווח על 6 רכבות בקו ת"א - י-ם וההיפך. 4 מתוך ה-6 הגיעו בזמן לגמרי ואחת אפילו הקדימה הגעתה לי-ם כ-5 דקות לפני הזמן. הרכבת עם האיחורים הכי גרועים היתה הרכבת שאמורה להגיע לי-ם בשעה 20:00, היא הגיעה לבר גיורא ב-8 או 9 דקות איחור. מה שגרר איחור של 9 דקות בהגעה לבית שמש ברכבת של 19:09 מי-ם לכפ"ס. למרות 9 דקות האיחור בבית שמש, הרכבת הזו (בה חזרתי מי-ם) הגיעה לת"א ההגנה בשעה 20:30, כלומר רק 6 דקות איחור. 6 רכבות, כאשר 4 או אפילו 5 ללא איחורים (או גג 5 דקות איחור, שכאמור יש מדינות מערביות שזה נחשב עמידה בזמן) בכלל ואחת או שתיים עם איחורים של פחות מ-10 דקות. וזה בקו הכי פרובלמטי של הרכבת, סימן שהמצב ממש טוב. כמו כן לא ראיתי באף אחד מהמפגשים בלוד או נען את הרכבת מבאר שבע באיחור רציני, כלומר גם הרכבות מבאר-שבע היו בגג, 15 דקות איחור וסביר להניח שבעצם באיחורים הרבה יותר קטנים. בהחלט מצב מעודד.
 

mucool2

New member
לא מפליא אותי בכלל

אפרופו עמידה בזמנים
היום אני יכול לדווח על 6 רכבות בקו ת"א - י-ם וההיפך. 4 מתוך ה-6 הגיעו בזמן לגמרי ואחת אפילו הקדימה הגעתה לי-ם כ-5 דקות לפני הזמן. הרכבת עם האיחורים הכי גרועים היתה הרכבת שאמורה להגיע לי-ם בשעה 20:00, היא הגיעה לבר גיורא ב-8 או 9 דקות איחור. מה שגרר איחור של 9 דקות בהגעה לבית שמש ברכבת של 19:09 מי-ם לכפ"ס. למרות 9 דקות האיחור בבית שמש, הרכבת הזו (בה חזרתי מי-ם) הגיעה לת"א ההגנה בשעה 20:30, כלומר רק 6 דקות איחור. 6 רכבות, כאשר 4 או אפילו 5 ללא איחורים (או גג 5 דקות איחור, שכאמור יש מדינות מערביות שזה נחשב עמידה בזמן) בכלל ואחת או שתיים עם איחורים של פחות מ-10 דקות. וזה בקו הכי פרובלמטי של הרכבת, סימן שהמצב ממש טוב. כמו כן לא ראיתי באף אחד מהמפגשים בלוד או נען את הרכבת מבאר שבע באיחור רציני, כלומר גם הרכבות מבאר-שבע היו בגג, 15 דקות איחור וסביר להניח שבעצם באיחורים הרבה יותר קטנים. בהחלט מצב מעודד.
לא מפליא אותי בכלל
בקו הזה יש מרווחי ביטחון ממש גדולים (כמו שצריך להיות!), ביחוד בקטע שבין ירושלים לבית שמש (זאת גם הסיבה שהאריכו בו את זמן הנסיעה בלו"ז מ-36 ל-43 דקות). קרה לי יותר מפעם אחת שהרכבת הגיעה באיחור די גדול (כרבע שעה) לבית שמש, אבל צימצמה את האיחור ל-5 דקות, ואף פחות, בירושלים.
 

קובי לו

New member
הכל נכון, אבל (ותמיד יש אבל)

לא מפליא אותי בכלל
בקו הזה יש מרווחי ביטחון ממש גדולים (כמו שצריך להיות!), ביחוד בקטע שבין ירושלים לבית שמש (זאת גם הסיבה שהאריכו בו את זמן הנסיעה בלו"ז מ-36 ל-43 דקות). קרה לי יותר מפעם אחת שהרכבת הגיעה באיחור די גדול (כרבע שעה) לבית שמש, אבל צימצמה את האיחור ל-5 דקות, ואף פחות, בירושלים.
הכל נכון, אבל (ותמיד יש אבל)
אם אתה זוכר (מהפורום, מהפורום, כבודו עוד לא היה אז בארץ הלבנטינית מה קוראים אותה א"י) הרי שהיו בחודשים יוני (מאז התאונה הארורה) וגם ביולי אוגוסט (טוב, אז היה תירוץ של מלחמה. בעצם לא תירוץ אלא סיבה אמיתית. 8 הרוגים במוסך המטפל בקרונועים זו אכן נסיבה באמת מקלה) מלא מלא איחורים. של יותר מ-5 או 10 דקות. היו לעתים קרובות איחורים של בין 20 ל-50 דקות, בעיקר ברכבות לי-ם ולבאר-שבע. ככה שאכן המצב מעודד, למרות שבאמת יש מרווחי בטחון בקו הזה.
 

FDA

New member
בצהריים יש פעם בשעה לאשדוד

להמתין 45 דקות לרכבת לאשדוד?
רכבת כזאת יוצאת פעמיים בשעה, כך שזה נשמע לי בלתי אפשרי. אני נסעתי מספר פעמים מירושלים לרחובות (החלפה דומה) ובכל המקרים הספקתי להחליף לרכבת שרציתי, עם המתנה של דקות בודדות בלבד... חוץ מפעם אחת שפספסתי את הרכבת של X:40 מרחובות [שיצאה בדיוק בזמן, כמו ברוב המקרים] ונאלצתי לחכות כמעט שעה בלוד. בסה"כ אני לא מתרשם כל כך לרעה מהעמידה בזמנים של רכבת ישראל. רציתי לדעת אם גם בקווים אחרים זה ככה, ותודה על התשובה.
בצהריים יש פעם בשעה לאשדוד
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה