יותר פרטים בבקשהקמפיין לרכבת ישראל- צריכה את עזרתכם
שלום לכולם שמי שלי ואני צריכה להכין קמפיין לרכבת ישראל. אשמח אם תוכלו לעזור ולענות על השאלות הבאות: בני כמה אתם, מאיפה בארץ, מה עושים , נוסעים הרבה ברכבת, מה אתם אוהבים בה, מה אתם לא אוהבים בה המון תודה
גם אני הייתי שמח לשמוע יותר פרטים..קמפיין לרכבת ישראל- צריכה את עזרתכם
שלום לכולם שמי שלי ואני צריכה להכין קמפיין לרכבת ישראל. אשמח אם תוכלו לעזור ולענות על השאלות הבאות: בני כמה אתם, מאיפה בארץ, מה עושים , נוסעים הרבה ברכבת, מה אתם אוהבים בה, מה אתם לא אוהבים בה המון תודה
זה קמפיין או סקר?גם אני הייתי שמח לשמוע יותר פרטים..
אני לא דורש את שמך המלא, אבל בכל זאת היינו רוצים לדעת מי שלח אותך ולאיזו מטרה ובכל זאת מה אני אוהב ברכבת ישראל? שהיא היום האלטרנטיבה המעשית היחידה לפקקים, ושנוחות הנסיעה הרבה יותר טובה משל אוטובוס (גם אם אין מקום ישיבה, נוח הרבה יותר לעמוד ברכבת ולא באוטובוס...) מה אני שונא ברכבת ישראל? - חוסר הקפדה על זמנים. נוסע ממוצע צריך להיתקל באיחורים אולי פעם בחודש, בוודאי שלא יותר. מצב שבו כל יום הרכבת מגיעה ליעדה 6-10 דקות מאוחר יותר ממה שצריך אינו תקין. תקלות קורות, אין מה לעשות, אבל לא יתכנו איחורים על בסיס קבוע. המסקנה אגב איננה שיש להעלות קמפיין על כך שרכבת ישראל מדייקת בזמנים, אלא לדאוג שהיא אכן תהיה כזו, ורק אז להעלות את הקמפיין. - תחנות מרוחקות ממרכזי הערים, וחוסר מוחלט בשיתוף פעולה עם חברות האוטובוסים בנושא. ולא רק בנושא לוחות זמנים, אלא גם כרטיסים משותפים, ולאו דווקא חודשיים. - מחירים גבוהים מאוד בחלק מהקווים, בשילוב עם סעיף קודם - חוסר כדאיות זועק לשמיים - פיצוי לנוסע מגיע רק אחרי 30 דקות איחור, וגם זה כרוך בהליך מייגע שרוב הנוסעים מעדיפים לוותר עליו. לדעתי מגיע לנוסעים פיצוי (גם אם לא מלוא מחיר הנסיעה) כבר החל מ-10 דקות איחור (וגדל כגודל האיחור). וכן הפעלת מנגנון פיצוי אוטומטי ונגיש יותר. זהו, קמפיין אגב הוא לא הדרך לתקן אף אחת מהבעיות האלה, כך שאם את צריכה להכין קמפיין אז בטח לא עזרתי הרבה...
אני מצטערת אם לא הסברתי את עצמיזה קמפיין או סקר?
הבנתי...אני מצטערת אם לא הסברתי את עצמי
מדובר בקמפיין שאני מכינה עם עוד חברוה של תלמידים אף קבלן לא שלח אותי, זה מסגרת לימודית כדי לאסוף חומר רקע אני מחפשת פרטים כדי להכיר את הקהל שנוסע ברכבת זה הכל! תודה
תשובהקמפיין לרכבת ישראל- צריכה את עזרתכם
שלום לכולם שמי שלי ואני צריכה להכין קמפיין לרכבת ישראל. אשמח אם תוכלו לעזור ולענות על השאלות הבאות: בני כמה אתם, מאיפה בארץ, מה עושים , נוסעים הרבה ברכבת, מה אתם אוהבים בה, מה אתם לא אוהבים בה המון תודה
ואיך העמידה בזמנים?תשובה
אני נוסע כל יום מאשדוד ברכבת. אוהב -נוח יותר מאוטובוס,בלי פקקים לא אוהב-שאין תח"צ טובה לתחנה ,
למי השאלה?ואיך העמידה בזמנים?
להמתין 45 דקות לרכבת לאשדוד?למי השאלה?
אני לא יודע את מי את מי אתה שואל, אצלי הזמנים בסדר -איחורים של חמש דקות -כבר קבוע.ויותר מזה-לא היה הרבה- אני בסך הכל נוסע אשדוד רחובות לא איזה קו רציני,ת"א-חיפה,ת"א-ב"ש. לפעמים איחור זה טוב{תלוי למי,ומתי}פעם באתי מבית שמש לאשדוד{נסיעה רק לאוהבי רכבת} והייתי צריך להחליף רכבת בלוד ואמורים להמתין 45 דקות בערך,וכיון שרכבת קודמת איחרה יכלתה לנסוע בה. {ברור שאלה שנסעו איתה מת"א לא אהבו א"ז.
נסעת היום ברכבת לירושלים אחה"ץ ?להמתין 45 דקות לרכבת לאשדוד?
רכבת כזאת יוצאת פעמיים בשעה, כך שזה נשמע לי בלתי אפשרי. אני נסעתי מספר פעמים מירושלים לרחובות (החלפה דומה) ובכל המקרים הספקתי להחליף לרכבת שרציתי, עם המתנה של דקות בודדות בלבד... חוץ מפעם אחת שפספסתי את הרכבת של X:40 מרחובות [שיצאה בדיוק בזמן, כמו ברוב המקרים] ונאלצתי לחכות כמעט שעה בלוד. בסה"כ אני לא מתרשם כל כך לרעה מהעמידה בזמנים של רכבת ישראל. רציתי לדעת אם גם בקווים אחרים זה ככה, ותודה על התשובה.
לאנסעת היום ברכבת לירושלים אחה"ץ ?
והאם יש לאדוני מחשב נייד ?
אפרופו עמידה בזמניםלהמתין 45 דקות לרכבת לאשדוד?
רכבת כזאת יוצאת פעמיים בשעה, כך שזה נשמע לי בלתי אפשרי. אני נסעתי מספר פעמים מירושלים לרחובות (החלפה דומה) ובכל המקרים הספקתי להחליף לרכבת שרציתי, עם המתנה של דקות בודדות בלבד... חוץ מפעם אחת שפספסתי את הרכבת של X:40 מרחובות [שיצאה בדיוק בזמן, כמו ברוב המקרים] ונאלצתי לחכות כמעט שעה בלוד. בסה"כ אני לא מתרשם כל כך לרעה מהעמידה בזמנים של רכבת ישראל. רציתי לדעת אם גם בקווים אחרים זה ככה, ותודה על התשובה.
לא מפליא אותי בכללאפרופו עמידה בזמנים
היום אני יכול לדווח על 6 רכבות בקו ת"א - י-ם וההיפך. 4 מתוך ה-6 הגיעו בזמן לגמרי ואחת אפילו הקדימה הגעתה לי-ם כ-5 דקות לפני הזמן. הרכבת עם האיחורים הכי גרועים היתה הרכבת שאמורה להגיע לי-ם בשעה 20:00, היא הגיעה לבר גיורא ב-8 או 9 דקות איחור. מה שגרר איחור של 9 דקות בהגעה לבית שמש ברכבת של 19:09 מי-ם לכפ"ס. למרות 9 דקות האיחור בבית שמש, הרכבת הזו (בה חזרתי מי-ם) הגיעה לת"א ההגנה בשעה 20:30, כלומר רק 6 דקות איחור. 6 רכבות, כאשר 4 או אפילו 5 ללא איחורים (או גג 5 דקות איחור, שכאמור יש מדינות מערביות שזה נחשב עמידה בזמן) בכלל ואחת או שתיים עם איחורים של פחות מ-10 דקות. וזה בקו הכי פרובלמטי של הרכבת, סימן שהמצב ממש טוב. כמו כן לא ראיתי באף אחד מהמפגשים בלוד או נען את הרכבת מבאר שבע באיחור רציני, כלומר גם הרכבות מבאר-שבע היו בגג, 15 דקות איחור וסביר להניח שבעצם באיחורים הרבה יותר קטנים. בהחלט מצב מעודד.
הכל נכון, אבל (ותמיד יש אבל)לא מפליא אותי בכלל
בקו הזה יש מרווחי ביטחון ממש גדולים (כמו שצריך להיות!), ביחוד בקטע שבין ירושלים לבית שמש (זאת גם הסיבה שהאריכו בו את זמן הנסיעה בלו"ז מ-36 ל-43 דקות). קרה לי יותר מפעם אחת שהרכבת הגיעה באיחור די גדול (כרבע שעה) לבית שמש, אבל צימצמה את האיחור ל-5 דקות, ואף פחות, בירושלים.
בצהריים יש פעם בשעה לאשדודלהמתין 45 דקות לרכבת לאשדוד?
רכבת כזאת יוצאת פעמיים בשעה, כך שזה נשמע לי בלתי אפשרי. אני נסעתי מספר פעמים מירושלים לרחובות (החלפה דומה) ובכל המקרים הספקתי להחליף לרכבת שרציתי, עם המתנה של דקות בודדות בלבד... חוץ מפעם אחת שפספסתי את הרכבת של X:40 מרחובות [שיצאה בדיוק בזמן, כמו ברוב המקרים] ונאלצתי לחכות כמעט שעה בלוד. בסה"כ אני לא מתרשם כל כך לרעה מהעמידה בזמנים של רכבת ישראל. רציתי לדעת אם גם בקווים אחרים זה ככה, ותודה על התשובה.
לא הזמן הכי טוב לרכבת...בצהריים יש פעם בשעה לאשדוד
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.