קמפיין המנהרה של בזק

לא תאמין לאן תגיע...

בזק בינלאומי בקמפיין אינטרנט חדש שעלה היום ברשת. אתם מוזמנים להשתתף בחוויה: http://thetunnel.bezeqint.net הקמפיין באמצעות d-say חייב לפרגן! (קרדיטים) עיצוב ואנימציה: דניאל גינסבורג קרן ניסים אבי גרייבר גיל שפיגל שי ורדי סמנכ"ל קריאייטיב: שי ספיר תקציבאית: רויטל שקד סטילס: גיא מנדלין סטיילינג והלבשה: דני בר-שי
 
מ ד ה י ם ! ! ! אין לי מילים

הפקת האינטרנט המושקעת ביותר שראיתי בארץ ונותנת פייט אדיר להפקות דומות מהעולם. עושה טוב לראות מפרסמים אשר משכילים לנצל נכון את המדיום ומכירים בכח שלו ככלי שיווקי מדרגה ראשונה. ניכרת השקעה בכל פריים ופריים וירידה לפרטים הקטנים ביותר ועל כך מגיע שאפו אדיר לחבר'ה של די סאי על הקריאייטיב, ההפקה, הביצוע והקמפיין כולו. *** האם נורתה פה יריית פתיחה למשהו גדול יותר??? ***
 

flashmanster

New member
יפה מאוד אבל

כל הכבוד שהם מעלים את רמת הקריאטיב ברשת. הרעיון יפה, אבל הביצוע בינוני.
 

plasticprincess

New member
השאלה אם באמת יגיעו...

אנימציה נחמדה מאוד. יפה לראות חשיבה יצירתית כזו בקמפיין. אבל... האם זמני טעינה ארוכים למסכים (אני ב-ADSL 2 מגה) ומשחקים משעממים (סורי) עם חלזון דווקא (לא מדובר כאן באינטרנט מהיר?) הם הדרך הטובה ביותר להמחיש אינטרנט מהיר? גולשי אינטרנט הם עם חסר סבלנות, את זה אסור לשכוח אף פעם. השאלה אם יש כאן מספיק עניין בשביל לגרום לי כגולשת לרצות להישאר עד הסוף. התשובה לדעתי היא לא. נראה לי שהפואנטה של הקמפיין נמצאת רחוק מדי באמצע המדבר ושהמסע מייגע למדיי. מעבר לזה - מה יש כאן בכלל, שיגרום לי לרצות להתחבר לאינטרנט של בזק בינלאומי? מה היתרונות על-פני המתחרים? איך זה בא לידי ביטוי באתר? ואם, מאיזושהי סיבה מוזרה, אני רוצה - איך אני מתחברת בכלל? אין פה טופס ליצירת קשר, אין אפילו מספר טלפון בהישג יד - רק אם אני מחכה עד הסוף ופותחת את טופס ההרשמה להגרלה, ושם יש מספר טלפון בגודל מיקרוסקופי. זה פספוס לטעמי, אפילו בשביל קמפיין תדמיתי. לא מנסה להיות קטנונית, וכמו שאמרתי הביצוע יפה. אבל בגדול הקמפיין הזה נראה לי כאילו שנוצר יותר בשביל להרשים את אנשי המדיה ופחות כדי לעניין את הגולשים או למשוך לקוחות לבזק בינ"ל.
 

קרן781

New member
קראתי ואז גלשתי לראות

קראתי את התכתובת פה ואז גלשתי לראות על מה מדובר לדעתי אחד מהעבודות הטובות יותר שראינו פה לאחרונה. קפיצת מדרגה אני מסכימה עם נסיכת הפלסטיק שמדובר בחיבה יצירתית ואנימציה נחמדה מאוד ואף יותר. אם לנסות להתיחס לכל מה שכתבת אז השאלה היא אחת מה היו המטרות של בזק בינלאומי לפי העבודה נראה ש: בזקבינלאומי מוכרים אינטרנט מהיר (הקמפיין קלאסי לאינטרנט מהיר) בזקבינלאומי הם ספקי גישה לכל העולם הגדול הזה שנקרא אינטרנט בזקבילאומי נותנים חוויה ולא רק מדברים עליה (לעומת WOW למשל שרק מדבר על חוויה) לדעתי מדובר בקמפיין תדמית קלאסי קמפיין כזה יכול להביא לללקוח יותר לקוחות מכל קמפיין בו דוחפים לך מספרי טלפון ומבצעים. החשיבה היא לטווח רחוק. לגבי השבלול אי דוקא הבנתי אותו לגמרי אחרת ממך קריצה לפרפר הזהב/שטרודל הזהב וכד' חלזון/שטרודל/@ = אינטרנט גילוי נאות: נדרסתי פעם אחת, אח"כ הצלחתי להעביר אותו בשלום!
 

plasticprincess

New member
אני אנסה לחדד את הנקודה שלי.

אם אני בכלל צופה במיניסייט הזה, שנמצא באינטרנט, אפשר לצאת מהנחת יסוד אחת: אני מחוברת לאינטרנט. מכאן יש שתי אופציות: א. אני עדיין מחוברת לאינטרנט ה"איטי". אם כך, סביר להניח שלא היה לי סבלנות לחכות בכלל שעמודי המיניסייט יעלו. הזמן המקסימלי הממוצע שגולש מוכן לחכות שעמוד יעלה לפני שהוא מקליק על ה-X בפינה העליונה של החלון, או לחילופין גולש למקום אחר - 10 שניות. (עם החיבור המהיר שלי, לוקח לעמודים כ-15 שניות לעלות.) גם אם, נניח, זהו הערב המשעמם ביותר בחיי ואין לי שום דבר יותר טוב לעשות, או שאני מאוד אופטימית לגבי זה שאני הולכת לזכות בהגרלה, אז החלטתי להמתין שהעמודים יעלו - אין בקמפיין הזה שום דבר שממחיש לי את היתרונות של האינטרנט המהיר לעומת האיטי, שלא לדבר על היתרונות של בזק בינ"ל לעומת הספק שלי. ב. אני כבר מחוברת לאינטרנט המהיר. ואם כך, בסופו של דבר רוצים שאני אחליף את הספק שלי לבזק בינלאומי. ושוב - אין כאן שום דבר שיגרום לי לרצות לעשות את זה. אין כאן שום יתרון של בזק בינ"ל על הספק שלי, וכפי שאני מניחה שכולנו יודעים - להחליף ספק זה כאב ראש, משהו שאני מנחשת שגולשים לא נוהגים לעשות לעיתים קרובות. אבל אין לי סטטיסטיקות בנושא. "לא תאמין לאן תגיע" - אני מצטערת מאוד אבל זה לא קונספט תדמיתי לבזק בינלאומי, ואפילו לא לאינטרנט המהיר. (אני יודעת שכאן זה כבר לא קשור לאינטראקטיב אלא למשרד פרסום שמעליו). זה קונספט תדמיתי לאינטרט באופן כללי. בטח שאפשר לפגוש אנשים מעניינים ולעבור חוויות לא-שגרתיות באינטרנט, כאילו דא. את זה אנחנו יודעים כבר כמעט 10 שנים. אהלן, אנחנו ב-2005. זהו האינטרנט, זה לא "האינטרנט של בזק בינלאומי", וכל מי שיש לו כבר חיבור לאינטרנט ואין לו שכל של נעל כבר יודע את זה. רוצים שאני אחליף ספק? אל תגידו לי מה זה אינטרנט, אני לא מטומטמת. תנו לי סיבה טובה, וכדאי שהיא תהיה אטרקטיבית (אם ברמה המכירתית ואם ברמה התדמיתית). רוצים שאני אשדרג לאינטרנט המהיר? תראו לי מה זה ייתן לי. לשחק עם שבלולים? לא נראה לי. מה שכתבת בעניין שבלול הזהב/שטרודל הזהב - כמו שאמרתי, זהו קמפיין שנועד להרשים אנשי מדיה, לא גולשים, וזה ממחיש את זה בצורה מצויינת. יכול מאוד להיות שהקמפיין אפילו יזכה בתחרות, אם הקריטריון שלהם הוא יצירתיות ולא אפקטיביות. אבל השאלה שלי - מה עם הגולשים? מה למדנו כאן על בזק בינ"ל שלא ידענו כבר קודם? עוד דבר שצריך לזכור - אנשים לא גולשים באינטרנט בשביל לראות פרסומות. זה משהו שאנחנו נוטים לשכוח בתור אנשי מדיה. הגולש הממוצע לא אומר לעצמו "וואי, איזה קמפיין מגניב, אני אשאר עד הסוף בשביל לראות את הקריאייטיב המדהים של הסטודיו של די-סיי". הגולש הממוצע אומר "אוקיי, אז? מה מעניין אותי פה? שום דבר? טוב, ביי." בשורה התחתונה - "לא תאמין לאן תגיע" = "אם תחליף את הספק שלך לבזק בינ"ל דבר לא ישתנה ותישאר בדיוק באותו מצב שאתה היום". או במילים אחרות - המלך עירום.
 

romi1304

New member
תגובה מצוינת

ואפילו חידדת לי כמה נקודות בנוגע לתחום. אני רק רוצה להגיב לנקודה ספציפית- 10 שניות ממוצעות לאתר לפני שלוחצים על ה- X, אני די בטוח שלא מדובר על ה- X באתר שכזה שמציע חוויה וירטואלית שונה ויוצאת דופן כיוון שעצם העובדה שהחוויה יוצאת דופן גורמת לגולש להשאר קצת יותר. מצד שני, גם לי נמאס אחרי כמה דקות לא רבות של משחק, כי בינינו, למי יש כח לעזור לחילזון לחצות את הכביש? בנוגע לכל השאר, אני מסכים לגמרי.
 
עבודה יפה די סאי

הגיע הזמן להכניס את הקרדיטים לתוך המיניסייט לא? ובמקומך הייתי מכניס לרשימת הקרדיטים גם את נציג הלקוח שזרם עם דבר כזה... תמשיכו ככה לא תאמין לאן תגיעו.
 

MeMyOwn

New member
"לא להאמין כמה זמן..."

הרעיון יפה, מקורי, חדשני, באמת נותן הזדמנות ליוצרים מוכשרים להביע את הכישרון הטבעי שלנו, כאן בארץ, זה שהסתתר מאות בשנים... הביצוע מושקע, לא חסר, בעל ביצועים מסויימים מרשימים ואחרים פחות, אך מושקע ומיומן בביצוע הרעיון והבאתו לציבור בדרך הפופולארית היום ביותר, האינטרנט... אבל, והנה האבל, הקמפיין אורך זמן רב, טוען בכל פעם מחדש הטענה לוקחת זמן ובעצם באופן הכללי, אני הייתי מוותר על צפייה נוספת בקמפיין הזה ולוקח קמפיינים פשוטים יותר, עם רעיונות פרסום וקפיצה בלתי יאמנו ואין הקמפיין חייב להיות מושקע מבחינה ויזואלית אם הוא ענייני ומעניין באחת. בכל מקרה, שבאמת יהיה ל"בזק בינלאומי" בהצלחה עם הקמפיין החדש
 

הקליקה

New member
תוכן כפרסומת

המגמה הזו תלך ותתחזק כשלמפרסמים יירד האסימון שהאינטרנט מנפץ את מגבלת 30 השניות של הטלוויזיה. הקמפיין הזה של בזק בינ"ל הוא סנונית ראשונה להפקות וידאו אינטראקטיביות עתירות תקציב אשר ינותבו בקרוב לאינטרנט בחסות המפרסמים הגדולים. המשולש הקדוש של של הפרסום באינטרנט :חוסר מגבלת זמן שידור, פס רחב ואינטראקטיביות יביא אותנו לזן חדש של פרסומות. כייף לא?
 

אביאיס

New member
ביזיון !

אני שואל אותך...ראיתי שבגלובס יש השתלטות על עמוד הבית, מישהו מגולשי גלובס יישחק במשחק הארוך,הטיפשי והמשעמם הזה ?! מתי יתחילו בעולם הפרסום המזויין הזה, לפרסם על מנת להשיג תוצאות ? ולא על מנת להרשים את מנהלי החברה ו/או את הברנז'ה ? כל קמפיין אחר, בלי גימיקים מטופשים וארוכים כאורך הגלות, היה משיג לבזק בינלאומי הרבה יותר בחצי תקציב. יש כאן בזבוז כסף מטורף על הפקות, שהיה עדיף שיילך למדיה.
 
ומתי יפסיקו..

לשקר בעולם, להיות צבועים, לרדוף אחרי הכסף לא לדאוג לעניים לא לכלוא את הנוכלים... ולא לעשות משהו עם קנאים כמוך, שנזכרו פתאום שעולם הפרסום("המזויין הזה") מריח מאגו, דווקא כשעולה קמפיין טוב של המתחרים שלהם. אז תפסיק לדאוג לקופה הקטנה של ב.בינ"ל ולך לעבוד.
 

negev1

New member
שאפו לבזק בינלאומי

כל הכבוד לבזק בינלאומי שהיו (כנראה) עם ראש מספיק פתוח כדי להוציא כזה דבר. יופי של עבודה מעביר את הערכים של בזק בינלאומי הרבה יותר טוב ממה שמעביר סרט הטלווזיה שראיתי אתמול מאוחר יותר אכנס שוב (ראיתי רק 2 אפשרויות עד עכשיו) ואכתוב אולי עוד מישהו יודע כמה אפשרויות יש בקמפיין הזה ? כמה בחירות?
 
הפקה יעודית לאינטרנט

לפי מה ששמעתי מדובר בהפקה ממש כמו באוף-ליין הגיע הזמן להשקיע באופן מיוחד גם בגולשי האינטרנט קונספט אינטרנטי שיושב בול על הסלוגן של החברה מזמן לא ראיתי פגיעה קונספטואלית כל כך מדוייקת מישהו יודע מתי ההגרלה? אני מתכוונת לטוס לסקי!!!! (על חשבונם כמובן)
 
פיצוח שיווקי ממדרגה ראשונה

פיצוח שיווקי מדהים! משמח לראות שהפרסום באינטרנט ממשיך ותופס תאוצה והופך מבאנרים רגילים לפלטפורמה שמעבירה את הגולש חוויות תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות. אנו עדים לתקופה בה האינטרנט מתבסס כמדית המונים אפקטיבית במיוחד ובזכות האינטרנט המהיר. הקמפיין הזה נראה כדוגמא שמייצגת את הדור הבא של שיווק ופרסום באינטרנט בו ההפקות מתוקצבות בהתאם ומבוצעות באופן ייעודי לרשת.
 
למעלה