אני אנסה לחדד את הנקודה שלי.
אם אני בכלל צופה במיניסייט הזה, שנמצא באינטרנט, אפשר לצאת מהנחת יסוד אחת: אני מחוברת לאינטרנט. מכאן יש שתי אופציות: א. אני עדיין מחוברת לאינטרנט ה"איטי". אם כך, סביר להניח שלא היה לי סבלנות לחכות בכלל שעמודי המיניסייט יעלו. הזמן המקסימלי הממוצע שגולש מוכן לחכות שעמוד יעלה לפני שהוא מקליק על ה-X בפינה העליונה של החלון, או לחילופין גולש למקום אחר - 10 שניות. (עם החיבור המהיר שלי, לוקח לעמודים כ-15 שניות לעלות.) גם אם, נניח, זהו הערב המשעמם ביותר בחיי ואין לי שום דבר יותר טוב לעשות, או שאני מאוד אופטימית לגבי זה שאני הולכת לזכות בהגרלה, אז החלטתי להמתין שהעמודים יעלו - אין בקמפיין הזה שום דבר שממחיש לי את היתרונות של האינטרנט המהיר לעומת האיטי, שלא לדבר על היתרונות של בזק בינ"ל לעומת הספק שלי. ב. אני כבר מחוברת לאינטרנט המהיר. ואם כך, בסופו של דבר רוצים שאני אחליף את הספק שלי לבזק בינלאומי. ושוב - אין כאן שום דבר שיגרום לי לרצות לעשות את זה. אין כאן שום יתרון של בזק בינ"ל על הספק שלי, וכפי שאני מניחה שכולנו יודעים - להחליף ספק זה כאב ראש, משהו שאני מנחשת שגולשים לא נוהגים לעשות לעיתים קרובות. אבל אין לי סטטיסטיקות בנושא. "לא תאמין לאן תגיע" - אני מצטערת מאוד אבל זה לא קונספט תדמיתי לבזק בינלאומי, ואפילו לא לאינטרנט המהיר. (אני יודעת שכאן זה כבר לא קשור לאינטראקטיב אלא למשרד פרסום שמעליו). זה קונספט תדמיתי לאינטרט באופן כללי. בטח שאפשר לפגוש אנשים מעניינים ולעבור חוויות לא-שגרתיות באינטרנט, כאילו דא. את זה אנחנו יודעים כבר כמעט 10 שנים. אהלן, אנחנו ב-2005. זהו האינטרנט, זה לא "האינטרנט של בזק בינלאומי", וכל מי שיש לו כבר חיבור לאינטרנט ואין לו שכל של נעל כבר יודע את זה. רוצים שאני אחליף ספק? אל תגידו לי מה זה אינטרנט, אני לא מטומטמת. תנו לי סיבה טובה, וכדאי שהיא תהיה אטרקטיבית (אם ברמה המכירתית ואם ברמה התדמיתית). רוצים שאני אשדרג לאינטרנט המהיר? תראו לי מה זה ייתן לי. לשחק עם שבלולים? לא נראה לי. מה שכתבת בעניין שבלול הזהב/שטרודל הזהב - כמו שאמרתי, זהו קמפיין שנועד להרשים אנשי מדיה, לא גולשים, וזה ממחיש את זה בצורה מצויינת. יכול מאוד להיות שהקמפיין אפילו יזכה בתחרות, אם הקריטריון שלהם הוא יצירתיות ולא אפקטיביות. אבל השאלה שלי - מה עם הגולשים? מה למדנו כאן על בזק בינ"ל שלא ידענו כבר קודם? עוד דבר שצריך לזכור - אנשים לא גולשים באינטרנט בשביל לראות פרסומות. זה משהו שאנחנו נוטים לשכוח בתור אנשי מדיה. הגולש הממוצע לא אומר לעצמו "וואי, איזה קמפיין מגניב, אני אשאר עד הסוף בשביל לראות את הקריאייטיב המדהים של הסטודיו של די-סיי". הגולש הממוצע אומר "אוקיי, אז? מה מעניין אותי פה? שום דבר? טוב, ביי." בשורה התחתונה - "לא תאמין לאן תגיע" = "אם תחליף את הספק שלך לבזק בינ"ל דבר לא ישתנה ותישאר בדיוק באותו מצב שאתה היום". או במילים אחרות - המלך עירום.