קמח טף והמלצה

meitush123

New member
קמח טף והמלצה

אז לכבוד היומולדת (כבר יותר מחודש) אחותי קנתה לי 3 קילו קמח טף- הקמח שממנו מכינים אינג'רה והוא נ"ג. היא חשבה על זה פשוט כי היא עובדת עם נוער אתיופי. הכנו ארוחת ערב של אינג'רה ורטבים ביומולדת שלי (המשפחה האשכנזית שלי... די מצחיק). זה קצת הסתבך כי הפלטה חשמלית שלנו קצת דפוקה וכמובן היינו חסרי נסיון אבל בסוף יצא מעניין. בכל אופן נשאר המון קמח ואינג'רה זה נחמד מדי פעם אבל למען האמת זה די מסובך להכין ובמיוחד בבית שלי כשאין גז או פלטה חשמלית שמגיעה לחום מספיק גבוה. אז החלטתי להתחיל לנסות להשתמש בקמח לכל מיני מטרות. הכנתי לחם במכונת לחם כאשר רבע מהכמות היתה קמח טף ויצא מעולה!!! היה לזה טעם מאד טעים ומיוחד ואנשים נטולי צליאק אכלו גם הם בהנאה גדולה. אני חושבת שאמשיך לעשות ניסויים כאלה. בכל אופן אני גם ממליצה לכולם לטעום אינג'רה אבל צריך לוודא שהיא לא עשויה עם קמח חיטה.
 

דנהלו

New member
למיתר

את יכולה לכתוב מתכון (ועל איזה תוכנית את משתמשת במכונה?) ואיפה אחותך קנתה את הקמח? תודה-דנה
 

meitush123

New member
אני משתמשת בתכנית הבסיסית

פשוט החלפתי את המתכון בחוברת של המכונה ב3 כוסות קמח קונדיטור וכוס קמח טף (היה כתוב 4 כוסות קמח לבן) והוספתי עוד רבע כפית שמרים מעבר לכתוב וקצת אגוזים כי התחשק לי.
 

meitush123

New member
אחותי קנתה בחדרה בחנות של אתיופים

היא וידאה שהוא נקי. מאחר שלא קניתי ואני גם לא יודעת את שם החנות אני לא יודעת להתחייב במאה אחוז. רק יכולה להגיד שלא השפיע עלי רע. עלה 15 ש"ח לקילו.
 

דנהלו

New member
היי מיתר! אני מחדרה! בבקשה תשאלי את אחותך

איפה החנות? אני מאוד רוצה לקנות טף וטוב לדעת שיש קרוב אלי... ותודה על התשובה הקודמת.
 
למעלה