קליפ חדש ללודהקריס עם קלי רואלנד!

ערן1987

New member
קליפ חדש ללודהקריס עם קלי רואלנד!

כבר שנתיים וחצי עברו מאז לודהקריס שיחרר את אלבומו האחרון והוא צפוי לשחרר את אלבומו הבא בתחילת 2013, כשהסינגל החדש ממנו הוא Representin בו הראפר המצליח מארח את קלי רואלנד.

מה דעתכם על השיר? מה דעתכם על הקליפ? איך הכימיה בין לודה לקלי?
 

RTur

New member


נראה שכל דבר שקלי רולנד משתתפת בו (נוציא לרגע את שלושת שירי הדאנס שלשם שינוי היו טובים + Work וגם זה רק כי פרימסונס עשו איתו חסד חח), כולל האלבומים שלה עצמה, נגוע במחלת הבינוניות והשעמום.
מלודקריס אני פחות מתלהב בתור ראפר, בעיקר בגלל העובדה שמרוב שהוא מדבר כל כך מהר אני לא מבין אף מילה (כנ"ל בסטה ריימס) ומשהו בכללי בגוון הקול שלו לא עובד לי, לא הצלחתי להתחבר אליו.
בקיצור, עוד שיר R&B בנאלי ולא מעניין ואף אחד מהם לא מצליח לתרום לו משהו מיוחד.
 

אבישי ר

New member
ממש אהבתי את השיר.

אני לא סובל את לודכריס, אבל השיר הזה הוא ממש הטעם שלי. קלי טובה בסך הכל, הוסיפה מאוד לשיר. בלעדייה הוא היה מעפן לגמרי.
 
רצח בהבנה ממש מבסוט

יחסית לראפ, מדובר בשיר מאוד אוהב. היופי הוא שהבית הראשון הוא מאוד סטנדרטי - "אני לודקריס. אני יכול להשיג מלא כוסיות, אבל את לא סתם, את אדירה במיטה." ושמענו את זה במלא שירים
אבל אז משהו קורה. הבית השני נפתח בהצהרה שהיא היחדיה שעושה לו את זה, וברצון שלו לענג אותה, ואז פתאום הוא מדבר על הדרך בה היא מתנהלת, ושומרת על קור רוח, וכבר לא מדברים על בנות אחרות, פתאום היא היחידה בשבילו.
ובבית האחרון כבר יש דיבורים על חתונה - "אני אקח אותך כמו שאת, ואלמד לחיות עם הפגמים שלך"
יש מבקר מוזיקה שרצח בהבנה אוהב, שתמיד דיבר על האיכויות של לודקריס כראפר, ועד עכשיו רצח בהבנה לא ידע להעריך אותו.

אבל אחרי ביצועים כמו ב"בייבי" עם ג'סטין ביבר (חכו, אל תתנפלו, רצח בהבנה יסביר לכם למה. השיר עצמו על הפנים, אבל הוא מראה את האיכות של לודקריס), ב"הלילה" של אנריקה איגלסיאס ופה, רצח בהבנה רואה את זה.
הרבה ראפרים אחרים הם בעלי גוון חד בלבד - למשל וויז קאליפה ב"פייפון" של מארון 5, שנכנס לשיר על פרידה ואובדן, ומחליט שהדרך לשפר את השיר היא גסט ורס על כמה הוא מצליח והרכבים שלו שמתניעים בלחיצת כפתור. או פיטבול, שכתב שיר שלם ל"גברים בשחור 3", שלא כולל שום אינפורמציה על גברים בשחור, ובעיקר עוסק בלטינים ומיאמי. ודווקא לודקריס - כשהוא היה בשיר עם ג'סטין ביבר ינוקא, הוא דיבר על האהבה הראשונה שלו, שהיה לכל הפחות הולם לשיר. או כשהוא נכנס לאנריקה של אנריקה, הוא הרחיב על הפזמון "הלילה אני אעשה מה שאני רוצה איתך", ואפילו סיים את הבית בהרמה להנחתה של אנריקה בפזמון:
"please excuse me I don't mean to be rude!"
כלומר הוא הקשיב לשיר, הוא הבין את השיר, והוא שיפר את השיר.
וזה עושה אותו טוב.
ואם נחזור לשיר בו אנו עוסקים - זה שיר אהבה. זה מתחיל בסטוץ, אבל פתאום הוא רואה בבחורה הזו דברים אחרים, פתאום הוא מסתובב עם חיוך דבילי מרוח על הפנים, וחושב על חתונה (אבל חוזר בו מהר, כי הם בקושי מכירים) - הוא נלחץ. יש משהו מאוד אמיתי בשיר הזה.
וקלי רולנד עושה את שלה. היא חמודה, והיא שרה יפה, אבל לא משתלטת על השיר של לודה, ועם זאת משהו בשירה שלה ובמבטים שלה גורם לך לחשוב שלודקריס שר עליה, למרות שברור שלא.

רצח בהבנה ממש אהב את השיר. ממש
הקליפ הוא לא מדהים, אבל יש בו שוט מאוד יפה שלהם על הכסא הו צדדי המגניב עם הפרוז'קטור ברקע, ואת הקטע שהם משחקים כדורסל ביחד בדיוק כשלודה מתחיל לדבר על להתאהב. אז הקליפ בסה"כ טוב. והשיר המצויין רק משפר אותו עוד.

בהחלט מדובר אולי בשיר הראפ הכי טוב שרצח בהבנה שמע מזה זמן רב (רצח בהבנה לא מחשיב כ"כ את ניקי מינאג' פה, כי השירים שלה שהוא אוהב לרב נחשבים לפופ יותר מאשר לראפ)
 

ערן1987

New member
Baby של ג'סטין ממש לא מראה את האיכות של לודה!

אולגה, תראי לו מה האיכות האמיתית של לודה! חח

אגב, אתה חייב לפתוח בלוג ביקורות שלך - הוא יהיה להיט! אני רציני, אני אעכוב אחריו באופן קבוע.
 

2Dirrty4U

New member
בבקשה:

Get Back:
http://youtu.be/5yt849wJyVk

Runaway Love:
http://youtu.be/ISvMS6s41vY

Act A Fool (ממהיר ועצבני 2, אחד האהובים עליי):
http://youtu.be/TA7gnSyuIik

Money Maker:
http://youtu.be/T9Op2YQ7yyU

Stand Up:
http://youtu.be/pZG7IK99OvI

My Chick Bad:
http://youtu.be/JqHliQijgvA

The Potion:
http://youtu.be/N_FGsw7hTKA

Move BITCH:
http://youtu.be/8iOpUdsMeqM

How Low:
http://youtu.be/ox-lfowevqA

וזה רק על קצה הכפית... הוא ראפר תותח! אחד המעולים!
 

ערן1987

New member
זה סבבה ביותר

יש ביניהם כימיה טובה, הקצב טוב, קלי שרה טוב. זורם לי טוב באוזן.
 
למעלה