קליגר: "הכימיה עם סלע טובה יותר מאשר עם גל"

קליגר: "הכימיה עם סלע טובה יותר מאשר עם גל"

לפני כניסת החג, סגני אלופי אירופה בשייט במפרשיות 470 זכו למענק של 26 אלף שקל מהוועד האולימפי. קליגר דיבר על הצוות החדש ("הבנו מההתחלה שנגיע להישגים"), היו"ר ורשביאק חגג: "מנצלים מצוין את מגרש האימונים שלנו, הים התיכון" לכתבה : http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3951561,00.html
 

shlomy85

New member
לדעתי היה אפשר גם בלי המשפט הזה

חבל שקליגר אמר אותו..
 
למעלה